سینمای واقعی در کنار شماست

کدخبر: 2373256

استفاده از ویدئو پروژکتور در بسیاری از مکان‌ها حتی در منازل بسیار رایج شده است. لذت دیدن یک فیلم در یک سینمای واقعی با بهره‌گیری از برخی از این دستگاه‌ها ممکن است. یکی از برندهای برتر بازار، برند شیائومی است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند. این برند مفتخر به گرفتن جایزه بهترین طراحی در ژاپن شده است. ما در این مطلب سه مدل ویدئو پروژکتور شیائومیXiaomi Mi 150 Laser Projector ، Xiaomi Mi  Laser ProjectoR 4K 150 و XIAOMI M055MGN MIJIA را معرفی کرده‌ایم تا سینمای واقعی را به خانه ببرید

ویدئو پروژکتورها با ارسال نور از لنز به عنوان دوربین معکوس شناخته شده‌اند. این دستگاه‌ها به یک بخش جدانشدنی از سالن‌های سینمایی، دفاتر، موسسات آموزشی، مدارس، منازل و دیگر مکان‌ها تبدیل شده‌اند. هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به طول عمر لامپ، شدت روشنایی، نسبت کنتراست و دیگر ویژگی‌های یک ویدئو پروژکتور دقت ویژه داشت. شاید شما این دستگاه‌ها را با نام‌های دیگرش مانند دیتاپروژکتور، پروجکشن و... شناخته‌اید. کاربرد این دستگاه‌ها به هیچ مکانی محدود نیستند و در بسیاری از زمینه‌ها کارایی مثبتی از خود نشان داده‌اند.

برندهای مختلفی در زمینه ویدئو پروژکتور، انواع محصولات را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. یکی از برندهای معروف و مطرح در جهان برند شیائومی است که با داشتن ویدئو پروژکتورهای شیائومی می‌توان گفت سینمای واقعی در کنار شما خواهد بود. ما در این مطلب سه مدل ویدئو پروژکتور شیائومی را معرفی خواهیم کرد تا با داشتن اطلاعات کافی، در هنگام خرید این دستگاه‌ها خیالتان آسوده باشد.

ویدئو پروژکتور شیائومی

بدون شک شما نیز در خانه، مدرسه، دانشگاه، اداره و هر مکان دیگری با انواع ویدئو پروژکتورها آشنا شده‌اید و از تنوع کیفیت آن‌ها مطلع هستید. یکی از برندهایی که تصاویر اکثر مدل‌های آن بسیار شفاف و واضح است و قیمت مناسبی نیز دارند، برند شیائومی است. شدت روشنایی بالا، طول عمر بالای لامپ، تنوع درگاه‌های ارتباطی و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های ویدئو پروژکتورهای شیائومی است. ما در این مطلب سه ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi 150 Laser Projector ، Xiaomi Mi Laser ProjectoR 4K 150 ، XIAOMI M055MGN MIJIA را با شرح جزئیات ویژگی‌ها و مزایایشان معرفی می‌کنیم.

Xiaomi Mi 150 Laser Projector

با شناخت این ویدئو پروژکتور شیائومی می‌توانید یک سینمای واقعی برای منزل و هر مکان دلخواه دیگر تهیه کنید و از استفاده آن لذت ببرید. از افتخارات برند شیائومی دریافت جایزه بهترین طراحی ژاپن با ارائه این ویدئو پروژکتور یعنی Xiaomi Mi 150 Laser Projector است.

در ساخت این ویدیو پروژکتور از تکنولوژی LASER استفاده شده است. شدت روشنایی ۱۶۰۰ انسی لومن و نسبت کنتراست تصویر ۱ به ۳۵۰۰۰ از مشخصات بارز این دستگاه است. شما با داشتن این ویدیو پروژکتور می‌توانید تصاویر بسیار بزرگ و با کیفیت بالا را به نمایش بگذارید.

تبلیغات2

وضوح تصویر یا همان رزولوشن این دستگاه FULL HD و  dpi ۱۹۲۰*۱۰۸۰ است که باعث می‌شود تصاویر شگفت‌انگیزی از این دستگاه به معرض نمایش گذاشته شود.  عمر لامپ این ویدئو پروژکتور شیائومی در حالت اقتصادی ۲۵۰۰۰ ساعت است. برای اینکه خیال هر خریداری در مورد سالم بودن این دستگاه آسوده باشد، برای این دستگاه یک هفته گارانتی تست سلامت محصول به همراه گارانتی ۲ ساله دیتوس در نظر گرفته شده است. از درگاه‌های اتصال این محصول می‌توان به USB، Audio، HDMI اشاره کرد. این دستگاه حتی اگر در نزدیکترین فاصله به  پرده تعبیه شود، باز هم می‌تواند تصاویر بزرگ و باکیفیتی را ارائه دهد.

Xiaomi Mi Laser Projector 4K 150

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که می‌توان از آن به‌عنوان یک سینمای واقعی یاد کرد، ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi Laser ProjectoR 4K 150 است. وضوح تصویر یا همان رزولوشن این دستگاه ۳۸۴۰*۲۱۶۰ است و کسانی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند، حتما مهر تاییدی به کیفیت تصاویر این دستگاه خواهند زد.

این ویدئو پروژکتور را هم می‌توان به سقف متصل کرد و تصاویر را نمایش داد و هم می‌توان به صورت رومیزی و زمینی از آن استفاده کرد.

تبلیغات3

نسبت کنتراست این دستگاه ۱ به ۳۰۰۰۰ است و در ساخت آن از فناوری منحصر به فرد پردازش نور دیجیتال DLP استفاده شده است.  شما می‌توانید تصاویری به اندازه ۸۰ تا ۱۵۰ اینچ را توسط این دستگاه تنظیم کنید. با استفاده از این دستگاه، منزل شما به یک سینمای واقعی تبدیل می‌شود. این ویدئو پروژکتور شیائومی یک سنسور  هوشمند داخلی دارد که شدت روشنایی منبع لیزر را می‌تواند تنظیم کند تا چشم‌های افرادی که در معرض مستقیم نور قرار می‌گیرند، آسیب نبیند. در صدای خروجی این دستگاه نیز از ترکیب دوتایی فرکانس‌های صدا بهره گرفته شده تا بینندگان صدای مناسبی را دریافت کنند.

اگر شما نیز قصد خرید یک ویدئو پروژکتور باکیفیت دارید، می­توانید از انواع مدل‌­های شیائومی از جمله این مدل استفاده نمایید و سال‌­ها با خیالی آسوده سینما را به خانه خود بیاورید.

XIAOMI M055MGN MIJIA

ویدئو پروژکتور شیائومی M055MGN MIJIA با بهره گیری از تکنولوژی LED ساخته شده است و در بین بهترین مدل‌های این برند قرار دارد. این پروژکتور با طول عمر لامپ ۳۰۰۰۰ ساعت در حالت اقتصادی، این امکان را به شما می‌دهد که برای سالیان سال از این دستگاه در منزل و یا اداره خود استفاده نمایید.

تبلیغات4

این دستگاه رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ dpi دارد و تصاویر FULL HD را به معرض نمایش می‌گذارد تا هر بیننده‌ای از دیدن فیلم با آن لذت ببرد. شدت روشنایی ۵۰۰ انسی لومن این دستگاه تضمین کننده کیفیت بالای تصاویر است و با درگاه‌های اتصال USB و HDMI می‌توان هرگونه تصویری را با استفاده از آن به نمایش گذاشت. داشتن یک سینمای واقعی را با خرید این پروژکتور شیائومی تجربه کنید و لحظات خوشی با خانواده و دوستان داشته باشید.

نسبت کنتراست ۱ به ۱۲۰۰ از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. گارانتی یک هفتگی تست سلامت محصول و گارانتی دوساله دیتوس نیز خیال شما را از نظر کیفیت ساخت و سالم بودن محصول آسوده خواهد کرد. این ویدئو پروژکتور به کمک LED RGB + BP حدود ۲۰ درصد روشنایی را افزایش می دهد. این دستگاه همچنین مجهز به فوکوس خودکار است و البته در صورت لزوم می‌توان از فوکوس دستی نیز استفاده کرد. این ویدئو پروژکتور دو بلندگوی 5 واتی دارد و بهترین صدای ممکن را به کل محیط پخش می­‌کند.

جمع­‌بندی

امروزه بسیاری از افراد از ویدئو پروژکتورها برای دیدن فیلم‌­ها در خانه استفاده می‌کنند اما شناخت برند مطرح و معتبر کار آسانی نیست و باید از افراد صاحب تجربه در این زمینه کمک گرفت.

ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 150 Laser Projector در ژاپن مفتخر به گرفتن جایزه بهترین طراحی شده است ما در این مطلب سه ویدئو پروژکتورXiaomi Mi 150 Laser Projector ، Xiaomi Mi Laser ProjectoR 4K 150 ، XIAOMI M055MGN MIJIA را معرفی کردیم تا شما با خرید آن­‌ها سینمای واقعی را در کنار خود داشته باشید. هر کدام از این ویدئو پروژکتورها مشخصات بسیار ویژه‌ای دارند که با اطلاع از آن­‌ها می توان با خیالی آسوده دست به خرید این ویدئو پروژکتورها زد. برای خرید این دستگاه‌‌ها بهتر است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

ارسال نظر: