تبعیض میان بازیکنان فوتبال و سایر رشته‌ها

کدخبر: 2375988

بازیکن مشهدی تیم ملی والیبال ایران گفت: با وجود حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی بازیکنان تیم ملی مورد تقدیر قرار گرفتند، در حالیکه سایر بازیکنان رشته‌های ورزشی پس از افتخارآفرینی برای ایران به این میزان مورد تقدیر قرار نمی‌گیرند.

شهروز همایون‌فر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تقدیر از بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از بازگشت از جام جهانی فوتبال اظهار کرد: باوجود اینکه مردم و جامعه ورزش ایران از عملکرد بازیکنان و تیم ملی فوتبال رضایت کافی نداشتند، اما باز هم مورد توجه مسئولان قرار گرفتند، این درحالی است که سایر بازیکنان رشته‌های ورزشی پس از افتخارآفرینی برای ایران به این میزان مورد تقدیر قرار نمی‌گیرند. باید بگویم که مسئولان در تقدیر و اهداء پاداش‌ها میان بازیکنان فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی تبعیض قائل می‌شوند.

وی در خصوص پیشنهاد نیان الکترونیک مشهد برای پیوستن به این تیم اظهار کرد: امکان انتقالم به نیان وجود ندارد. با نماینده مشهد چندین بار تماس داشته‌ام و باوجود علاقه‌ام برای بازی در مشهد به دلیل پرداخت ۵۰ درصد از قراردادم نمی‌توانم از شهداب جدا شوم.

همایونفر با اشاره به عملکرد نیان الکترونیک در لیگ برتر والیبال افزود: پس از چند سال دوری مشهد از لیگ برتر، نیان عملکرد خوبی داشته است. خوشحالم که والیبال در مشهد مجددا سر و شکل پیدا کرده و علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند از بازی تیم شهرشان لذت ببرند. امیدوارم روند خوب نیان تا فصل آتی ادامه داشته باشد و این تیم در لیگ برتر باقی بماند و همانند اسپانسرهای گذشته به یک فصل حضور در مسابقات اکتفا نکند.

بازیکن تیم شهداب یزد در خصوص شرایط تیمش گفت: شهداب نسبت به سال گذشته ۶۰ تا ۷۰ درصد تغییرات داشته است. بازیکنان ملی‌پوش این تیم دیر به تیم اضافه شدند و در هفته‌های آغازین بازیکنان هماهنگی زیادی نداشتند که سبب شد ۲ هفته ابتدایی را با ۲ شکست آغاز کنیم، اما پس از آن به شرایط خوبی رسیده و توانستیم در ۱۰ هفته ۷ برد کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف شهداب قهرمانی در لیگ برتر است، تصریح کرد: در تعطیلات لیگ برتر نیز تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتیم و آماده رقابت با لبنیات هراز آمل در هفته یازدهم هستیم. لبنیات نیز در این فصل نتایج خوبی گرفته و عیار تیم‌ها به مرور قابل تشخیص است. به دلیل شناخت تیم‌ها از یکدیگر بازی‌های نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل نخست قطعا جذاب‌تر خواهد بود.

همایونفر ادامه داد: تعطیلی لیگ برتر برای برخی تیم‌ها سود داشت و به برخی از تیم‌ها ضرر وارد کرد. شهداب روی دور برد افتاده بود و این تعطیلی به ضرر ما تمام شد. این تعطیلی به تیم ما شوک وارد کرد، اما از تعطیلات به خوبی استفاده کردیم و بازیکنان به لحاظ بدنی به شرایط بهتری دست یافتند.

ارسال نظر: