مجلس حق تغییر بودجه برای تامین نیازهای دفاعی را دارد

کدخبر: 2368201

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: مجلس شورای اسلامی حق تغییر بودجه را برای تأمین نیازهای بخش نظامی و دفاعی کشور دارد.

مجتبی رضاخواه با تأکید بر ضرورت تقویت بودجه دفاعی و امنیتی کشور با توجه به تهدیدات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: مجلس شورای اسلامی حق تغییر بودجه را برای تأمین نیازهای بخش نظامی و دفاعی کشور دارد.

وی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی اهمیت ویژه‌ای برای این موضوع یعنی تأمین بودجه مورد نیاز بخش دفاعی کشور قائل است و قطعاً در جریان بررسی لایحه بودجه، مورد توجه نمایندگان است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: مجلس مطابق با شرایط و ظرفیت کشور قطعاً برای تأمین نیازهای نیروهای نظامی و دفاعی کشور فعال خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعتباری که دولت برای بخش دفاعی در لایحه بودجه در نظر گرفته کافی است یا خیر، گفت: این موضوع قطعاً در جریان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق و همچنین صحن علنی به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: به هر حال ما باید به این موضوع توجه کنیم که منابع ما محدود است اما باید بر اساس همین منابعی هم که داریم، تلاش کنیم بودجه بخش دفاعی و نظامی کشور در اولویت باشد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: