وب سایت شابش یک راه میانبر برای پیدا کردن خانه‌ی رویاهای شماست

کدخبر: 2372965

پیدا کردن یک ملک مناسب برای زندگی و یا محل کار یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در طول زندگی است. به طور کلی یا اجاره نشین هستیم و یا از محل زندگی و خانه‌ی که در آن سکونت داریم راضی نیستم و به دنبال خرید خانه با یک موقعیت و شرایط بهتر هستیم. معمولا در این جور مواقع اولین کاری که به ذهنمان می‌رسد مراجعه به یک آژانس املاک است.

مراجعه حضوری به املاک ‌ها و جستجوی خانه‌ای مناسب روشی کاملا سنتی است که امروزه به دلیل کمبود وقت و مشغله‌های بسیار امری سخت و طاقت فرسا بشمار می‌رود. اما روش جدیدی که با دنیای امروزی ما همخوانی دارد و بسیار محبوب هم است جستجوی خانه از طریق اینترنت است. با ظهور تکنولوژی و پیشرفته شدن آن و بخصوص شیوع بیماری کرونا آمار جستجوهای آنلاین و خرید‌های اینترنتی افزایش چشم‌ گیری داشته است. به طوری که امروزه افراد حتی برای تصمیمات و خرید‌های مهم زندگی از وب سایت های معتبر و قابل اعتماد استفاده می‌کنند.

اما سوال اصلی اینجاست که: به چه وب سایت هایی می توان اعتماد کرد و چه سایت هایی مناسب برای خرید و یا اجاره آپارتمان در تهران و یا سایر شهرهای ایران است؟ اگر عبارت هایی مانند: اجاره ملک، خرید خانه در تهران، رهن و اجاره خانه و ... را در مرورگر جستجوی کنید با لینک:

https://shabesh.com/

برخورد می کنید. این لینک مرتبط به وب سایت تخصصی درج آگهی املاک شابش است. در وب سایت شابش به راحتی می توانید ملک مد نظرتان را برای فروش یا رهن و اجاره آگهی کنید و هم به دنبال خانه‌ی رویاهایتان باشید.

نحوه جست و جو در وب سایت شابش

یکی از ویژگی‌های مثبت وب سایت شابش کاربری راحت آن است. شما بعد از جستجو و وارد شدن به وب سایت می توانید معیارهایی که مدنظر دارید مانند: نوع ملک، پارکینگ و انباری، تعداد اتاق خواب، امکانات ملک و ... را در نوار جستجو انتخاب کنید و هوشمندانه جستجو کنید.

تبلیغات1

یکی از قابلیت های بسیار مهمی که در این بخش از وب سایت وجود دارد، گزینه‌ی گوش به زنگ شابش است. شما می توانید با مشخص کردن معیارهایی که مد نظر دارید و وارد کردن ایمیل خود هر زمان که آگهی با مشخصات شما ثبت شد مطلع شوید. با استفاده از این گزینه دیگر آگهی ملکی را از دست نمی‌دهد و سریع‌تر به خانه‌ی رویاهایتان می رسید.

مشاهده تصاویر و فیلم‌های واقعی از ملک

یکی از بزرگ ترین دغدغه‌هایی که در زمان جستجوی اینترنتی داریم عدم اعتماد سازی است. متاسفانه در بسیاری از وب سایت ها تصاویر واقعی از ملک درج نمی‌شود و یا اطلاعات ناقص و غیر واقعی است. اما در وب سایت شابش کیفیت حرف اول را می‌زند. تصاویری که در وب سایت شابش مشاهده می کنید به طور ساعتی توسط تیم حرفه‌ای کنترل کیفیت بررسی و تایید می‌شود. این حق مسلم شماست که به عنوان یک مخاطب بهترین و با کیفیت ترین تصاویر موجود در وب سایت را مشاهده کنید.

بررسی روند قیمت ملک در محله‌ی مورد نظر

خرید خانه یکی از مهم‌ترین تصمیمات هر فردی در طول زندگی است که اگر اشتباهی در آن صورت بگیرد می تواند ضرر و زیان مالی به همراه داشته باشد. از این رو شما می‌توانید با مشاهده گزارش لیست قیمت در محله‌های متفاوت به یک جمع‌بندی کامل برسید.

مشاهده موقعیت مکانی روی نقشه

یکی از قابلیت های مهم که به ما در پیدا کردن دقیق مکان ملک کمک می‌کند، استفاده از نقشه است. شما به راحتی می توانید موقعیت دقیق ملک را روی نقشه بررسی کنید و علاوه بر موقعیت مکانی امکانات محلی مانند: مدرسه، دانشگاه، بوستان های تفریحی، بیمارستان و ... هم مشاهده کنید.

دسترسی به مشاورین املاک معتبر

تعداد بسیار زیادی از آگهی‌هایی که در وب سایت شابش مشاهده می‌کنید توسط مشاورین معتبر و مورد اعتماد ثبت می شود. که شما با خیال راحت می‌توانید از طریق شماره تماس، پیامک و یا برنامه واتساپ با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

نتیجه گیری:

با وارد شدن به وب‌سایت شابش می توانید به راحتی یک پنل کاربری بسازید و از ملک خود عکس بگیرید و آن را برای فروش و یا رهن و اجاره در شابش آگهی کنید. همچنین برای پیدا کردن ملک مورد نظر خود هم می توانید معیارهایی که مد نظر دارید مانند: محله، متراژ، تعداد اتاق خواب و ... را وارد کنید و از میان هزاران آگهی خانه‌ی مورد علاقه‌ تان را پیدا کنید.

(شابش وب سایت تخصصی درج‌آگهی املاک)

 

ارسال نظر: