نایب رئیس مجلس:

درگیری بر سر قدرت و مقام به خوبی قابل مشاهده است/ طالبان قدرت و ثروت باید کنار زده شوند

کدخبر: 2085640

پزشکیان با اشاره به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف همراه انقلاب اسلامی بوده‌اند، گفت: اختلاف در سطح مسؤولان و درگیری بر سر قدرت و مقام به خوبی قابل مشاهده است که با این شرایط نمی‌توانیم در تحقق اهداف نظام اسلامی به نتیجه برسیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود پزشکیان امشب در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) خیابان توحید برگزار شد، با بیان اینکه قدرت‌طلبی جامعه را به سمت تباهی هدایت می‌کند، اظهار کرد: با تفرقه، قدرت‌طلبی و ثروت‌طلبی نمی‌توانیم به جایی برسیم بلکه باید در عمل نشان دهیم که بر اساس عدالت جامعه را پیش می‌بریم.

وی در مورد اقدام اخیر ترامپ مبنی از جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا اضافه کرد: باید در مملکت به جایگاهی برسیم که طرف مقابل منت دیدن ما را بکشد اما برای رسیدن به این هدف باید صبر کرد و از محرماتی که ما را از عزت باز می‌دارد، دور شویم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عزت بر اساس انصاف و عدالت معنادار می‌شود، تصریح کرد: برای ظهور امام زمان(عج) باید بر اساس عدالت حرکت کنیم؛ مقصر حقوق‌های نجومی ما هستیم چراکه قانون به شیوه‌ای نوشته شده که حقوق‌های نجومی به وجود آمده و بی‌عدالتی‌ها گسترش یافته است.

وی با اشاره به اینکه باید بر اساس عدالت امور مختلف جامعه دنبال شود، عنوان کرد: برای اینکه به استقلال، آزادی و شکوفایی برسیم باید حرکت خود را خارج از سیطره استکبار جهانی دنبال کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه شکر نعمت انقلاب اسلامی می‌تواند جامعه را به سمت نعمت‌های بیشتری هدایت کند، مطرح کرد: عزت انقلاب اسلامی وابسته به عزت مردم است و حفاظت از عزت ملت بدون مشارکت همگان امکان‌پذیر نیست.

وی از تلاش مردم ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت:‌ ملت با تبعیت از امام خمینی(ره) برای رسیدن به استقلال و آزادی قیام کردند و مقابل خباثت‌های رژیم شاهنشاهی ایستادند و توانستند در هشت سال دفاع مقدس نیز قدرت خود را در عرصه جنگ نظامی به اثبات برسانند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه شعار انقلاب اسلامی انزجار از ظالمان دنیاست،‌ عنوان کرد: مردم شان والایی دارند به همین علت باید به عزت آنها در عرصه‌های مختلف توجه کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف همراه انقلاب اسلامی بوده‌اند، اضافه کرد: اختلاف در سطح مسؤولان و درگیری بر سر قدرت و مقام به خوبی قابل مشاهده است اما با این شرایط نمی‌توانیم در تحقق اهداف نظام اسلامی به نتیجه برسیم.

وی بر ضرورت وحدت اقشار مختلف جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: طالبان قدرت و ثروت مانع از پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف می‌شوند به همین علت این افراد باید کنار زده شوند تا نظام اسلامی بتواند به سمت اهداف مورد نظر خود حرکت کند.

پزشکیان به برخی از ویژگی افراد مومن اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس روایات و آیات فرد مومن نباید به کسی ظلم کند و در نقطه مقابل به دنبال حمایت از مستضعفان باشد.

ارسال نظر: