یکتا: بازار عرضه محصولات فرهنگی انقلاب در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود

کدخبر: 938907

رئیس بنیاد خاتم الاوصیاء در مراسم افتتاح فروشگاه ترنجستان بهشت افزود: افتتاح این فروشگاه شروع یک حرکت جدی در تمام کشور است، نگاه ما براین است که در هر استان چنین فروشگاهی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار «نسیم» ، فروشگاه ترنجستان بهشت عصر امروز با حضور غلامعلی حدادعادل، نماینده مجلس شورای اسلامی؛ علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ حسین یکتا، رئیس بنیاد خاتم الاوصیاء افتتاح شد .

در ابتدای این مراسم یاسر احمدوند، مدیرعامل شرکت ترنج گفت: ترنجستان بهشت اولین یا دومین فروشگاه بزرگ کشور است ؛ از حدود دو سال پیش با کمک حاج حسین یکتا و زحمت گروه کثیری از همکاران یک سوله در خیابان شریعتی به این فروشگاه تبدیل شد ما امروز به افتتاح ساختمان نیامده‌ایم مهمتر از آن کارهایی است که باید در اینجا شکل بگیرد.

احمدوند افزود: طراحی این ساختمان الهام گرفته از شکل دایره‌ای و با توجه به مفهوم ترنج تدارک دیده شده است. بخش اصلی فروشگاه در نیم طبقه، بخش کتاب بزرگسال با محوریت علوم انسانی است البته موضوع انتخاب شده و چینش آثار دارای ویژگی‌های خاصی است که در دیگر فروشگاه‌ها کمتر شاهد آن هستیم . در انتخاب آثار کاربردی بودن کتاب برای مخاطب اهمیت داشته است؛ در طبقه زیرین نیز بخش نرم افزار نوشت افزار و کودک و نوجوان در نظرگرفته شده و در طبقه بالا نیز مکانی برای عرضه ملزومات حجاب طراحی شده است. در این فروشگاه انواع مختلف محصولات فرهنگی عرضه می‌شود که 20 هزار عنوان کتاب از جمله آنها است. ما در این فروشگاه بر عرضه کالای سالم تأکید داشته ایم .

مدیرعامل شرکت ترنج با بیان اینکه ما در پی ایجاد فروشگاه جامع هستیم گفت: علاوه بر ظاهر و طراحی زیبا ارائه آثار با محتوای مناسب نیز مدنظر ما بوده است امیدوارم این فروشگاه کهنسال شود و مشابه آن در نقاط مختلف کشور راه اندازی شود . امیدوارم ترنجستان مکانی برای تلاقی دانش و ایمان باشد و همه برای درمان به آن مراجعه کنند .

یکتا: بازار عرضه محصولات فرهنگی انقلاب در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود

در ادامه این مراسم، حسین یکتا، رئیس بنیاد خاتم الاوصیاء گفت: برنامه‌های متعددی برای حمایت از جبهه فرهنگی انقلاب داریم، امیدواریم بتوانیم در فاصله زمانی کوتاهی بازاری فرهنگی برای عرضه محصولات این چنینی داشته باشیم ما در بنیاد نوکری جبهه انقلاب را برخود فرض کرده‌ایم. بنیاد در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند و در حوزه کتاب نیز برخود لازم می‌داند که به حمایت افراد فعال در این زمینه بپردازد .

وی افزود: افتتاح این فروشگاه شروع یک حرکت جدی در تمام کشور است، نگاه براین است که در هر استان چنین فروشگاهی داشته باشیم. این موضوع نیز در دست بررسی است. امیدواریم در آینده نزدیک برحسب نیروی انسانی که به تازگی همدیگر را پیدا کرده‌اند، تا اواخر امسال از این نوع حرکت‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی شاهد خواهیم بود .

ارسال نظر: