ویژگی‌های برگزاری انواع مراسم ها در باغ در فصول گرم چیست؟

کدخبر: 2373258

برای برگزاری مراسم های نامزدی و عروسی هر چهار فصل بسیار مناسب بوده و از زیبایی های خاص خود برخوردار می باشد. یکی از این همین فصول، تابستان است که به دلیل زیبایی هایی که در این فصل وجود دارد، بسیاری از زوج ها تصمیم به گرفتن عروسی در فصل تابستان می کنند.

اما همانطور که می دانید هر فصل به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد ممکن است بسیاری از ایده های عروس و داماد را محدود کند. کارشناسان ما در تشریفات ثمین با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با ویژگی های برگزاری مراسم عروسی در باغ در فصل تابستان بیشتر آشنا کنند.

مراسم عروسی در باغ و در فصل تابستان را چگونه برگزار کنیم؟

باغ عروسی یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم عروسی در فصل گرما است. باغ ها علاوه بر هوای مطبوع و دلچسب، دارای فضایی سبز و زیبا هستند که زیبایی مراسم عروسی را دو چندان می کنند. البته در برگزاری مراسم عروسی در باغ و در فصول گرما، باید به هنگام تدارکات تشریفات عروسی برای رفاه مهمانان نکاتی در نظر گرفته شود.

یکی از مهم ترین نکات برای برگزاری مراسم عروسی، انتخاب مکان عروسی می باشد که گاهی عروس داماد ها می مانند که تالار، باغ تالار، هتل و باغ برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب کند. البته هر کدام از این انتخاب ها دارای مزیت های فراوانی می باشد و انتخاب مکان برگزاری به عوامل مختلفی چون؛ تعداد مهمانان، میزان هزینه های در نظر گرفته شده، امکانات پذیرایی و سایر موارد بستگی دارد.

یکی از نکاتی که برای تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم باید مد نظر داشته باشید، نحوه چیدمان صندلی ها در باغ است. صندلی ها باید به گونه ای چیده شوند که نزدیک به جایگاه عروس و داماد باشد.

تبلیغات7

برگزاری مراسم عروسی در باغ در فصول گرم

با توجه به گرمای هوا در فصول گرم سال، باغی که برای مراسم عروسی خود انتخاب می کنید باید به اندازه همه مهمانان فضای کافی داشته باشد تا جریان هوا به راحتی در فضا عبور کند و مهمانان کلافه نشوند.

باید به این نکته توجه داشته باشید اگر مراسم عروسیتان در زمانی است که هنوز آفتاب وجود دارد، باید به دنبال راه حلی باشید تا گرما مهمانان را اذیت نکند. بدین منظور بسیاری از باغ ها از سیستم سرمایشی به صورت مناسبی در باغ استفاده می کنند که این کار بسیار جالب توجه می باشد.

نکته دیگری که در تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم  باید مد نظر داشته باشید این است که باغ حتما باید فضای سرپوشیده ای نیز داشته باشد تا در صورت خراب شدن هوا و وزش باد ناگهانی یا بارش احتمالی باران، مهمانان جایی برای اسکان داشته باشند.

به دلیل گرمی هوا و زودتر خراب شدن غذاها، باید حتما غذاها دقایقی قبل بر روی میز چیده شوند تا غذاها فاسد نشوند.

به دلیل گرمی هوا باید انواع نوشیدنی های سرد برای مهمانان سرو شود. از همه مهمتر حتما باید آب خنک در دسترس مهمانان باشد تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

برای سرو میوه و شیرینی به دلیل گرمی هوا بهتر است که میوه و شیرینی قبل از آمدن مهمانان روی میز چیده نشوند و پس از آمدن مهمانان ، بر روی میز چیده شوند تا خنک بودن میوه ها و تازگی شرینی از بین نرود.

تبلیغات8

مراسم عروسی در باغ

باغ باید دارای هوای مطبوعی باشد. بدین منظور بهتر است باغ هایی را انتخاب کنید که دارای فواره ها یا آب نماهایی هستند، زیرا آب به خنک تر شدن هوا کمک می نماید.

اگر مراسم عروسی شما در شب برگزار می شود، حتما باید سیستم نورپردازی باغ را از قبل چک کنید تا مراسم هرچه باشکوه تر انجام شود. این نکته در تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم بسیار اهمیت دارد.

به این نکته دقت کنید که باغی را که انتخاب می کنید حتما دارای فضای کافی برای جای پارک ماشین مهمانان داشته باشد.

هزینه و قیمت باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی

در خصوص قیمت باغ عروسی هم باید این نکته را اضافه کنیم که هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد. برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و ... هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

برگزاری مراسم بله برون به چه شکل باید باشد؟

مراسم بله برون از خواستگاری مفصل تر است و میزبان این مراسم هم خانواده عروس می باشند. برگزاری این مراسم دارای آداب و رسوم مخصوص به خود است و در هر جا با توجه به فرهنگ ها این آداب رسوم متفاوت می باشد. به طور کلی مهم ترین این آداب و رسوم به شرح زیر است:

  • خرید گل و شیرینی توسط خانواده داماد

  • خرید انگشتر نشان برای عروس از طرف خانواده داماد

  • تعیین میزان مهریه، شیر بها

  • تعیین وضعیت شغل و مسکن داماد

  • تعیین دقیق تاریخ عقد و عروسی

  • چگونگی برگزاری مراسم عقد و عروسی

  • تقسیم کارها برای برگزاری مراسم ها

پیشنهاد ما این است که با توجه به اهمیتی که مراسم بله برون دارد، این مراسم در بهترین مکان برگزار کنید. برگزاری مراسم بله برون در باغ یا تالار یکی از پیشنهاد کارشناسان ما در تشریفات ثمین به شما عزیزان می باشد.

تبلیغات9

برگزاری مراسم بله برون در باغ

سخن پایانی

قطعا برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده است مراسم بله برون، تشریفات مجالس، مراسم جشن تولد و حتی دیگر مراسم های خود را در کجا می توانید با خیالی آسوده برگزار کنید؟

ما به شما تشریفات ثمین (www.tashrifatsamin.com) را معرفی میکنیم. تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر

  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس

  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس

  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس

  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز

  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس

  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو

ارسال نظر: