آشنایی با جدیدترین میان وعده‌ها

کدخبر: 2372754

همان طور که می دانید میان وعده ها یکی از اصلی ترین عوامل چاقی افراد هستند چرا که افراد به میزان سالم و سلامت بودن ان توجهی نمی کنند هر چند که در خوردن وعده های اصلی خود مانند نهار و شام حساسیت زیادی به خرج می دهند و میزان کالری ان ها ار به طور دقیق محاسبه می کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سطح آگاهی مرئم تا حد زیادی بالا رفته است و این موضوع موجب شده است که افراد بر میزان کالری و کربوهیدرات خوراکی هایی که در طول روز می خورند دقت بیشتری داشته باشند. با این کار از چاقی بیش از حد خود جلوگیری می کنند و بدن سالم تری خواند داشت.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین میان وعده هایی که افراد امروزه از آن ها تغذیه می کنند آشنا کنیم پس اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به سلامتی خود اهمیت می دهید بهتر است در طول این مقاله با ما همراه باشید تا با این محصولات جدی آشنا شوید.

پروتئین بار ها و انرژی بار ها یکی از جدید ترین میان وعده هایی که امروزه استفاده می شود. این خوراکی ها به عنوان یکی از میان وعده های سالمی هستند که افراد فارق از سن و سالی که دارند از آن ها تغذیه می کنند.

از آن جایی که پروتئین بار ها از تحلیل رفتن عضلات افراد تا حد زیادی جلوگیری می کنند و حجم عضلات را تا حد قابل توجهی افزایش می دهند، بسیاری از ورزشکاران از این خوراکی های خوشمزه به عنوان یک میان وعده خوشمزه و مقوی استفاده می کنند برای درک بهتر میزان مفید بودن این خوراکی بهتر است شما را با مواد تشکیل دهنده آن آشنا کنیم.

 

پروتئین بار ها از چه موادی تشکیل می شوند؟

پرتئین بار ها همان طور که از نامشان مشخص است از خوراکی هایی که منبع غنی پروتئین هستند مانند شیر، تخم مرغ، سویا و ... تشکیل شده اند.  از ان جایی که در تهیه این محصولات از هیچ ماده غیر طبیعی و مضری استفاده نمی شود کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می دهند مانند ورزشکاران از این خوراکی به عنوان یک میان وعده خوشمزه استفاده می کنند. جالب است بدانید که ورزشکارانی که قصد عظله سازی و یا کاهش وزن دارند بیشتر از ورزشکارانی که استقامتی کار می کنند از پروتئین بار ها تغذیه می کنند که دلیل اصلی آن حجم گرفتن عضلات توسط این خوراکی است. از آن جایی که این خوراکی ها هم به لحاظ ارزش غذایی در سطح بالا تری از سایر میان وعده های مانند شکلات و چیپس و پفک قرار دارند و هم به لحاظ طعم و مزه خوشمزه هستند توانسته اند که به عنوان جایگزین مناسب به جای خوراکی های پر کالری و بی خاصیت قبلی در خانواده ها قرار بگیرند. به عنوان مثال بسیاری از دانش آموزان و کارمندانی که در طول روز فعالیت مغزی بالایی دارند با انواع این پروتئین بار ها آشنا هستند و از آن ها استفاده می کنند.

انرژی بار ها یکی دیگر از خوراکی هایی است که امروزه با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است که در ادامه به معرفی این محصول بیشتر خواهیم پرداخت.

انرژی بار چیست؟

این خوراکی های خوشمزه به عنوان یکی از عضو های جدا نشدنی زندگی افرادی که سوخت ساز بدنشان بالااست تبدیل شده اند که دلیل اصلی آن مواد تشکیل دهنده آن ها است. به طور کلی انرژی بار ها را از موادی که ارزش غذایی بالای دارند مانند غلات تهی می کنند علاوه بر آن شیرین کننده های طبیعی مانند عسل از جمله اصلی ترین مواد تشکیل دهنده آن ها می باشد.

اگر شما هم به فکر تامین انرژی لازم خود در طول روز هستند و می خواهید که از خوراکی خوشمزه و در عین حال بی ضرر استفاده کنید انرژی بار ها باید جزء اولین انتخاب های شما به عنوان میان وعده قرار بگیرند. این محصولات دارای کربوهیدارت بیشتری نسبت به پروتئین هستند  تا بتوانند در تامین انرژی به بدن شما کمک کنند.

نکته قابل توجهی که در خصوص جلوگیری از چاقی، از سوی بسیاری از پزشکان توصیه می شود، خوردن خوراکی هایی است که از کربوهیدرات دیر هضم تشکیل شده اند. انرژی بار ها جزء این دسته از خوراکی ها هستند لذا شما می توانید برای کنترل و یا کاهش وزن خود از این خوراکی ها تغذیه کنید و مدت طولانی تری در روز احساس سیری کنید.

خرید انرژی بار و پروتئین بار

مجموعه اچ بی سوئیت با هدف تولید محصولات سلامت محور یکی از مجموعه های فعال در صنعت شیرینی پزی است که توانسته با تولید محصولات خوشمزه و در عین حال بی ضرر به سرعت جایگاه مناسبی در بین خانواده های ایرانی پیدا کند. این مجموعه به جای استفاده از شکر استویا به جای شکر معمولی و جایگزین کردن روغن های طبیعی و بی ضرر به جای روغن های کارخانه ای توانسته سطح کیفی محصولات خود را تا حد زیادی بالا ببرد و رضایت بخش اعظمی از مشتریان خود را دریافت کند به طوری که قریب به 90 درصد این افراد برای بار دوم و سوم خرید از این مجموعه را تجربه کردند.

 

ارسال نظر: