افتتاح داروخانه در شهر جدید امیرکبیر

کدخبر: 2377952

بالاخره داروخانه در شهر جدید امیرکبیر افتتاح شد

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر از توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهر جدید امیرکبیر خبر داد.

سعید میرزایی ۱۲ شهریور در حاشیه مراسم افتتاح داروخانه این شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شهر جدید اظهار کرد: مسئله داروخانه شهر جدید امیرکبیر به دلیل بعد مسافتی تا شهر اراک و سختی تردد به عنوان یک درخواست و انتظار به حق ساکنان طرح پیگیری شد.

میرزایی ادامه داد: براین اساس با هماهنگی صورت گرفته با مرکز بهداشت و برنامه ریزی خوبی که در مجموعه شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر صورت گرفت، نسبت به آماده سازی و تجهیز داروخانه این شهر اقدام شد که این تجهیز و آماده سازی با قید فوریت و طی یکی، دوماه انجام شد و در نهایت در آستانه اربعین حسینی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شهرجدید امیرکبیر بیان کرد: در فاز نخست بخش عمده ای از داروهای ضروری با رقمی چند صد عنوانی تهیه و آماده شد که در فاز دوم و بر اساس پیگیری تکمیل لیست دارویی در دست اقدام خواهد بود.

میرزایی بیان کرد: معتقدیم تکمیل و توسعه زیرساخت های شهری یکی از عوامل موثر در ایستایی و ترغیب مردم به حضور و سکنی در شهر جدید امیرکبیر و نیز تشویق و عامل ترغیب سرمایه گذاری در این شهر جدید خواهد بود که در این راستا توسعه زیرساخت های بخش بهداشت و درمان در شهر جدید امیرکبیر با قید فوریت در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا توسعه و تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی ضمن کاهش هزینه های سربار خانوارهای ساکن شهر جدید امیرکبیر که به سبب تردد و مراجعه به اراک به آنها تحمیل می شود، سبب رضایت عمومی مردم و افزایش میزان خدمات ضروری برای مردم و شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اضافه کرد: قطعا در کنار ساخت و سازها و مسکن سازی که طبق برنامه و پیش‌بینی ها در حال اقدام است، تکمیل و توسعه خدمات مورد نیاز یکی از مهمترین عوامل و علل ترغیب به زندگی در شهر جدید امیرکبیر خواهد بود که البته آمار مراجعین برای خرید زمین یا مسکن و نیز درخواست برای ساخت خانه در این شهر موید این مهم است. امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم ضمن ارتقای رضایت عمومی به عنوان یکی از مهمترین شاخص ها و ملزومات در بحث سرمایه اجتماعی بتوانیم شاهد پویایی و رونق شهر جدید امیرکبیر باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر: