کدام مناطق گردشگری در تابستان در تور کیش در ایام کرونا باز است؟

کدخبر: 2373052

در ابتدا لازم است بدانید که در تابستان امسال برگزاری تور داخلی با توجه به اعمال محدودیت های جدی توسط مسئولان مربوطه وضع شده است و نیز شما مسافران عزیز قطعا با شرایط خاص و زیر سایه پروتکل های بهداشتی مربوط به کشورمان ایران از جمله تست پی سی آر در مبادی ورودی به شهرهای توریستی ایران از جمله تور کیش اعمال شده، میتوانید سفرتان را آغاز نمایید. با توجه به محدود شدن تمامی تورهای مسافرتی کیش در سال گذشته، بیشتر مسافران عزم خودشان را جزم کرده اند تا تعطیلات تابستان 1400 خود را به هر شکل ممکن بتوانند در این جزیره محبوب و جذاب سپری کنند و قطعا شما هم به دنبال مکانی امن و به دور از منطقه حاد بیماری را برای خود انتخاب کرده اید و در ادامه قصد داریم در خصوص باز بودن مناطق گردشگری در تابستان در تور کیش در ایام کرونا صحبت کنیم؛ خوشبختانه با شروع فصل تعطیلات تابستانی آژانس مسافرتی نامی گشت برای شما مسافران خدمات و امکانات عالی و منحصر به فردی تدارک دیده است تا سفری رویایی و هیجان انگیزی در این بازه زمانی در جزیره ساحلی کیش تجربه کنید.

اگر قصد بازدید از جاذبه ‌های تفریحی و تاریخی جزیره را دارید بهتر است قبل از سفر مسیرهای و نقاط مورد علاقه خود را روی نقشه مشخص کنید و برای روزهای سفرتان برنامه ریزی داشته باشید. هنوز هم برای خرید بلیط تهران کیش دیر نشده و شما علاقه مندان می توانید تاریخ مورد نظر پرواز خود را براحتی در لیست ارائه شده ما پیدا کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما کیش را دارید وبسایت نامی گشت به صورت جامع پاسخگوی تمام نیازهای شماست. خوشبختانه در تعطیلات تابستان به علت تعداد زیاد پرواز کیش امکان خرید بلیط هواپیما چارتر هم امکان ‌پذیر می باشد و پروازها همه روزه از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه بین ‌المللی کیش دایر می ‌باشد. با توجه به موقعیت گردشگری کیش در فصل تابستان حتما تور کیش تابستان خود را از دو هفته قبل پرواز رزرو کنید.

تبلیغات1

 

جالب است بدانید که اپلیکیشن ‌های کیش در شرایط کرونا بهترین گزینه برای شما مسافران می باشد! حالا چطور؟ شما در جزیره کیش از اپلیکیشن های کاربردی می توانید نهایت بهره را ببرید. این برنامه ها به شما کمک خواهند کرد مسیریابی گردش روزانه، تخمین مسافت جاذبه ها از هم، خرید آنلاین، ساعت بازدید از جاذبه های دیدنی و دسترسی به اطلاعات گردشگری را در دسترس داشته باشید. این موضوع باعث کاهش ترددها، صرفه جویی در زمان سفر و مراقبت بیشتر از سلامت شما عزیزان خواهد شد. برخی از این نرم افزارها شامل کیش گردی، پی کیش، فود فور کیش، کیش تراول... می باشند. همان طور که می دانید تمامی تفریحات کیش در ایام کرونا باز هستند و با رعایت پروتکل های بهداشتی طبق دسته بندی متعارف برنامه های تفریحی کیش به انواع زیر تقسیم بندی می شوند:

  • تفریحات آبی کیش
  • تفریحات غیرآبی کیش
  • کشتی های تفریحی کیش
  • جنگ های شبانه کیش
  • تفریحات سافاری کیش
  • رستوران ها و کافه های کیش

هر کدام از این موارد گفته شده را می توانید در اپلیکشن های معرفی شده در بالا پیگیری نمایید و خوشبختانه اطلاعات و دسترسی به تک تک موارد برای شما امکان پذیر می باشد. در ادامه به شما گزینه های امن تفریحی را معرفی می کنیم تا با خیال راحت و بدون هیچ استرسی در این شرایط کرونا بتوانید نهایت لذت را از آنها ببرید.

سواحل زیبای کیش

خوب موضوع اصلی اینکه کدام مناطق گردشگری در تابستان در تور کیش در ایام کرونا باز است؟ خوشبختانه جزیره کیش به خاطر سواحل مختلفی که دارد امکان گردش ایمن برای شما را را فراهم می کند. شما می توانید در محبوب ترین سواحل کیش همچون ساحل مرجان، ساحل مرد ماهیگیر، ساحل کلبه هور، ساحل میر مهنا، ساحل سیمرغ و ساحل درختان نارگیل از تعطیلات خود کلی لذت ببرید. راستی به خاطر داشته باشید هر چه سواحل خلوت ‌تری برای تفریح انتخاب کنید، برای شما بهتر است. همچنین زمان گردش شما هم اهمیت ویژه ای دارد؛ معمولا برخی سواحل زمان صبح یا غروب خلوت هستند. در کنار اینها مسیر دوچرخه سواری یکی از بهترین تفریحات ایمن است که شما را به زیباترین و دنج ترین جاهای کیش خواهد برد.

 

تبلیغات2

تفریحات کیش برای بانوان

در این شرایط سخت شما بانوان عزیز هم فراموش نشده اید و برای شما هم تفریحات خاص در کیش پابرجا می باشد. در این بازه زمانی شما گردشگران می توانید از پلاژ بانوان استفاده کنید، البته سقف پذیرش فقط 500 نفر در روز می ‌باشد و همچنین در این مکان باید رعایت نکات بهداشتی زیر نظر مسئولین انجام بپذیرد و خوشبختانه امسال تابستان برگزاری تور داخلی با توجه به اعمال محدودیت های جدی توسط مسئولان مربوطه وضع شده است و نیز شما مسافران عزیز قطعا با شرایط خاص و زیر سایه پروتکل های بهداشتی می توانید سفری عالی و سلامتی را تجربه کنید.

 

تبلیغات4

تفریحات آبی کیش برای عموم

با وجود آب و هوای داغ این روزهای کیش، گردشگران زیادی اقدام به رفتن به این جزیره کرده ‌اند و دلیل آن هم وجود تفریحات آبی کیش در زمان کرونا است که خوشبختانه برگزار می شود و آن هم پروتکل‌ های خاصی برایش تعبیه شده است و با رعایت تمام موازین بهداشتی این تفریحات برای شما پابرجاست. تفریحات کیش به دلیل اینکه در آب انجام می ‌شود در ابتلا به ویروس خطر کمتری برای مسافران دارد. تفریحاتی مانند پاراسل، فلای بورد، غواصی، اسکی بر روی آب که حتی یک نفره انجام می‌ گیرد. در ضمن بعضی از تفریحاتی که قبلا با جمعیت 4 نفره انجام می شد اکنون به صورت کنترل شده و جمعیت کمتری انجام می پذیرد. این تفریحات شامل شاتل سواری، بنانا، قایق سواری که از مهیج ترین تفریحات کیش بشمار می رود و اوج نشاط و خنده را برای شما به ارمغان می آورد و در این گونه تفریحات دسته جمعی تنها خانواده و گروه های همسفر می توانند با یکدیگر به تفریحات کیش بروند.

 

تبلیغات5

در دوران کرونا، تمام تفریحات کیش در فضای باز و در دریا انجام می شود تا مسافران به دور از دغدغه بیماری کرونا سفر خوبی را داشته باشند. از جمله تفریحات دیگری که در ایام کرونا در کیش برگزار می شود و حتما برای شما هیجان انگیز خواهد بود، تفریحات ساحلی این منطقه هستند که این تفریحات شامل موتور سواری و دوچرخه سواری در ساحل می باشد. ضمنا این تفریحات کیش انفرادی و در محیط باز انجام می شود و خطری برای شما ایجاد نخواهد کرد. گردشگران عزیز باید توجه داشته باشید حتما از ماسک استفاده کنید و ضدعفونی را فراموش نکنید، همچنین مسئولین بعد از هر کسی که از وسایل استفاده می کند آنها را ضدعفونی می کنند تا نفرات بعد با خیال راحت از آنها استفاده کنند.

تبلیغات6

 

بالن سواری جدیدترین تفریح کیش

یکی از جدیدترین تفریحات کیش در ایام کرونا بالن سواری بوده که شما می توانید در ارتفاع 100 متری پرواز کنید و آب های زلال و نیلگون خلیج فارس را نظاره گر باشید. بالن سواری بر روی جزیره لاجوردی کیش هیجان بسیاری دارد و با توجه به کرونا و رعایت فاصله اجتماعی تعداد افراد که سوار می شوند محدود است و مدت زمان بالن سواری شصت دقیقه می باشد. یکی دیگر از پر طرفدار ترین مکان تفریحی پارک دلفین ها و باغ پرندگان است که ساعت ها می توانید آنها را مشاهده کنید و لذت ببرید. دیدن دلفین ها و شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی و انواع پرنده ها و خزنده های زیبا و جذاب در این مکان تفریحی بسیار تجربه ماندگاری برایتان خواهد بود.

ارسال نظر: