چنل منیجرها راهکار نجات صنعت هتلداری

کدخبر: 2372535

اگر شما از دسته افرادی هستید که در زمینه هتلداری فعالیت کرده، بدون شک از سختی و مشکلاتی که برای رزرواسیون هتل وجود دارد آگاه هستید. از همین جهت باید به دنبال راه و روشی بود که با کمک آن‌ها این مشکلات و سختی‌ها را پشت سر گذاشت. از همین جهت چنل منیجر ها و دیگر پلتفرم‌های آنلاین روی کار آمدند و این مشکل را برطرف کردند.

بدون شک وارد کردن اطلاعات در پنل مربوط به هتل از اهمیت بسیاری برخوردار است و نیاز به یک نیروی انسانی دارد تا این کار را انجام دهد؛ یعنی یک فرد باید مسئولیت وارد کردن برخی از موضوعات مانند موجودی هتل، نرخ تعیین شده برای اتاق و ... را بر عهده گیرد و به صورت دائم آن‌ها را آپدیت و به‌روز کند. البته باید متذکر شد که در رابطه با این موضوع مشکلاتی نیز وجود دارد که امکان رخ دادن آن‌ها در این حین است.

برای مثال می‌توان به خطای انسانی اشاره کرد. قطعا پرداختن به چنین کاری به زمان و وقت بسیار نیاز دارد و اگر فرد تعیین شده برای این کار چند ساعت تاخیر داشته باشد، سیستم با مشکل مواجه خواهد شد و سایت مربوط به هتل نیز در این راستا دچار اختلال می‌شود و به دنبال آن موضوع و مشکلات دیگر نیز پیش خواهد آمد؛ اما اگر شما از پلتفرم‌های آنلاین و چنل منیجرها کمک بگیرید، این مشکلات دیگر رخ نخواهد داد. همچنین باید متذکر شد که استفاده از چنین ابزارهایی، شما را به یک عرصه بزرگ و بهتر وارد می‌کند و شما می‌توانید مسیر موفقیت را با راحتی بیشتر پشت سر بگذارید.

استفاده از چنل منیجرها را جایگزین روش‌های سنتی کنید!

هتلداری از جمله زمینه‌هایی به حساب می‌آید که دقت و رعایت اصول در آن بسیار اهمیت دارد. به طوری که اگر کوچک‌ترین بی‌دقتی صورت گیرد، می‌تواند مشکلات گوناگونی را به همراه داشته باشد. برای مثال گاهی اوقات مشاهده شده که یک اتاق در یک هتل به طور هم‌زمان به دو شخص اختصاص داده شده و به دنبال آن مشکلات بسیار دیگری نیز رخ داده است. این موضوع را می‌توان امری طبیعی در نظر گرفت، چرا که یک نیروی انسانی یا حتی چند نیرو قادر به کنترل 100% شرایط نخواهند بود، زیرا به‌روز کردن اطلاعات به زمان نیازی دارد که انجام آن توسط نیروی انسانی کار سختی خواهد بود.

با توجه به این شرایط، آژانس‌های مسافرتی به فکر افتادند و شرایطی را فراهم آوردند که دیگر چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد. استفاده از شیوه‌های اینترنتی از جمله اقداماتی به حساب می‌آید که می‌تواند به حل این مشکل کمک کند. بدون شک می‌دانید که در گذشته تمام این امور به صورت دستی و سنتی انجام می‌شده‌اند، اما امروزه با پیشرفت‌هایی که صورت گرفته است، این موضوع تغییر کرده و شاهد آن هستیم که بسیاری از امور به صورت اینترنتی انجام شوند. البته باید متذکر شد که امروزه نیز برخی از سایت‌ها اطلاعات خود را به صورت دستی وارد می‌کنند و به استفاده از پلتفرم‌های آنلاین نپرداخته‌اند.

این موضوع سبب شده است که شرکت‌های گوناگونی فعالیت خود را شروع کنند و شرایطی را به وجود آورند که شما بتوانید با استفاده از آن‌ها یک سیستم جامع برای مدیریت مراکز اقامتی داشته باشید. این دست از شرکت‌ها نرم افزاری را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید با استفاده از آن اقدامات مربوط به رزرواسیون هتل‌ها را انجام دهید. و یا اقدام به رزرو هتل شرکتی نمایید. دقت داشته باشید که این موضوع معایبی را نیز به همراه دارد که به آن‌ها نیز اشاره خواهیم داشت.

2

 

همان‌طور که گفته شد، امروزه اکثر شرکت‌ها، آژانس‌های مسافرتی و دیگر سامانه‌ها، در حال استفاده از نرم‌افزارهای گوناگون هستند و عمل رزرواسیونشان را به گونه‌ای تنظیم کرده‌اند که از طریق نرم‌افزارها امکان پرداختن به آن‌ها میسر شود؛ اما باید متذکر شد که تعداد این دست از نرم‌افزارها با افزایش روبرو بوده و هتل‌ها باید برای هر یک از این نرم‌افزارها ظرفیت مجزایی را در نظر بگیرند که این موضوع نیز مشکلات مختص به خود را خواهد داشت. برای مثال امکان رخ دادن خطای انسانی، عدم هماهنگی‌های لازم برای رزرو و ... وجود دارد.

موضوع مطرح شده می‌تواند رقابت بین فعالان را کاهش دهد، چرا که شرکت‌های گردشگری کوچک برای خدمات خود ظرفیت کمتر به همراه قیمت بالاتر را در نظر می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود که امکان رقابت این دست از شرکت‌ها با شرکت‌هایی که ظرفیت بیشتری دارند، کاهش پیدا کند. گاها پیش می‌آید که چنین شرکتی از دایره رقابت نیز حذف شود و شکست بخورد.

حال باید چه کرد؟

تا به اینجا گفتیم که امروزه شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که دیگر کمتر کسی به فکر استفاده از شیوه‌های سنتی میفتد و اکثر افراد مشغول از شیوه‌های آنلاین استفاده می‌کنند؛ اما سپس گفتیم که استفاده از نرم‌افزارها نیز فایده نخواهد داشت و می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. پس باید چه کرد؟

در رابطه با این موضوع ما برای شما پیشنهادی داریم و آن استفاده از چنلید است. این پلتفرم آنلاین شرایطی را ایجاد کرده که شما می‌توانید به صورت دلخواه نرخ‌گذاری را انجام دهید و از آنجایی که در راستای تامین کنندگان تنوع نیز وجود دارد، شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌توانند به راحتی و مطابق با نظری که دارند، رزرو خود را با شرایطی که می‌خواهند انجام دهند.

به نوعی باید گفت این سامانه به کمک مدیران آژانس‌های گردشگری آمده و آن‌ها می‌توانند از طریق این سامانه اطلاعات را به صورت دقیق به‌روز کنند و شرایطی را به وجود آورند که نیازهای مشتری به خوبی تامین شود و دیگر مشکلی در راستای رزرواسیون پیش نیاید.

3

 

چرا چنلید؟

همان‌طور که گفته شد، چنلید از جمله پلتفرم‌هایی به حساب می‌آید که می‌توانید از طریق آن‌ها بسیاری از امور را به دقت و سرعت بیشتر انجام دهید. همچنین باید متذکر شد که استفاده از این سامانه مزیت‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • هزینه‌های شرکت شما با استفاده از این پلتفرم کاهش پیدا خواهد کرد.
  • به سبب وجود اطلاعات دقیق، عمل رزرواسیون آسان خواهد شد.
  • ایجاد فضای امن برای تعامل میان تامین کنندگان و خریداران
  • با استفاده از این پلتفرم، مشتری شما می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان عمل رزرو اتاق مورد نظر خود را انجام دهد.
  • امکان مطلع شدن از نرخ‌های مطلوب و تخفیف‌های در نظر گرفته شده.

با این اوصاف این پلتفرم را می‌توان یک انتخاب ایمن و خوب در نظر گرفت که می‌تواند به بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و آژانس‌ها کمک کند و خدمات برساند. از همین جهت در صورت تمایل می‌توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید و به اهداف خود برسید.

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/

 

ارسال نظر: