لاریجانی: نقطه آسیب‌پذیر کشور در بخش اقتصاد نهفته است

کدخبر: 971829

رئیس مجلس شورای اسلامی در اردبیل گفت: با حضور در مجمع بین‌المجالس اسلامی در مورد مباحث مختلف منطقه‌ای و مخاطرات موجود در آن با رؤسای مجالس کشورهای حاضر مذاکراتی انجام می‌دهیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، علی لاریجانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده تخصصی انرژی و فراورده‌های ساوالان در مجتمع فدک اردبیل گفت: اردبیل در حوزه‌های تفکر٬ عرفان٬ ادب و تفکر سیاسی شاخص بوده و باید همه به ویژه خود اهالی اردبیل که چنین سابقه درخشانی دارند، قدر این نعمت را بدانند . با توجه به پتانسیل کشور در زمینه نفت و گاز سعی داریم صنایع وابسته به آن را به عنوان محور توسعه متوازن در کشور گسترش دهیم. متأسفانه این صنعت در گذشته به صورت متوازن در کشور توزیع نشده و استان‌های کم‌برخوردار از این نعمت مهم بی‌بهره مانده‌اند، استان اردبیل به دلیل مرزی بودن و سایر امکانات موجود می‌تواند در توسعه بخش انرژی مفید واقع شود، به همین منظور تأسیس دهکده انرژی با توجه به مزیت‌های اردبیل از جمله مرزی بودن بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

وی گفت: با حضور در مجمع بین‌المجالس اسلامی در مورد مباحث مختلف منطقه‌ای و مخاطرات موجود در آن با رؤسای مجالس کشورهای حاضر مذاکراتی انجام می‌دهیم. اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه علیه برخی از کشورها به ویژه سوریه کاملا مشهود است، این اقدمات معادلات منطقه را برهم زده است، در این زمینه با روسای مجالس برخی از کشورها نشستی برگزار می‌کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

ارسال نظر: