10 بازی موبایلی پر دانلود در سال 2021

کدخبر: 2372854

بازی های موبایلی در دو دهه اخیر به سرعت رشد کرده و گسترش پیدا کرده اند و امروزه گوشی های موبایلی محبوب ترین پلتفرم بازی ها به شمار می روند. سالانه هزاران بازی موبایلی متنوع در سبک ها و ژانرهای  مختلفی همچون اکشن، تیراندازی، معمایی، جنگی، استراتژی، شبیه سازی، مسابقه ای، هیجانی و ... طراحی و تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند. در یک سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان استقبال از بازی های موبایلی بیشتر از سال های گذشته بوده است.

در یک سال گذشته رکوردهای مختلفی در دانلود و نصب بازی های موبایلی شکسته شد. از شروع سال 2021 نیز بازی های موبایلی به شدت مورد توجه قرار گرفتند به گونه ای که بازی های ناشناخته ای در چند ماه گذشته در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته اند. در ادامه مطلب به معرفی 10 بازی موبایلی پرداخته می شود که از ابتدای سال 2021 تاکنون بیشترین میزان دانلود را داشته اند.

پردانلودترین بازی های موبایلی در سال 2021

تعدادی از بازی های موبایلی در دنیای گیم وجود دارند که بسیار شناخته شده هستند و تقریبا تمام گیمرهای سراسر جهان با آن آشنایی دارند. کالاف دیوتی، کلش آف کلنز، فری فایر، پابجی موبایل و ... از جمله این بازی ها هستند. در سال 2021 بازی های مختلفی مورد توجه بازیکنان قرار گرفته اند که تعدادی از آنها ناشناخته هستند. از جمله پردانلود ترین بازی های 2021 می توان موارد زیر را اشاره کرد:

1-     بازی Join Clash 3D

بازی Join Clash 3D یکی از بازی های موبایلی جذاب و هیجان انگیزی است که از ابتدای سال 2021 تاکنون به شدت مورد استقبال گیمرهای سراسر جهان قرار گرفته است این بازی در سبک آرکید به وسیله استودیوی بازی سازی Suersonic Studios ساخته شده است. در این بازی بازیکن کنترل قهرمان مبارز را بر عهده خواهد داشت و مبارزه های مختلفی را تجربه خواهد کرد. این بازی در 3 ماهه اول سال 2021 بیش از 70 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شده است.

بازی کلش

2-     بازی Among Us

بازی امانگ اس نیز از جمله بازی های جذاب و هیجان انگیز در سبک کسر اجتماعی است که توسط استودیوی آمریکایی Innersloth LLC توسعه پیدا کرده است. این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی معروف مافیا دارد که در آن دو گروه بازیکن در دسته های قاتل و خدمه حضور دارند و باید تلاش کنند که سایر بازیکنان را از بازی خارج کنند. این بازی اگرچه ابتدا موفقیت زیادی کسب نکرد اما از نیمه دوم سال 2020 و ابتدای سال 2021 به یکی از پر دانلودترین بازی های موبایلی در جهان تبدیل شده است به گونه ای که از ابتدای سال 2021 تاکنون بیش از 60 میلیون بار دانلود و نصب شده است.

بازی امانگ آس

3-     بازی DOP 2

یکی دیگر از بازی هایی که در سال 2021 مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته است بازی DOP 2 است که در ژانر و سبک بازی های پازلی و فکری به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Say Games برای دستگاه های اندرویدی ساخته شده است. بازیکنان در این بازی می توانند معماها و پازل های متعدد و مختلفی را حل کنند و چالش های جذابی را تجربه کنند. این بازی نیز از ابتدای سال 2021 تاکنون بیش از 50 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شده است.

4-     بازی Crash Bandicoot: On the Run

Crash Bandicoot نیز از جمله بازی های موبایلی جذاب و هیجان انگیزی است که در چند ماه گذشته به شدت مورد توجه بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی در سبک بازی های اکشن و رانینگ ساخته شده که طراحی و تولید آن به وسیله کمپانی Naughtydog انجام شده است. بازیکنان در این بازی می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. گیم پلی، گرافیک، موسیقی، تنوع و تعدد مراحل و ... از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی هستند. این بازی نیز در ماه های ابتدایی سال 2021 در فهرست پر دانلودترین بازی های موبایلی قرار داشته است.

5-     بازی Garena Free Fire

می توان گفت تقریبا تمام بازیکنان جهان به خوبی با بازی محبوب فری فایر آشنایی دارند. این بازی به وسیله  استودیوی بازیسازی 111dots Studio و در سبک بازی های اکشن و ترس و بقا ساخته شده است و برای دستگاه های اندرویدی به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار دارند که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. بازی فری فایر شباهت بالایی به بازی محبوب پابجی موبایل دارد و از بازی هایی بوده است که از ابتدای سال 2021 تاکنون میلیون ها بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود شده است.

6-     بازی Call Of Duty Mobile

مجموعه بازی کالاف دیوتی در دو دهه گذشته همواره جز محبوب ترین بازی های دنیای گیم بوده است و اصلا نباید تعجب کرد که بازی Call Of Duty Mobile در سال 2021 نیز در فهرست پر دانلودترین بازی های موبایلی قرار گرفته است.  این بازی در سبک بازی های اکشن و تیراندازی ساخته شده است و کمپانی Activision Publishing, Inc آن را برای پلتفرم گوشی های موبایل عرضه کرده است. بازیکنان در این بازی می توانند انواع ماموریت ها و مراحل مختلف را تجربه کنند و چالش های مختلفی را پشت سر بگذارند. گرافیک باکیفیت، تنوع و تعدد مراحل، تجهیزات، حالت ها، نقشه ها و آیتم ها، گیم پلی بی نظیر و صداگذاری های حرفه ای از مهم ترین ویژگی های این بازی جذاب و هیجان انگیز به شمار می رود.

7-     بازی Sushi Roll 3D

بازی Sushi Roll 3D نیز از جمله بازی های موبایلی است که علی رغم ناشناخته بودن با استقبال بسیار خوبی از جانب گیمرهای سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی در سبک بازی های شبیه سازی توسط استودیوی بازی سازی SayGames تولید شده است. بازیکنان می توانند با استفاده از آموزش بازی اندروید Sushi Roll 3D در نقش یک سرآشپز ظاهر شوند و چالش های آشپزی مختلف و متنوعی را تجربه کنند. هرچند که به نظر می رسد این بازی بیشتری برای کودکان و نوجوانان دختر طراحی شده است اما توانسته در ماه های ابتدایی سال 2021 میلیون ها بار دانلود شود و با استقبال بسیار خوبی مواجه گردد.

8-     بازی subway surfers

بازی subway surfers نیازی به معرفی ندارد و تقریبا تمام گیمرها با آن آشنایی دارند و آن را تجربه کرده اند. این بازی در سبک بازی های آرکید، مسابقه ای و رانینگ و به وسیله کمپانی Kiloo ساخته شده است. این بازی به شدت اعتیادآور است و بازیکنان به سختی می توانند از آن دل بکنند. در این بازی بازیکن در نقش کاراکتری به نام جک ظاهر می شود که باید از دست مأموران پلیس فرار کند و در این مسیر چالش های مختلفی را پشت سر خواهد گذاشت.  جک در متروهای جهان ماجراجویی های مختلفی خواهد داشت و می تواند ساعت ها بازیکنان را سرگرم کند. این بازی نیز در سال 2021 در فهرست پردانلودترین بازی های موبایلی حضور داشته است.

9-     بازی PUBG Mobile

 پابجی موبایل نیز از جمله بازی های موبایلی است که در چند ماه اخیر میلیون ها بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود شده است. این بازی در سبک بازی های اکشن و بقا و به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی تنسنت گیمز طراحی و تولید شده است. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار خواهند گرفت و باید تلاش کنند که زنده بمانند و برنده بازی شوند. گرافیک باکیفیت، گیم پلی عالی، موسیقی و صداگذاری های شگفت انگیز و ... از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می روند.

10- بازی Roblox

یکی دیگر از بازی های موبایلی که در ماه های اخیر به شدت مورد توجه بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است و میلیون ها بار از گوگل پلی و اپ استور دانلود شده بازی Roblox می باشد. این بازی در سبک بازی های استراتژیک توسط استودیوی ROBLOX Corporation   طراحی و تولید شده و به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. در این بازی هزاران بازی مختلف وجود دارد که هر کدام می تواند جذابیت ها و هیجان بسیار بالایی برای گیمرها داشته باشد.

  • علاوه بر بازی های عنوان شده بازی های دیگری مانند Project Makeover، Roof Rails، Phone Case DIY، Oh God، ‌Hit Master 3D، Stacky Dash، Sculpt People، Water Sort Puzzle، High Heels، Blob Runner 3D و ... نیز از دیگر بازی های موبایلی هستند که در سال 2021 به شدت مورد توجه قرار گرفته و میلیون ها بار دانلود شده اند و بازیکنان می توانند با مطالعه اخبار گیم از رسانه های معتبر همچون سایت ایموجو از شرایط بازی های موبایلی در سراسر جهان مطلع شوند.

سخن پایانی

بازی های موبایلی در دو دهه گذشته به شدت به محبوبیت رسیده اند و جایگاه ویژه ای در پر کردن اوقات فراغت بازیکنان سراسر جهان دارند. در سال 2021 نیز بازی های موبایلی به دلیل شیوع بیماری کرونا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و رکوردهای بی نظیری در دانلود این بازی ها شکسته شد. سایت ایموجو به عنوان یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایت های فعال در حوزه گیم تلاش کرده است که خدمات ارزنده ای از جمله دانلود بازی ها، آموزش بازی ها، نقد و بررسی، چالش و سرگرمی، رفع مشکلات بازی ها و ... به بازیکنان ارائه می کند.

ارسال نظر: