جدیدترین انواع مدل پرده زبرا

کدخبر: 2372706

انواعی از پرده های تزئینی هستند که در حالت افقی قرار می گیرند . این پرده ها از ترکیب تور و پارچه های پر نقش و نگار ساخته می شوند. از پرده زبرا می توان برای مکان های مختلفی مانند اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و یا محل کار استفاده کرد. پرده زبرا به دلیل ظاهر خود می تواند تاثیر بسیاری در دکوراسیون شما داشته باشد. پرده زبرا به خاطر جنس نانو خود به راحتی قابل شستن است. برای زیبایی بیش تر خانه خود می توانید مبلمان و سایر وسایل منزل خود را با رنگ پرده زبرا ست کنید.

نحوه اندازه گیری کردن پرده زبرا

مدل پنجره و مکانی که در آن پرده نصب می شود مشخص کننده روش اندازه گیری پرده می باشد. در حالتی که پنجره ها در فرورفتگی قرار گرفته اند در هنگام سفارش پرده باید ابعاد فرورفتگی نیز در نظر گرفته شود. در بیش تر مواقع پنجره با دیوار خانه شما یکی است در این حالت برای این که ابعاد پرده به صورت مناسب در بیاید، چندین سانتی متر به ابعادی که اندازه گرفته اید اضافه کنید. همان طور که می دانید برای این که ظاهر اتاق به صورت زیبا باشد پرده باید کاملا پنجره اتاق را پوشش دهد.

نصب کردن پرده زبرا

یکی از مزایای پرده زبرا نصب کردن آن است که به سادگی صورت می گیرد. برای نصب پرده زبرا می توانید از دو روش استفاده کنید. پرده ها به طور کلی بر روی دیوار یا سقف نصب می گردند. برای نصب پرده بر روی دیوار می توانید از بست سقفی استفاده کنید. در این حالت بست بر روی سقف پیچ می خورد و سپس پرده در بست قرار می گیرد. برای نصب کردن پرده بر روی دیوار می توانید از نوع دیگری از بست که مخصوص دیوار است استفاده کنید. برای این کار باید یک بست بر روی دیوار قرار گیرد و بستی که مخصوص سقف است در داخل آن واقع گردد و آن گاه پرده را محکم کنید.

تمیز کردن پرده زبرا به چه صورتی انجام می گیرد؟

برای تمیز کردن پرده های زبرا می توانید از دو روش استفاده کنید.

شما می توانید پرده زبرا را از سمت کرکره یا رول آن باز کنید یا پرده ها را بدون باز کردن آن تمیز کنید. انتخاب هر یک از این دو روش بستگی به نظر شما دارد. اما باید توجه داشته باشید که شستن پرده زبرا بدون باز کردن آن بسیار آسان تر می باشد. اگر می خواهید پرده زبرا را توسط آب و مایعات شوینده مورد شستشو قرار دهید باید پرده زبرا را از سمت کرکره جدا کنید. لازم به ذکر است که برای نصب کردن مجدد پرده زبرا باید مهارت لازم را داشته باشید. هنگامی که پرده زبرا را باز می کنید آن را بر روی سطح صافی قرار دهید. ظرفی حاوی آب و مواد شوینده آماده کنید. مواد شوینده باید به گونه ای باشند تا به جنس پرده آسیبی وارد نشود. با یک فرچه نرم یا اسفنج پرده زبرا را شستشو دهید. هنگامی که شستشوی پرده کامل شد آن را آب کشی کنید.

شستشوی پرده زبرا به حالت فصلی

شستشوی هفتگی پرده زبرا باعث می شود تا آلودگی ها و گرد و غبار محیط روی آن تلنبار نگردد. با  این کار دیگر نیازی به جدا کردن پرده نیست. شما می توانید پرده را باز کنید و مقداری مایع ظرف شویی روی آن بریزید و سپس پرده را تمیز کنید. سپس شما می توانید از یک بخارشور استفاده کرده و پرده را تمیز نمایید.

تبلیغات

قیمت پرده زبرا

پرده زبرا با توجه به جنس و نوع پارچه آن دارای قیمت های مختلفی است. به طور کلی هرچه پرده زبرا از طرح های ساده تری ساخته شده باشد قیمت آن نیز پایین تر است. قیمت پرده به سایر لوازم آن از جمله میله ، پرده جمع کن و گیره های آن نیز بستگی دارد.

از پرده زبرا در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

با توجه به سبک و طرح پرده می توان از پرده زبرا در مکان های مختلفی مانند منازل مسکونی، فضاهای اداری و فروشگاه ها استفاده کرد.

ویژگی های پرده زبرا

  • پرده زبرا نمای زیبایی را برای خانه شما فراهم می کند.
  • پرده زبرا را می توان به صورت کامل در بالا جمع نمود تا میزان نور عبوری به حداکثر مقدار خود برسد.
  • پرده زبرا دارای ماندگاری و دوام بالایی است.
  • امکان نصب این پرده به صورت آسان وجود دارد.
  • شستشو و تمیز کردن پرده زبرا به آسانی صورت می گیرد.
  • پرده زبرا قابلیت کنترل کردن با ریموت را دارا می باشد.

شرکت متین پرده

شما می توانید برای یک خرید آسان و بدون مراجعه حضوری به یکی از معتبرترین سایت های پرده یعنی سایت متین پرده مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی متین پرده با قدمتی چندین ساله انواع مختلفی از پرده را که شامل پرده برقی، پرده زبرا، پرده شید، پرده آشپزخانه و ... می شود به شما عزیران ارائه می دهد. شرکت متین پرده دارای مشاورین و کارشناسان متبحر در زمینه نصب و خرید انواع پرده است که شما می توانید بدون نگرانی، تجربه ای آسان را در زمینه خرید پرده زبرا تجربه کنید. برای دریافت اطلاعات بیش تر و مشاوره با کارشناسان به وبسایت اینترنتی متین پرده مراجعه نمایید.

 

 

 

ارسال نظر: