امام جمعه بابلسر خطاب به مجلس:

طرح عفاف و حجاب را بررسی کنید/از چه چیزی می‌ترسید؟

کدخبر: 2376333
خبرنگار:

امام جمعه بابلسر ضمن انتقاد از مجلس بعلت عدم بررسی طرح عفاف و حجاب ستاد امر به معروف ابراز امیدواری کرده که انتخابات دلیل تعلل مجلس برای تصمیم گیری درباره طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف نباشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلیپور، امام جمعه بابلسر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته از «تعلل» مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر  به معروف و نهی از منکر و همچنین عدم تدوین قوانین کارآمد در حوزه عفاف و حجاب انتقاد کرد. او ضمن «فوریت» خواندن موضوع حجاب در جامعه، مجلس شورای اسلامی را این گونه بازخواست کرده است: «نمایندگان از چه چیزی می‌ترسند؟ انشاالله که اینجوری نباشد، اما شاید تصور این باشد اگر در این مسائل ورود کنند در کارزار انتخابات پیش رو رای نمی‌آورند؟!»

امام جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه کار باید برای رضای خدا انجام شود، عنوان کرد: «توقع مردم این است مجلسی که نام انقلابی به خود گرفته است غیرت انقلابی‌اش را نشان دهد و در این مسائل اقدام عملی داشته باشد.»

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر در ادامه با مخاطب قرار دادن آقای قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت رئیسه مجلس و کلیه نمایندگان مردم در خانه ملت گفت: «این خواسته‌ی به حق جامعه اسلامی، جامعه انقلابی و مردم غیور را جامه عمل بپوشانید و قوانین ناکارآمد در حوزه عفاف و حجاب را اصلاح نمایید.»

پیش از این منابع متعددی از جمله رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ابلاغ طرح عفاف و حجاب به ادارات خبر داده بودند. این در حالی است که این طرح در مجلس تصویب یا حتی بررسی نشده است.

ارسال نظر: