دو روز دیرتر

کدخبر: 2379070

«دو روز دیرتر» به کارگردانی «اصغر نعیمی» در سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد. این اثر اثر ششمین تجربه فیلمسازی اوست.

نسیم‌آنلاین: اصغر نعیمی امسال با کمدی اجتماعی دو روز دیرتر به جشنواره فیلم فجر آمده است تا یکی از منتقدان سابق سینمایی باز هم با اثری تازه تنور جشنواره را گرم تر کند. دو روز دیرتر ششمین تجربه فیلمسازی اصغر نعیمی است. کارگردانی که اولین فیلمش با نام «بی وفا» حال و هوای کمدی اجتماعی داشت. فیلم تازه نعیمی با موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت با نویسندگی رضا مقصودی و حمید اکبری خامنه و مطابق با طرحی از سید محمد حسینی و تهیه‌کنندگی محسن شیرازی در بنیاد فرهنگی روایت فتح ساخته شده است.

این فیلم داستان زندگی سهیل و مریم را روایت میکند، زوج جوانی که می خواهند مهاجرت کنند و علیرغم توصیه والدین مریم از بچه دار شدن امتناع می کنند. تا اینکه پدر مریم تصمیم می گیرد مبلغی که از خواهرش به ارث برده را بین نوه هایش تقسیم کند. سهیل و مریم که برای مهاجرت به پول نیاز دارند تصمیم به بچه دار شدن می گیرند اما مرگ ناگهانی غلامحسین محاسبات آنها را خنثی می کند. در این فیلم سینمایی که در ژانر طنز اجتماعی تولید شده است، سینا مهراد در نقش سهیل و پردیس احمدیه در نقش مریم به ایفای نقش پرداختند. همینطور میتوان از فرهاد آییش، گوهر خیراندیش، کمند امیرسلیمانی، سیدجواد یحیوی، سیاوش چراغی پور، محمد فیلی و علیرضا داودنژاد به عنوان بازیگران این فیلم سینمایی یاد کرد.

 

حجم ویدیو: 22.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 دانلود ویدیو
ارسال نظر: