مجموعه کتاب "راوی" برای هماهنگی در روایتگری جبهه‌های غرب

کدخبر: 429218

مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور: برای یکپارچگی و هماهنگی بیشتر در روایتگری جبهه‌های غرب، مجموعه کتاب "راوی" در اختیار راویان قرار گرفته است/ محتوای این آثار توسط پژوهشگاه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار تایید شده است

سرهنگ پاسدار رحیم آقایی‌پور در گفتگو با «نسیم» با بیان این مطلب اظهار داشت:

- تا قبل از این منبع اطلاعاتی راویان کتاب‌های پراکنده ای که در سطح کشور با محوریت موضوع جبهه های غرب موجود است و یا خاطرات پراکنده‌ای که از برخی فرماندهان در دسترس بوده است. ولی برای یکپارچگی و هماهنگی بیشتر در روایت جبهه‌های غرب، و همچنین سلیقه‌ای نبودن روایت‌ها، این مجموعه در اختیار راویان قرار داده شد.

- در ستاد راهیان نور و در کمیته راویان، کارگروه ویژه‌ای برای تامین اطلاعات مود نیاز برای راویان تشکیل شده است و این کارگروه مسئول انتخاب موضوعات و محتواهای روایت ایشان در اردوهای راهیان نور است.

- در معاونت برنامه ریزی، نظرسنجی های به صورت کاملا علمی صورت میگیرد، که تاکنون نتیجه این نظرسنجی‌ها نشان دهنده میزان رضایت بالای 90 درصد در بین مخاطبین بوده است.

- در خصوص مستند بودن محتواهایی که در این مجموعه 6 جلدی به نگارش در آمده است، محتوای کلیه ی کتاب هایی که با موضوع دفاع مقدس در کل کشور تهیه و تولید می شوند، توسط پژوهشگاه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بازبینی شده و در صورت تایید آماده نگارش نهایی و چاپ می شوند.

ارسال نظر: