شکست تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۶

کدخبر: 2388763

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶ برابر آمریکا تن به شکست داد.

نسیم‌آنلاین: ملی‌پوشان کشورمان عصر پنجشنبه ۴ تیرماه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف آمریکا رفتند و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب این تیم شدند. آمریکا ست‌های این مسابقه را با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۳۱ بر ۲۹ به سود خود به پایان رساند.

شاگردان روبرتو پیاتزا در این دیدار نمایش قابل قبولی به‌ویژه در ست نخست و سوم ارائه کردند و تا امتیازات پایانی رقابت نزدیکی با حریف داشتند، اما در نهایت موفق به تغییر نتیجه نشدند.

بازیکنان تیم ملی ایران پیش از آغاز مسابقه، به مناسبت ایام سوگواری عاشورای حسینی و گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی سوم، با مچ‌بندهای مشکی مزین به شعار «ای ایران» در مراسم پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند.

تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار هفته دوم نیز برابر فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود، در سومین مسابقه خود روز جمعه ۵ تیرماه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل ژاپن به میدان خواهد رفت.

ارسال نظر: