سران قوا در روز دانشجو به کدام دانشگاه‌ها می‌روند؟

کدخبر: 2375934

در آستانه 16 آذر دانشگاه‌ها مسئولین در برنامه‌های دانشجویی حضور خواهند یافت

نسیم آنلاین: هرساله روز دانشجو، یکی از فرصت‌هایی است که تشکل‌های دانشجویی با استفاده از آن، سعی در تعامل و پرسشگری از مسئولین می‌کنند. مراسماتی که بعضا بسیار پرحاشیه و جنجالی می‌شود که تا سال‌ها فیلم‌ها و لحظات آن در اذهان باقی می‌ماند یا گاهی تبدیل به یک تریبون یک طرفه می‌شود که مسئولین صرفا دست به انجام سخنرانی می‌زنند.

امسال نیز پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط اخیر کشور، روز دانشجوی بسیار پر حرارت و چالشی در پیش داشته باشیم.

از طرف دیگر با توجه به اتفاقات اخیر در برخی دانشگاه‌ها، حضور مسئولین و گفتگوی صریح و مستقیم و بی‌پرده با دانشجویان می‌تواند آب سردی باشد بر آتش اغتشاشات و ناآرامی‌ها در دانشگاه و نوید روزهای بهتری را القا نماید.

برخی دانشگاه‌ها نشست‌های مناظره‌ای و یا سخنرانی‌های نمایندگان مجلس و شخصیت‌های سیاسی را در دستور کار خود دارند اما چند دانشگاه دیگر با دعوت از سران قوا برنامه‌ی ویژه‌ای را تدراک دیده‌اند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ۱۵ آذر به جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس می‌رود. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نیز میزبان جمعی از دانشجویان خواهد بود.

اما برنامه حضور سید ابراهیم رئیسی هنوز مشخص نشده است. تشکل‌ها و دانشگاه‌های مختلف به مناسبت روز دانشجو، از  رئیس جمهور دعوت کرده‌اند که دفتر وی در حال بررسی این دعوت‌ها  بوده و  هنوز محل برگزاری این دیدار دانشجویی نهایی نشده است.

ارسال نظر: