اظهارات گواردیولا پس از پیروزی شاگردانش مقابل هافنهایم

گواردیولا: بازی برابر تیم‌هایی که با ۱۰ بازیکن‌ دفاع می‌کنند، کار سختی است

کدخبر: 2008076

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس پیروزی تیمش برابر هوفنهایم گفت: ما خوب حمله کردیم و بازی منطقه‌ای‌مان هم خوب بود، بازی برابر تیم‌هایی که با ۱۰ بازیکن‌ دفاع می‌کنند، کار سختی است.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل سایت باشگاه بایرن‌مونیخ، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ پس از پیروزی تیمش مقابل هافنهایم گفت: یک بار دیگر لازم می‌دانم که یک تبریک بزرگ به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوب‌شان در این بازی بگویم. ما خوب حمله کردیم و بازی منطقه‌ای‌مان هم خوب بود. بازی برابر تیم‌هایی که با 10 بازیکن‌ دفاع می‌کنند، کار سختی است.

در همین حال کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ هم عنوان کرد: تیم مان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و به خاطر برتری مطلقی که داشت، حقش بود پیروز شود. اگرچه به نظر من اختلاف دو تیم می‌توانست بیش از دو گل باشد. با این حال این پیروزی برای ما حکم یک قدم رو به‌ جلوی دیگر را داشت و بسیار مهم بود.

همچنین مانوئل نویر، سنگربان باواریایی‌ها گفت: بازی آسانی نبود. ما معمولاً برای زدن گل اول‌مان مجبور می‌شویم که کمی صبر کنیم اما بعد از آن همه چیز روبه‌راه می‌شود. این بار اما وضعیت به این شکل نبود. ما از ابتدای نیم فصل دوم بازی‌های بزرگ فراوانی نداشته‌ایم اما با این حال برابر هوفنهایم به خوبی توانستیم بازی را مدیریت کنیم و به این تیم موقعیت‌های چندانی برای گلزنی ندادیم.

بایرن‌مونیخ با کسب پیروزی خانگی برابر هوفنهایم 52 امتیازی شد و حاشیه امنیت هشت امتیازی‌اش را در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا حفظ کرد.

ارسال نظر: