اجاره ویلا و سوئیت برای سفر به شمال و تهران

کدخبر: 2373217

 

تهران مناطق خوش آب و هوای زیادی در اطراف خود دارد که می‌توانند مقصدی بسیار جذاب برای سفری یک‌ روزه از این شهر باشد. درضمن تهران با بسیاری از بهترین مقاصد گردشگری استان‌های شمالی ایران نیز فاصله کمی دارد. در ادامه شما را با بهترین مقاصد اطراف تهران و شمال کشور برای سفری یک روزه از تهران آشنا و اجاره سوییت و ویلا در آن‌ها آشنا و یکی از بهترین سایت‌های اجاره ویلا برای اجاره ویلا کردان (یکی از مناطق خوش آب و هوای بسیار نزدیک به تهران) و اجاره ویلا شمال را نیز معرفی می‌کنیم.

اجاره ویلا اطراف تهران

خوشبختانه مکان‌‌های دارای آب و هوایی دلپذیر و چشمه ها و رودهای پرآب و چشم اندازهای زیبای گسترده در اطراف تهران یا شهرهای شمالی نزدیک تهران می‌توانند مکان مناسبی برای اجاره سوییت و ویلا در اطراف باشند. در این بخش با تعدادی از این مکان‌ها آشنا می‌شوییم.

اجاره ویلا شمال

 چالوس یکی از شهرهای است که برای سفره یک روزه از تهران و اجاره ویلا شمال و مراکز اقامتی مشابه مقصد کاملاً ایده‌آلی باشد. فاصله این شهر تا تهران در حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه است. از مقاصد بسیار جذاب چالوس می‌توان به پارک جنگلی فین چالوس و تله کابین نمک‌آبرود اشاره کرد. پارک جنگلی فین چالوس مکانی بسیار زیبا است که در کیلومتر ۷ جاده واقع شده است، مکانی کاملاً ایده‌آل برای گذراندن یک روز به دور از هیاهوی شهر تهران است.

این پارک جنگلی در حدود ۱۵۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد طی کردن این مسیر در حدود ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

 

تبلیغات1

 تله‌کابین نمک‌آبرود یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود و تله کابین‌های آن از مسیر کاملاً انبوه و زیبایی می‌گذارد. در این مجموعه اقامتی رستوران‌های مختلف و مکان‌های اقامتی مختلفی وجود دارد. تله کابین نمک‌آبرود یکی از بهترین مکان‌ها برای انتخاب ویلاهای لوکس در چالوس نیز محسوب می‌شود و ویلاهای مجلل زیادی همراه با استخر و امکانات رفاهی ویژه در این شهرک توریستی واقع شده است.

 کلاردشت یکی دیگر از مقاصد جذاب نزدیک تهران در شمال کشور است که حتی در تابستان‌ها هم آب و هوای کاملاً مطلوبی دارد و شرجی نیست؛ بنابراین اگر می‌خواهید تابستان به شمال سفر کنید اما هوای گرم و شرجی تابستانی شهرهای شمالی اصلاً برایتان خوشایند نیست، کلاردشت مناسب‌ترین گزینه برای شما است. دریاچه ولشت، سیاه بیشه و کاخ اجابیت جزو جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کلاردشت هستند. فاصله کلاردشت تا تهران در حدود ۱۵۰ کیلومتر است و طی کردن این مسیر در حدود سه ساعت طول می‌کشد.

 روستای ییلاقی فیلبند از جاذبه‌های گردشگری بسیار جذاب استان مازندران محسوب می‌شود و با اقامت در آن می‌توانید پدیده زیبای اقیانوس ابر را مشاهده کنید. در هنگام تشکیل این پدیده گستره وسیعی از ابرها را زیر پای خود می‌بینید و تصور می‌کنید فراتر از ابرها هستید.

 سد لفور که در دهستان لفور واقع در شهرستان سوادکوه شمالی در استانن مازندران است که در میان جنگل‌های انبوه قرار دارد و طبیعت اطراف آن زیبایی‌های بی‌نظیری به چشمان شما هدیه می‌دهد. سد لفور در میان جنگل‌های هیرکانی واقع شده است که ۴۰ میلیون سال قدمت دارند. این جنگل‌ها جاذبه‌های متعددی ازجمله چند آبشار مثل آبشار هفتگانه تیرکن را در خود جای داده است. این جنگل‌ها مکان‌های بسیار مناسبی برای اجاره سوئیت و ویلا نیز هستند.

تبلیغات2

 اجاره ویلا کردان

 اکنون که با بهترین مکان‌های استان‌های شمالی کشور برای سفر یک روزه از تهران آشنا شدیم، اجازه دهید چند مقصد نزدیک‌تر به تهران را که در اطراف این شهر واقع شده‌اند و می‌توانند برای سفر یک روزه یا نیمروزی مناسب باشند، نیز معرفی کنیم. یکی از این مقاصد جذاب کردان است. کردان تنها ۶۸ کیلومتر با تهران فاصله دارد و طی کردن این مسیر کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. کردان هم تابستان‌های خنک و زیبایی دارد و هم طبیعت پاییزی آن جذاب است. در ضمن در میان روستای کردان رودخانه‌ای جاری است که طراوت خاصی به روستا بخشیده است. مناطق سهیلیه و کوهسار کردان نیز جزو مناطق خوب این روستا برای اجاره ویلا کردان محسوب می‌شوند.

تبلیغات3

طالقان یکی دیگر از مقاصد مناسب برای سفر کوتاه یک روزه از تهران محسوب می‌شود. روستای طالقان دارای چشمه‌های متعددی است که تعداد آنها به ده‌ها چشمه می‌رسد. از دیگر جاذبه‌های طالقان می‌توان به آبشارهای زیبای ایران ازجمله آبشار شلبن و غارهای متعدد آن اشاره کرد. فاصله طالقان تا تهران ۱۴۴ کیلومتر است و طی کردن این مسیر در حدود دو ساعت طول می‌کشد. در صورت تمایل برای اقامت در طالقان پیشنهاد می‌کنیم اقامتگاه‌ها و ویلاهای نزدیک دریاچه سد طالقان را انتخاب کنید.

دماوند نیز یکی دیگر از مقاصد جذاب اطراف تهران به شمار می‌رود و طبیعتی بکر و زیبا دارد. دماوند نیز مانند طالقان آبشارهای زیادی را در خود جای داده است که از میان آنها می‌توان به آبشار و چشمه تیزاب و آبشار گروبار اشاره کرد. چشمه سیاه سنگ، دشت لار و دریاچه‌های تار و هویر از دیگر جاذبه‌های تهران هستند که بازدید از آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین  در دماوند می‌توانید در روزهای صاف و آفتابی از دیدن منظره زیبای قله دماوند نیز لذت ببرید.  دماوند در حدود ۷۸ کیلومتر با تهران فاصله دارد و برای رسیدن به آن باید در حدود یک ساعت رانندگی کنید.

در صورت تمایل برای اقامت در دماوند توصیه می‌کنیم ویلا و واحدهای اقامتی واقع در منطقه آبسرد و چشمه اعلای دماوند را انتخاب کنید.

 اجاره ویلا با ایرانگرد

 شما می‌توانید برای اجاره ویلا شمال، اجاره ویلا کردان و اجاره سوئیت و ویلا و همچنین سایر انواع اقامتگاه‌ها در نقاط خوش آب و هوای مختلف در سراسر کشور از ایرانگرد کمک بگیرید.

تبلیغات4

ایرانگرد درزمینه فروش تور به مقاصد بکر و دیدنی نیز آماده خدمت‌رسانی به شما است. تمام تورهای ثبت‌شده در ایرانگرد دارای مجوزهای لازم هستند و تمام اطلاعات لازم در مورد آن‌ها به همراه قیمت ذکر شده است.

 از مزایای خرید تور با ایرانگرد می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن اشاره کرد. در ایرانگرد امکان جستجوی تور با مقصد و تاریخ مشخص شده نیز وجود دارد. برای اطلاع از جدیدترین تورهای ایرانگرد تنها کافی است شماره تلفن همراه خود را ثبت کنید تا جدیدترین تورها از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

ارسال نظر: