احمد دنیامالی:

شهردار تهران گزارشی را در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه کند

کدخبر: 2093206

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران و معاونین وی گزارشی در خصوص چگونگی اجرای اقتصاد مقاومتی در سال‌های گذشته ارائه کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احمد دنیا مالی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در سیصدوسی ونهمین جلسه شورای شهر تهران در سال جدید با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با بیان این‌که باید از شهردار تهران و یا معاونینش دعوت کنیم تا گزارشی در خصوص اقدامات شهرداری در راستای پاسخگویی به منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی ارائه کند، گفت: مردم باید بدانند که چه اقداماتی در مدیریت شهری در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

وی با شاره به شهادت دو نفر از مأموران پلیس در ایام نوروز در حین تعقیب سرنشینان یک دستگاه پراید، گفت: در ایام نوروز به دلیل جان فشانی‌های ماموران انتظامی و امنیتی در کشور و به خصوص در تهران شاهد امنیت بودیم که دراین راستا دو نفر از مأموران پلیس در ایستگاه ایست بازرسی به دلیل تامین امنیت شهروندان جان خود را از دست داده اند که به جامعه انتظامی کشور تسلیت می گوییم.

دنیامالی ادامه داد: در ایام نوروز شاهد افتتاح تصفیه خانه دریاچه چیتگر بودیم که کار برجسته ای بود و در راستای پاسخگویی به دل نگرانی‌ها برای سلامت آب بود.

وی با بیان اینکه چهار ماه در سال اجازه داریم که از حق آبه خود در رودخانه کن برای تامین آب مورد نیاز دریاچه برداشت کنیم، گفت: دریاچه به هفت میلیون متر مربع آب احتیاج دارد که 1.5 میلیون آن تبخیر می‌شود که دل نگرانی‌هایی وجود داشت که در مدتی که آب جریان ندارد سلامت آب به خصوص از نظر وجود سرب مورد تهدید باشد که خوشبختانه با وجود تصفیه خانه این دل نگرانی پایان داده شد.

ارسال نظر: