در گفتگوی نجار با «نسیم آنلاین» مطرح شد:

تمدید دوساله لایحه مدیریت بحران/ برنامه‌های ستاد مدیریت بحران برای مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

کدخبر: 2032896

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تمدید دو ساله لایحه مدیریت بحران به دلیل پایان کار مجلس نهم خبر داد.

اسماعیل نجار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین» ضمن اعلام این خبر افزود: چون لایحه مدیریت بحران به این دوره نمی‌رسید ضمن تمدید دو ساله از سوی نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

وی گفت: در مجلس دهم کلیات لایحه مدیریت بحران در صحن علنی مطرح و به تصویب خواهد رسید.

وی در خصوص برنامه سازمان مدیریت بحران برای برگزاری مراسم سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) نیز افزود: به همه استانداران کشور به عنوان نماینده وزارت کشور در امر برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب بخشنامه زده‌ایم و دستورالعمل اجرایی بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را ابلاغ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای هماهنگی و فراهم آوردن زمینه و بستر لازم برای حضور یکپارچه و گسترده زائرین محترم و خدمات رسانی شایسته به این عزیزان قرار شده است امسال اقدام به راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی کنیم.

نجار تشکیل ستاد‌های اجرایی و عملیاتی امور حمل و نقل و ترافیک، پیش‌بینی و استقرار نیروهای امدادی در طول مسیر حرکت کاروان‌های اعزامی و اطلاع رسانی در ساختمان‌های ستادی و معابر عمومی در سطح استان از دیگر وظایف خواسته شده از استانداران دانست.

معاون وزیر کشور همچنین در خاتمه خبر از تسهیل در صدور روادید برای ورود میهانان خارجی برای شرکت در سالگرد رحلت حضرت امام (ره) داد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت امور خارجه در این رابطه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

ارسال نظر: