از رشته های مدال آور هیچ حمایتی نمی شود

کدخبر: 2375948

مسئولان از قهرمانان جهان هیچ حمایتی نمی‌کنند و به ورزشکاران رشته دیگری که افتخارآفرینی نمی‌کنند و حتی آخر می‌شوند، جوایز بزرگی می‌دهند و تجلیل و تشکرهای آنچنانی می‌کنند.

نسیم آنلاین: نازنین ملایی در مورد اینکه با وجود کسب مدال‌های پرشمار طلا در آسیا  و تاریخ‌سازی در مسابقات قهرمانی جهان مورد حمایت قرار نمی گیرد، تأکید کرد: من از المپیک توکیو تاکنون توانسته‌ام نتایج بهتری بدست آورم. در قهرمانی آسیا سه مدال طلا گرفتم، در حالی که   هیچ کسی نتوانسته این کار را انجام دهد. در قهرمانی جهان هم نتایجی گرفته ام که بی سابقه بوده است، اما با این حال مسئولان هیچ حمایتی نمی‌کنند و به ورزشکاران رشته دیگری که افتخارآفرینی نمی‌کنند و حتی آخر می‌شوند، جوایز بزرگی می‌دهند و تجلیل و تشکرهای آنچنانی می‌کنند.

ملی پوش روئینگ ایران در پاسخ به این پرسش که در المپیک توکیو وقتی بحث نداشتن جلیقه یخ مطرح شد، مسئولان عنوان کردند این جلیقه را برایش تهیه می‌کنند، چنین اتفاقی افتاد یا خیر؟ تصریح کرد: گفتند جلیقه یخ را تهیه می‌کنند اما این کار را نکردند و به قول‌هایی که داده شده بود نیز عمل نکردند. برای المپیک توکیو که گفته بودم جلیقه یخ ندارم، مسئولان گفتند اگر اطلاع داده بودند برایم تهیه می‌کردند. با وجود اینکه اطلاع هم دادم، اما هنوز آن را تهیه نکرده‌اند و در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند هم گرمای شدید واقعاً اذیتم کرد.

ملایی همچنین گفت: برای فراهم کردن امکانات، درمان آسیب‌دید‌گی‌ها و هزینه‌های دیگر تمام‌مدت خانواده‌ام حمایتم کرده‌اند تا همچنان بجنگم و دست از تلاش برندارم و در نهایت بتوانم باز هم پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورم اما چه فایده وقتی رشته‌ای که حتی در المپیک، بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان، نمی‌تواند حضور پیدا کند یا در آسیا مقامی بدست بیاورد و سبب نواخته شدن سرود ملی ایران شود، مورد توجه و تجلیل قرار می‌گیرد.

ملی‌پوش المپیکی ایران با اشاره به عضویت خود در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی روئینگ گفت: من عضو کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی شدم و همه دنیا می‌بینند که من استحقاق رسیدن به شرایط خوب را دارم اما در کشور خودم هیچ توجهی نمی‌شود. رئیس فدراسیون جهانی روئینگ هم در حاشیه قهرمانی آسیا با من در مورد کمبودهایی که خودم و دیگر ورزشکاران آسیایی دارند، صحبت کرد و از من برنامه خواست که چگونه  مشکلات را  برطرف کنیم، اما در کشور خودم مسئولان یک بار از من نپرسیدند به چه چیزی نیاز دارم یا کمکی می‌خواهم یا نه. 

منبع: قدس آنلاین
ارسال نظر: