جمعیت دفاع از ملت فلسطین درگذشت رکن‌آبادی را تسلیت گفت

کدخبر: 1040650

جمعیت دفاع از ملت فلسطین درگذشت غضنفر رکن‌آبادی عضو کمیسیون سیاسی و امور بین‌الملل این جمعیت و نیز سفیر سابق ایران در لبنان را در حادثه منا تسلیت گفت

به گزارش «نسیم»، متن بیانیه به این شرح است:

انالله و اناالیه‌راجعون

خبر درگذشت غضنفر رکن آبادی، عضو کمیسیون سیاسی و امور بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و دیپلمات عالیرتبه وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لبنان، در فاجعه اسفناک منا خبری سخت و اندوهناک بود. حادثه‌ای که بیش از 5000 نفر از ضیوف رحمان با سوء مدیریت مدعیان خادم الحرمین جان باختند و در عید ضحی خود ذبیح شدند و به دیدار محبوب رفتند.

هر چند از همان روزهای نخست حادثه تلخ منا که اعلام شد 426 ایرانی مهاجر الی الله جزء جان باختگان و مفقودین هستند و اسم آقای غضنفر رکن آبادی که عضو کمیسیون سیاسی و امور بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و سفیر سابق ایران در لبنان هم جزء مفقودین اعلام شد، آرزو و دعایمان بازگشت این مجاهد و دیپلمات مقاوم و مجاهد جبهه مقاومت به ایران اسلامی و آغوش خانواده بود، اما مشیت الهی بر آن قرار گرفت که این سفر سفیر مجاهدت، سفری بی بازگشت باشد و این مهاجر الی الله هجرتی همیشگی داشته باشد. هجرتی که اندوه خانواده و دوستان و ملت فلسطین که یکی از یاوران صدیق خویش را از دست داده است را در پی داشته است. جمعیت دفاع از ملت فلسطین درگذشت غضنفر رکن آبادی را به خانواده، ملت ایران و ملل مظلوم و مقاوم فلسطین و لبنان و سوریه تسلیت گفته و برای روح آن مرحوم غفران الهی را خواستار است.

ارسال نظر:
  • علی

    خدا رحمت کند