صبحانه با زرافه‌ها

کدخبر: 2379077

سروش صحت با کمدی «صبحانه به زرافه‌ها» به جشنواره فجر آمده است. این دومین حضور سروش صحت به عنوان کارگردان در رقابت برای شکار سیمرغ است.

نسیم‌آنلاین: سروش صحت کارگردان نام‌آشنای سینما و تلویزیون از آن دسته کارگردانانی است که همیشه نگاه متفاوتی برای ساخت آثار خود داشته و می‌توان گفت آثار کمدی‌ او در دنیایی متفاوت قرار دارند. پس از تجربه های موفق در ساخت سریال های طنز موفقی چون شمعدونی، لیسانسه‌ها، ساختمان پزشکان و... اینبار فیلم صبحانه با زرافه‌های سروش صحت با ترکیب جذاب بازیگران به یکی از فیلم‌‌های مهم جشنواره چهل و دوم فجر تبدیل شده است. در این کمدی درام که به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ساخته شده است بازیگران مطرح زیادی همچون بهرام رادان، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا جلوی دوربین رفته‌اند. از داستان این فیلم که به روایت سروش صحت است اطلاع چندانی در دسترس نیست و داستان آن، طبق گفته سروش صحت درباره‌ی «بخشیدن» است و با این توضیح که هیچ‌کدام از ما بی‌گناه نیستیم. سروش صحت سعی کرده است هماند سایر آثار خود، روایت این فیلم را هم در فضای کمدی بنویسد.
باید دید که با این ترکیب درخشان از بازیگران آیا سروش صحت توانسته است فیلم خوبی را به نمایش دربیاورد و نظر سینما دوستان را به خود جلب کند یا نه. آیا صحت می‌تواند پس از «جهان با من برقص» در دومین تجربه‌ی حضور خود به عنوان کارگردان در جشنواره‌ی فیلم فجر، دومین سیمرغ خود را شکار کند یا خیر؟

حجم ویدیو: 6.32M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 دانلود ویدیو
ارسال نظر: