اجرای خیریه کامکار‌ها به مناسبت ۲۵ سالگی محک

کدخبر: 2029656

مؤسسه خیریه محک به مناسبت ٢۵ سالگى خود، کنسرتى با هنرمندى گروه کامکار‌ها در تالار وحدت برگزار مى‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مؤسسه خیریه محک با مشارکت خانه موسیقی به مناسبت ٢5 سالگى خود، 6 خرداد ماه 1395، کنسرتى با هنرمندى گروه کامکار‌ها در تالار وحدت برگزار مى‌کند.

کامکار‌ها که نخستین اجرای سال 95 خود را به مؤسسه خیریه محک اختصاص داده‌اند، در اجرای «شادمانه‌ها»، به روی صحنه رفته تا ضمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، 25 سال نیکوکاری مردم ایران در این سازمان مردم‌نهاد را جشن بگیرند.

کلیه عواید حاصل از این کنسرت که با مشارکت خانه موسیقى و حمایت مالی شرکت کار و اندیشه و پرشیا خودرو برگزار مى‌شود، به مؤسسه محک اهدا شده و صرف ارائه خدمات درمانی و رفاهی به کودکان مبتلا به سرطان می‌شود.

مؤسسه خیریه محک که در ربع قرن فعالیت خود با اتکا به انواع مشارکت‌هاى مردمى بیش از ٢4 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت قرار داده است، همواره از همراهی هنرمندان این مرز و بوم در کنار هزاران یاور دیگر که به ماندگاری و توسعه محک کمک‌ کرده‌اند بهره برده و تلاش کرده است تا با اتکا به مهرورزی ایرانیان، آروزی فرزندانش را از بودن یا نبودن به چگونه زیستن در آینده تغییر دهد.

کنسرت 25 سالگی محک با هنرمندی کامکار‌ها 6 خرداد 1395، ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به منظور تهیه بلیط کنسرت می‌توانند به سایت www. 84200. ir مراجعه کرده و یا با شماره 84200-021 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر: