راهپیمایی روز مقاومت در یمن

کدخبر: 2372460
خبرنگار:

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز مقاومت در صعده با صدور یک بیانیه از یگان پهپادی و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن خواستند که به ضربات مهلک خود به قلب عربستان ادامه دهند.

به گزارش نسیم‌آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ راهپیمایی گسترده‌ای در استان صعده یمن به مناسبت روز پایداری ملی( روز مقاومت) برگزار شد.

براساس گزارش المسیره راهپیمایی‌کنندگان بیانیه‌ا‌ی صادر کردند که در آن آمده است: پایداری گزینه اصولی، انسانی، اخلاقی و ایمانی ما و گزینه‌ای است که جای هیچ بحثی ندارد.

در این بیانیه اعلام شده است: هیچ افقی برای ائتلاف سعودی جز شکست و جنایت دیده نمی‌شود. به هر اندازه که جنگ به طول بیانجامد اراده ما قوی‌تر و پایداری ما بیشتر خواهد بود و آماده جانفشانی هستیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما پایبندی خود را به مواضع اصولی و ایمانی در قبال موضوعات امت اسلامی و در راس آنها فلسطین اعلام می‌داریم و مراتب انزجار و مخالفت خود را با مزدوری و سرسپردگی برای دشمن اسرائیلی تحت عنوان عادی سازی روابط با آن اعلام می‌کنیم.

راهپیمایی کنندگان اعلام کردند: ما خواستار توجه به کشاورزی برای رسیدن به خودکفایی و نیز همبستگی اجتماعی هستیم و اینکه صفوف یکپارچه در برابر دشمن تشکیل دهیم.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی  بیان کردند: ما از یگان موشکی و پهپادی یمن می‌خواهیم که به هدف قرار دادن دشمن در عملیات‌های خیره کننده و موثر ادامه دهند تا دشمن شرش از سر ملت ما کنده شود.

در این بیانیه آمده است: خون ملت ما به هدر نخواهد رفت. ملت ما حق قصاص جنایتکاران را دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر: