مدیر مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل: هنرمندان اردبیلی صاحب سالن بلک باکس می‌شوند

کدخبر: 910083

کریم عظیمی گفت: با توجه به احتیاج اهالی تئاتر به سالن بلک باکس، به‌زودی مقدمات بهره‌برداری از این نوع سالن در مجتمع فرهنگی هنری فدک به انجام می‌رسد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، کریم عظیمی در جمع خبرنگاران به کمبود سالن بلک باکس در تئاتر استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تئاتر امروز نیازمند سالن‌های کف و بلک باکس است تا نمایش‌های مدرن به تماشاگران این نوع نمایش‌ها ارائه کند و با توجه به این کمبود در نظر گرفتیم از امکانات موجود مجتمع فدک بهره گرفته و یک سالن بلکس ایجاد کنیم.

عظیمی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگی هنری فدک گفت: در مدت کوتاه سپری شده از مدیریت جدید مجتمع فرهنگی هنری فدک، سعی برآن بوده است که رضایت خاطر هنرمندان را جلب کرده و خدمتی در شان این عزیزان به آنها ارائه دهیم. مجموعه فرهنگی و هنری فدک در این مدت اقدام به برگزاری 9 نمایشگاه به صورت گروهی و انفرادی از آثار هنرمندان هنرهای تجسمی و عکاسی و سه اجرای نمایش و چهار کنسرت موسیقی کرده است. امیدواریم که در ادامه روند فعالیت این مجموعه شاهد افزایش ارائه خدمات هر چه بهتر به هنرمندان اردبیلی باشیم.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری فدک از فعالیت‌های مستمر و فعال انجمن‌ها خبر داد و افزود: با همت و تلاش دوستان توانستیم انجمن‌های مختلف هنری را احیا کرده و این انجمن‌ها را دوباره به فعالیتشان باز گردانیم. عظیمی گفت: هم اکنون انجمن‌های هنر‌های تجسمی، خوشنویسی، موسیقی در این مجتمع مستقر و همچنین دفتر یونیما مبارک تئاترهای عروسکی و پلاتو انیمیشن فدک آماده خدمت رسانی به اهالی هنر است. انجمن‌هایی که قبلا بنا به هر دلایلی از فعالیت باز مانده بودند و فعالیت آنچنانی نداشتند اکنون به عرصه فعالیت بازگشته‌اند و بصورت فعال و مستمر در مجتمع حضور دارند.

وی به برنامه‌های آینده مجتمع فرهنگی و هنری فدک اشاره کرد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان نمایشگاه‌های متنوعی برگزار خواهد شد. همچنین این مجتمع به استقبال جشنواره تئاتر استانی، جشنواره چاوشی خوانی رضوی، جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور و جشنواره تئاتر منطقه‌ای سوره ماه خواهد رفت. آماده‌ایم که خدمت شایسته به هنرمندان و هنر دوستان استان ارائه دهیم.

ارسال نظر: