امام جمعه قم: موفقیت در عرصه جنگ نرم نیازمند حضور جهادی مبارزان فرهنگی است

کدخبر: 921919

حجت‌الاسلام سعیدی در دیدار با اعضاء پدافند هوایی حضرت معصومه(س) گفت: در حوزه فضای مجازی مسائل زیادی مردم ما را تهدید می‌کند که باید برای مقابله با آن از تمام ظرفیت‌ها‌ استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت الله سید محمد سعیدی با اشاره به اینکه جایگاه حساس پدافند هوایی ایجاب می‌کند که نیروهای این ارگان همیشه در حالت آماده‌باش باشند اظهار کرد: آمادگی همیشگی رمز موفقیت پدافند است و موفقیت‌های نیروهای پدافند هوایی ارتش ایران در بسیاری از دستاوردهای نظامی دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق روایات قرآن کریم حتی در هنگام نماز نباید از اقدامات دشمنان غافل شویم بیان کرد: مسلمانان هیچگاه جنگ طلب و آغاز گر جنگ نبودند ولی اسلام قدرت دفاع از خود را دارد و این امر در جنگ‌های صفین و جمل و همچنین در حکومت اسلامی ایران به خوبی به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در عرصه جنگ نرم نیز باید همواره در حالت تهاجمی قرار داشته باشیم ابراز کرد: موفقیت در عرصه جنگ نرم نیازمند حضور جهادی مبارزان فرهنگی است که با دیدگاه تهاجمی به این مقوله برای مقابله با دشمن برنامه‌ریزی کنند. دشمن از پیشرفته‌ترین تجهیزات در عرصه ارتباطات و فناوری بهره می‌برد و ما نیز باید تمام ظرفیت خود را در این راستا به کار بریم و اگر برای رضای خدا کار کنیم طبق وعده خداوند در قرآن کریم در نهایت به پیروزی دست خواهیم یافت.

ارسال نظر: