آشنایی با سازه های درب استیل / نرده استیل / حفاظ استیل

کدخبر: 2372695

درب استیل

یک درب استیل با یک قاب فولادی ، و قفل های چند نقطه ای و داشتن سه لولا که به طور همزمان قفل می شوند ایمن و کاربردی است. درب استیل در طلا فروشی ها و صرافی ها با قفل های الکترونیکی در سه ظاهر کلاسیک ، برنز ، نیکل براق یا برنجی صیقلی ارائه می شوند. و از آنجا که این درب ها سفارشی هستند ، می توانید شیشه های مورب یا مات به آنها اضافه کنید . این درب های استیل در قابهای فولادی واقعا نمی توان به زور باز کرد و یا لگد زدن. آیا می دانید نزدیک به دو سوم سارقین از طریق یکی از درهای خارجی شما وارد می شوند؟ آنها ممکن است از طریق درب چوبی یا فایبرگلاس وارد شوند ، اما با نصب درب استیل دیگر این کار را نمی کنند. نکته ای که در مورد بیشتر خانه های سرقت شده اتفاق افتاده این است که آنها چند مسیر برای ورود دارند. وقتی سارقان از مقاومت درب استیل اطلاع پیدا کنند ، به سمت هدف آسان بعدی حرکت می کنند و آن درب های چوبی است.

درب های استیل مانع فیزیکی محکمی در برابر سارقان ایجاد می کند که باعث می شود خانه ، اشیا قیمتی و خانواده شما ایمن و مطمئن باشند. افزایش امنیت به معنای خواب بهتر است شما نباید روی امنیت کاذب درب آهنی و چوب یا فایبرگلاس حساب کنید. سارقان با دروازه شکن هایی که می خواهند آنچه را که برای آن زحمت کشیده اید بردارند می توانند به راحتی درب چوبی یا آهنی را شکست دهند ، حتی درب دارای پیچ و مهره. درب استیل به شما و خانواده تان این امکان را می دهد که راحت بخوابید ، بدانید که یک مانع فیزیکی ایمن و محکم بین شما و آن سارقان احتمالی وجود دارد.

نرده استیل

فاکتورهایی که هنگام انتخاب مواد نرده استیل باید در نظر گرفته شود چیست؟

این که آیا برای سیستم نرده خود کربن یا فولاد ضد زنگ انتخاب می کنید ، هنگام تصمیم گیری برای استفاده از مواد ، برنامه و کل هزینه خود را در نظر بگیرید. تیم های فروش و فنی شرکت های پیمانکار نرده استیل اغلب با این سئوال ها مکالمه را شروع می کنند:

  • سیستم نرده استیل در چه محیطی قرار می گیرد؟

  • نرده در چه سطحی از ترافیک قرار خواهد گرفت؟

  • چه سطح نگهداری انتظار می رود؟

  • بودجه پروژه چقدر است؟

اگر به دنبال یک سیستم نرده دائمی و مقاوم هستید تا ظاهر نمای راه پله و بالکن ساختمان شما را ایمن و زیبا سازد انتخاب همه نرده استیل است زیرا این ماده سختی و مقاومت بسیار زیادی در برابر فرسایش دارد و در واقع ضد زنگ زدگی است. اما این تنها دلیل استقبال از نرده استیل نیست زیرا این محصول از لحاظ زیبایی نیز جز وسایل لوکس ساختمانی است. حال به اصلی ترین و مهم ترین ویژگی نرده استیل می پردازیم و آن ایمنی آن است این محصول می تواند فشار ضربه و خم شدگی زیادی را تحمل کند و یک وسیله کارآمد برای حفظ سلامت مردم در مکان راه پله و بالکن باشد.

یب

حفاظ استیل

قوی و با دوام یکی از برجسته ترین ویژگی های سیستم حفاظ استیل امنیتی است. این یک سد بسیار مقاوم و بادوام است که می تواند در برابر هرگونه ضربه و شکست مقاومت کند. ویژگی های حفاظ استیل امنیتی بریدن ، برش زدن یا شکستن با هر نوع سلاح تیز حتی گلوله را غیر ممکن می کند. این سیستم ایمنی فزیکی همچنین می توانند در برابر آب و هوا و فاکتور خوردگی محیطی مانند باران اسیدی مقاومت کنند . تهویه و نور طبیعی بهتر بدون باز کردن درها و پنجره ها ، در حفاظ استیل اجازه می دهد تا نور طبیعی به داخل ساختمان شما وارد شود و به بهبود تهویه خانه کمک کند. با وجود اینکه به شما هوای تازه و راحتی می بخشد ، می توانید ایمنی آن را بالاتر ببرد.  ترکیب شیشه و استیل در این محصول به حفظ حریم خصوصی کمک می کد زیرا ترکیب شبکه های امنیتی مانند آینه های دو طرفه عمل می کنند که منظره ای روشن و بدون مانع از دنیای خارج را در اختیار شما قرار می دهند در حالی که رهگذران نمی توانند داخل خانه شما را ببینند. این به شما احساس حریم خصوصی و همچنین امنیت می دهد.  

 

 

ارسال نظر: