مراسم نکوداشت پرویز پرستویی با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون برگزار می‌شود

کدخبر: 2016719

مراسم تجلیل از استاد «پرویز پرستویی» عصر امروز سه‌شنبه (۱۸ اسفندماه) ساعت ۱۵ با حضور شماری از مدیران فرهنگی و هنرمندان سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم نکواشت چهار دهه فعالیت هنری استاد پرویز پرستویی «ستاره شرقی» تا ساعاتی دیگر در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

در این برنامه که با حضور مدیران، اهالی رسانه و هنرمندان سینما و تلویزیون تا ساعاتی دیگر (ساعت 15) برپا می‌گردد کارنامه فعالیت این هنرمند بررسی می‌گردد. پرویز پرستویی در تمام این سال‌ها کوشیده است در آثاری به ایفای نقش بپردازد که در آن اثری از تعهد به هنر اصیل ایرانی و اسلامی وجود داشته است. وی حضور چشمگیری در عرصه سینما و تئاتر داشته و یکی از بازیگرانی است که در حوزه دفاع مقدس توانسته است ایثارگری و فداکاری رزمندگانی این عرصه را به درستی به نمایش بگذارد و مظلومیت این عزیزان را با هنرش نمایان کند.

پرویز پرستویی با هنر مثال زدنی‌اش به شخصیت‌هایی جان بخشیده که بیشترین نقش را در ثبات و امنیت این مرز و بوم عهده‌دار بوده و هستند پربیراه نیست اگر بگوییم او تنها بازیگری است که در عرصه سینمای کمدی و جدی در حوزه دفاع مقدس فعالیت داشته و در هر دو عرصه، از بهترین‌هاست. پرستویی علاوه بر فعالیت درعرصه بازیگری تلاش کرده تا فیلم هایی درسینمای ایران تهیه و تولید کند و در این آثار تلاش کرده از نسل جوان حمایت کند.

خبرگزاری فارس به همین مناسبت در واپسین روزهای سال 94 مراسم تجلیل از این چهره موثر در عرصه بازیگری هنر انقلاب و دفاع مقدس ترتیب داده است. و در این مراسم شخصیت‌هایی چون: ابراهیم حاتمی‌کیا، مریلا زارعی، فریدون جیرانی، مازیار میری، منوچهر محمدی، غلامرضا موسوی، محمدمهدی عسگرپور، الهام حمیدی، جلال دهقانی اشکذری، آهو خردمند، محسن علی اکبری، محمد حاتمی، حبیب احمدزاده، احسان محمدحسنی، پژمان لشکری پور، محمدصادق آذین، محسن مومنی شریف و ... حضور خواهند داشت.

در این مراسم جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان سینما و تلویزیون حضور خواهند داشت و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

مراسم تجلیل از این هنرمند توانمند عصر امرروز سه شنبه (18 اسفندماه) ساعت 15 در خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: