حرف آخر بهترین و جدیدترین روش آموزش کنکور را رونمایی کرد !

کدخبر: 2372966

موسسه حرف آخر یکی از موفق‌ترین مؤسسات کنکور، در زمینۀ تولید و پخش ویدئوهای آموزشی به شما می‌رود. در ادامه این ادعا را برای شما به اثبات می‌رسانیم. پس لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چرا حرف آخر ؛ ویژگی ها و وجه تمایز ها

موسسه آموزشی حرف آخر برای تهیۀ ویدئوهای آموشی خود از آموزش انیمیشنی و الگویی استفاده می‌کند.

استفاده از این روش باعث می‌شود تا یادگیری و به خاطر سپردن مسائل آموزشی، برای داوطلب آسان‌تر و بهتر باشد. آموزش فرمول‌ها و مطالب سنگین، با استفاده از این روش باعث می‌شود تا داوطلب بتواند در هنگام آزمون، فرمول‌های مهم و کلیدی را راحت‌تر و سریع‌تر به یاد بیاورد.

استفاده از انیمیشن ها و الگوها به منظور یادگیری عمیق

به طور کلی به کار گیری آموزش انیمیشنی و استفاده از الگوها برای تهیۀ ویدئوهای آموزشی تولید شده در موسسه آموزشی حرف آخر باعث شده تا داوطلبانی که برای یادگیری مطالب کنکور از این ویدئوها استفاده می‌کنند و به این روش آموزش می‌بینند و از تخفیف حرف آخر بهره‌مند شده و نتایج بهتری را از آزمون‌های خود دریافت کنند. به طور حتم استفاده از این روش تأثیر مثبتی بر روی نتیجۀ آزمون شما خواهد داشت.

معرفی موسسه آموزشی حرف آخر

موسسه آموزشی حرف آخر تنها ویدئوهای آموزشی تولید نمی‌کند. بلکه در زمینۀ تولید انواع محصولات آموزشی برای داوطلبان کنکور، به طور متداول فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند. در سال 1390 موسسه آموزشی حرف آخر فعالیت‌های خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

موسسه آموزشی حرف آخر تا کنون، با ارائۀ انواع محصولات آموزشی برای داوطلبان کنکور و استفاده از بهترین و به روز ترین اطلاعات برای تهیۀ این محصولات، توانسته تا با قدرت، با سایر رقبای خود رقابت تنگاتنگی را ایجاد کند. موسسه آموزشی حرف آخر برای دانش آموزان هر سه شاخۀ انسانی، ریاضی و تجربی، محصولات آموزشی تولید می‌کند.

از محبوب ترین محصولات این موسسسه پکیج 6040 حرف آخر است که با استفاده از این پکیج می توانید کل کنکور را تنها در 100 روز مطالعه کنید و به صورت مفهومی و عمیق به مطالب کتکور مسلط شوید.

برخی محصولات موسسه آموزشی حرف آخر عبارتند از ریاضی کنکور حرف آخر، فیزیک کنکور حرف آخر و شیمی حرف آخر که می‌توانید با استفاده از تخفیف حرف آخر آن‌ها را تهیه نمایید.

همان طور که پیدا هست، تولید محصولات آموزشی مختلف برای درس‌های متفاوت هر رشته، نیازمند حضور اساتید مختلف و البته با تجربه در هر درس است. این موضوع باعث شد تا موسس حرف آخر (آقای عبدالرضا منتظری) برای ارائۀ محصولات آموزشی با کیفیت‌تر، به دنبال اساتید با تجربه در زمینۀ تدریس هر درس باشد.

همکاری با اساتید به نام کشور برای تولید محصولات آموزشی موسسه آموزشی حرف آخر باعث شد تا این مؤسسه بتواند توجه بسیاری از داوطلبان کنکور را به خود جلب کند.

شیوه آموزش حرف آخر وجه تمایز با سایر آموزشگاه ها

همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد، موسسه آموزشی حرف آخر برای تولید محصولات خود از تدریس به صورت الگویی و انیمیشنی بهره می‌گیرد. این روش یکی از بهترین و پرکاربرد ترین روش‌های آموزشی نه تنها در ایران بلکه در کل جهان محسوب می‌شود.

استفاده از این روش باعث می‌شود تا دانش آموزان بتوانند دروس ارائه شده را به خوبی به حافظۀ بلند مدت خود بسپارند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم محصولات موسسه آموزشی حرف آخر، استفاده از الگو به جای آموزش تکنیک‌های گیج کننده و طولانی است.

این امر باعث می‌شود تا تمامی دانش آموزانی که از محصولات موسسه آموزشی حرف آخر استفاده می‌کنند، به صورت یکپارچه و یکسان آموزش ببینند. متأسفانه برخی از آموزشگاه‌های کنکور، علی‌رغم پیشرفت روش‌های آموزشی، همچنان از روش‌های سنتی برای آموزش دروس کنکور استفاده می‌کنند.

مشکلات روش های سنتی آموزش دروس کنکور به داوطلبان

در روش‌های سنتی آموزشی، هر استاد راه حل‌های و نکات کلیدی مورد نظر خود را به داوطلبان آموزش می‌دهد. در نتیجه داوطلبان مختلف با کیفیت‌های مختلفی آموزش می‌بینند. موسسه آموزشی حرف آخر برای جلوگیری از این مشکل، تلاش کرده تا با همکاری با اساتید برجسته کشور در دروس مختلف، محصولاتی را تهیه و تولید کند که تمامی نکات مهم و ریز نکات درسی را هم در محتوای خود داشته باشد.

استفاده از تجربه‌های چندین استاد که یک درس را تدریس می‌کنند، برای گردآوری محتوای هر درس، باعث تحقق این امر شده است. یکی از بزرگ‌ترین مشکل‌های تدریس به روش سنتی این است که شما از هر تکنیک برای یک نوع سؤال می‌توانید استفاده کنید. در نتیجه شما برای یادگیری مباحث مختلف باید حجم زیادی از نکات و راه حل‌های کلیدی را در ذهن خود جای بدهید.

این مورد باعث سردرگمی داوطلب شده و در نتیجه داوطلب نمی‌تواند نتیجه خوبی از کنکور خود دریافت کند. توجه داشته باشید که به خاطر آوردن تمام تکنیک‌های گفته شده در روش‌های سنتی در کنکور، که فقط 4 ساعت زمان را در اختیار شما می‌گذارند، تقریبا امری نشدنی است.

فهم و یادگیری جدید دروس کنکور با استفاده از روش های جدید

موسسه آموزشی حرف آخر تلاش کرده تا با استفاده از روش‌های نوین، راهکار‌ها و روش‌های کلیدی را برای داوطلبان در نظر بگیرد، که آن‌ها بتوانند با یادگیری هر یک از این روش‌ها به چند نوع سؤال مختلف پاسخ بدهند. همان طور که مشاهده می‌کنید، محتوای کتاب‌های درسی، به صورت سالانه دارای تغییراتی هر چند جزئی می‌شوند.

یکی از مهم ترین نکات برای ارائۀ یک محصول آموزشی خوب، استفاده از اساتیدی هست که با کوچک‌ترین تغییرات کتاب‌های درسی آشنا هستند و بر روی آن‌ها تسلط دارند. ممکن است در سالی که شما کنکور می‌دهید برخی از مباحث برای کنور حذف شده باشند یا اینکه برخی از مباحث اضافه شده باشند.

آگاهی از این تغییرات باعث می‌شود تا داوطلبان وقت خود را صرف مباحث حذف شده نکنند و وقت بیشتری را برای مباحث در نظر گرفته شده برای کنکور، در نظر بگیرند.

 

مشاوره‌‌های موسسه آموزشی حرف اخر

همان طور که گفته شد، موسسه آموزشی حرف آخر برای 0 تا 100 کنکور داوطلبان، برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ای را در نظر دارد. یکی دیگر از خدماتی که موسسه آموزشی حرف آخر برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد، ارائۀ برنامه‌ها و مشاوره‌های درسی برای داوطلبان است. استفاده از مشاوران برتر تحصیلی برای ارائۀ برنامه‌های تحصیلی به داوطلبان، موجب شده تا کیفیت برنامه‌های درسی که توسط موسسه آموزشی حرف آخر ارائه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

این کیفیت باعث شده تا پکیج‌های مشاوره موسسه آموزشی حرف آخر بتوانند رضایت مخاطبان زیادی را از جمله داوطلبان قبلی که از این پکیج‌ها استفاده کرده‌اند را جلب کنند. در نظر داشته باشید که داشتن یک برنامۀ تحصیلی مناسب، یکی از ارکان بسیار مهم برای موفقیت داوطلبان در کنکور است.

شما می‌توانید برای برخورداری از یک برنامۀ درسی مناسب، از پکیج‌های مشاوره حرف آخر از وبسایت مرکزی آن به آدرس https://harfehakhar.co استفاده کنید. مشاورینی که با موسسه حرف آخر همکاری می‌کنند از بهترین و باتجربه ترین مشاوران تحصیلی کشور هستند. این مشاورین، در طی ایام هفته، به صورت 24 ساعته پاسخگوی سؤالات دانش آموزان هستند.

اگر پس از تهیۀ محصولات مشاوره موسسه آموزشی حرف آخر با مشکل یا سؤالی مواجه شدید، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ما با استفاده از شماره تلفن 09129573833  تماس بگیرید و سؤالات و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید .

 

ارسال نظر: