جاروبرقی آاگ بخریم یا نه؟

کدخبر: 2373205

آاگ (AEG)، یک برند معروف و برتر آلمانی است که به تولید و عرضه محصولات برقی خانگی می‌پردازد. جاروبرقی آاگ نیز یکی از محصولات با کیفیت این شرکت بوده که به دلیل وجود انواع امکانات و قابلیت‌های مختلف در دستگاه، توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند. از این رو برند و مارک معتبر در کنار توجه به قابلیت‌های جاروبرقی، بررسی کارکرد و قدرت موتور دستگاه و وجود شرکت‌های تعمیر جاروبرقی آاگ می‌تواند شما را در انتخاب بهترین مدل این دستگاه ضروری منزل کمک کرده و انتخاب شما را تضمین کند.

در این مطلب از سایت تعمیر آنلاین قصد داریم که به بررسی مزایا و معایب خرید جاروبرقی آاگ پرداخته و ویژگی‌ها و امکانات این وسیله برقی را ذکر کنیم.

 مزیت‌های خرید جاروبرقی آاگ

۱. میزان قدرت بالای موتور جاروبرقی آاگ

 اولین مزیت مهم خرید جاروبرقی آاگ در مورد قدرت بالای موتور دستگاه می‌باشد. اغلب مدل‌های جاروبرقی آاگ دارای توان موتور بین ۱۵۰۰ تا ۲۲۰۰ وات قدرت هستند که توان موتور جاروبرقی بیانگر قدرت مکش دستگاه می‌باشد. از این رو مدل جاروبرقی‌های آاگ با توان موتور ۲۲۰۰ وات، حداکثر قدرت مکش را دارا می‌باشد.

۲. لوازم جانبی جاروبرقی آاگ

وجود لوازم جانبی و امکانات اضافی در جاروبرقی آاگ موجب عملکرد بهینه و استفاده راحت شما برای تمیز کردن انواع سطوح و فضاهای مختلف در منزل می‌شود. از این رو این لوازم جانبی چون وجود چند سری مختلف جهت تمیز کردن مبلمان، گردگیری پرده‌ها، زیر یخچال و اجاق گاز، گوشه‌های خانه و... از مزیت دیگر خرید این برند معروف و پرطرفدار می‌باشد.

وجود لوله تلسکوپی آلومینیوم بسیار سبک، لوله خرطومی چرخشی ۳۶۰ درجه برای عدم گره خوردن لوله و لوله ۳۶ میلیمتری AeroPro با جریان هوا قوی و سیستم سربسته جهت کاهش میزان سروصدای دستگاه از دیگر مزایای جاروبرقی‌های آاگ جهت استفاده راحت‌تر از دستگاه می‌باشد. همچنین وجود برخی لوازم جانبی ضروری چون برس Flex Pro جهت تمیز کردن سطوح صاف، برس AeroPro Extreme برای فرش، برس AeroPro Parketto مخصوص پارکت و نیز ابزار سه کاره Aero Pro در جاروبرقی آاگ جهت دسترسی سریع و آسان به گوشه‌های منزل، زیرپله، پلکان و... از دیگر امکانات مثبت جاروبرقی آاگ می‌باشد.

۳. سروصدای کم جاروبرقی آاگ

 جاروبرقی‌های آاگ به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته و هوشمند در قطعات دستگاه، باعث ایجاد سروصدای کمتری خواهند شد. از این رو اگر میزان صدای جاروبرقی نیز برای شما اهمیت دارد، خرید جاروبرقی‌های آاگ را به شما توصیه می‌کنیم.

۴. شرکت‌های تعمیر جاروبرقی آاگ

 به دلیل وجود نمایندگی‌های مختلف این برند در ایران، اگر ایراد و خرابی در دستگاه رخ دهد، مشکلی بابت تعمیر جاروبرقی آاگ و یا حتی تعویض قطعات آن نخواهید داشت. از این رو می‌توانید از طریق تماس با شرکت‌های تعمیر جاروبرقی آاگ، به رفع سریع مشکل دستگاه بپردازید.

۵. مخزن و پاکت جاروبرقی آاگ

 جاروبرقی‌های آاگ به ۲ دسته کلی مخزن دار و یا بدون کیسه و جاروبرقی دارای کیسه و پاکت تقسیم می‌شوند. مدل مخزن دار جاروبرقی‌های آاگ نیازی به خرید کیسه و تعویض آن و یا خالی کردن پاکت نخواهند داشت. اما جاروبرقی‌های دارای کیسه را می‌توانید از کیسه‌های دائمی و یا موقتی و یکبار مصرف استفاده کنید. با توجه به نظر خود می‌توانید یک مدل از این جاروبرقی‌های مخزن دار و یا دارای کیسه را انتخاب و خریداری کنید. البته استفاده از پاکت جاروبرقی آاگ برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد دستگاه بهتر می‌باشد.

۶. مصرف انرژی جاروبرقی آاگ

برچسب‌های مصرف انرژی از حروف A تا G تقسیم‌بندی شده است که نشان‌دهنده این بوده که هر چقدر این فلش میزان مصرف جاروبرقی به حرف A نزدیک‌تر باشد به معنای مصرف کمتر برق و بازدهی بالای دستگاه می‌باشد. از این رو حرف G نیز به معنای مصرف بالای برق و بازدهی بسیار کم دستگاه است. به همین دلیل در جاروبرقی‌های آاگ نیز شاهد مصرف کمتر برق و حفظ منابع ملی و البته بازدهی بالای دستگاه هستیم.

 معایب جاروبرقی آاگ

 با وجود تمام مزایا و نقاط قوتی که در مورد جاروبرقی آاگ ذکر کردیم، اما این دستگاه دارای برخی نقاط ضعف نیز می‌باشد. از این رو می‌توان به قیمت بالای جاروبرقی آاگ و نیاز به انجام سرویس‌های دوره‌ای و سالیانه دستگاه اشاره کرد. البته شاید قیمت نسبتاً بالای جاروبرقی‌های آاگ را به دلیل وجود امکانات و قابلیت‌های مدرن دستگاه، کیفیت بالای این مدل جاروبرقی‌ها و برند معروف و مطرح شرکت کمی معقول و قابل انتظار دانست. اما قابل ذکر است که این محدوده قیمتی بالا باعث منصرف شدن اکثر مشتریان و عدم خرید آنان خواهد شد.

در مورد انجام سرویس‌های دوره‌ای و سالیانه نیز باید بگوییم که این امر در مورد اکثر لوازم برقی‌های منزل رایج و ضروری می‌باشد. از این رو این امر می‌تواند از تعمیر جاروبرقی آاگ و مشکلات معمولی که برای اکثر دستگاه‌ها رخ خواهد داد، جلوگیری نماید.

ویژگی‌ها و امکانات جاروبرقی آاگ 

همان طور که در عنوان مزیت‌های جاروبرقی آاگ ذکر کردیم، این برند بسیار با کیفیت و بادوام بوده و عملکرد و بازدهی بالایی دارد. در واقع استفاده از قابلیت‌های هوشمند و مدرن در جاروبرقی‌های آاگ باعث کیفیت برتر این دستگاه و عمر طولانی آن شده است. اکثر جاروبرقی‌های آاگ دارای قدرت موتور ۲۲۰۰ وات و توان مکش ۸۵۰ بوده که قدرت و توان بالایی را ایجاد می‌کند. جاروبرقی‌های آاگ مجهز به فیلتر بهداشتی و فیلتر خروجی هپا ۱۳ می‌باشد که باعث جلوگیری از وارد شدن هر گونه آلودگی به داخل موتور دستگاه و حفظ عملکرد صحیح آن خواهد شد. جاروبرقی آاگ دارای طول کابل برق ۹ متر و شعاع عملکرد ۱۲ متر بوده که دسترسی به تمام نقاط منزل را برای شما راحت‌تر و آسان‌تر خواهد کرد.

تبیلغات10

 

 جاروبرقی‌های پاکت دار آاگ دارای نشانگر بوده که پر بودن مخزن دستگاه را نشان می‌دهد. از این رو با توجه به این نشانگر جاروبرقی آاگ می‌توانید به راحتی در زمان پر شدن به تعویض پاکت جاروبرقی آاگ در زمان معین بپردازید و مشکلی برای دستگاه رخ ندهد. همچنین جاروبرقی‌های مدل مخزن دار نیز دارای گنجایش پنج لیتر بوده که این حجم باعث استفاده طولانی مدت از دستگاه و راحتی استفاده از آن خواهد شد.

 به طور معمول اکثر جاروبرقی‌های آاگ در وزن متوسط و سبک طراحی و ساخته می‌شود تا جابجایی آن راحت و سریع باشد. همچنین چرخ‌های ژله‌ای و بزرگ در جاروبرقی‌های آاگ نیز باعث حرکت راحت دستگاه می‌شود. جنس بدنه جاروبرقی آاگ نیز از مواد باکیفیت و پلاستیک با دوام بالا ساخته شده است تا مشکلی جهت جابجایی آن و آسیب به دستگاه وجود نداشته باشد. همچنین جاروبرقی‌های آاگ دارای ضربه‌گیر دور دستگاه بوده که باعث جلوگیری از ضربه به بدنه و وارد شدن آسیب خواهد شد.

 میزان سروصدا در جاروبرقی‌های آاگ نیز بسیار کم بوده و میزان صدایی در محدوده ۶۰ تا ۷۰ دسی‌بل را دارد که مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. همچنین از دیگر امکانات و قابلیت‌های جاروبرقی آاگ می‌توان به وجود فناوری ضد آلرژی، پنل کنترل، قابلیت کنترل بر روی دسته جاروبرقی، فیلتر قابل شستشو، طراحی زیبا و منحصربه‌فرد دستگاه، قابلیت کاهش میزان صدای جاروبرقی و... می‌باشد که باعث ترجیح انتخابی این ‌برند و مقبولیت در میان اکثر مشتریان و خریداران شده است.

ارسال نظر: