شفاف سازی هزینه و قیمت تبلیغات گوگل ادز

کدخبر: 2373324

قیمت گوگل ادوردز چقدر است؟

قبل از اینکه درباره قیمت گوگل ادوردز یا همان هزینه و قیمت گوگل ادز بخواهیم صحبت کنیم لازم است تا از عوامل تعیین کننده قیمت گوگل ادز اطلاع پیدا کنیم. به طور کلی میتوان گفت هزینه تبلیغات گوگل ادز به ... پارامتر بستگی دارد که هرکدام از این موارد می توانند در تعیین قیمت کاملا اثرگذار باشند.

اولین مورد زمینه کاری شغلی است. به هر میزان که زمینه کاری رقابت بیشتری داشته باشد، تعداد افراد بیشتری در آن حضور داشته باشند و یا تعداد نفرات بیشتری اقدام به انجام تبلیغات گوگل ادز نمایند، هزینه شما نیز بالاتر خواهد رفت. به طور مثال رقابت در عبارت "تور گردشگری استانبول" در زمینه گردشگری، مطمئنا بیشتر از "خرید دستگاه پول شمار" در زمینه دستگاه های پول شمار است.

دومین مورد اثرگذار در هزینه گوگل ادوردز، خود عبارت کلیدی است. به طور مثال در زمینه گردشگری عبارت "تور گردشگری استانبول" قیمت بالاتری نسبت به "تور گردشگری مرنجاب" دارد. خود عبارات کلیدی نیز در این بین اثرگذاری خیلی زیادی دارند و به نوعی اصلی ترین عامل موجود برای تعیین هزینه تبلیغات گوگل ادز در این میان هستند.

سومین موردی که در تعیین هزینه تبلیغات گوگل ادز اثرگذار است، قیمت پیشنهادی سایر رقبا است. تبلیغات گوگل ادز به صورت مزایده ای انجام می گردد به این صورت که در هر بار اجرا شدن تبلیغات قیمت پیشنهادی نفرات مختلف محاسبه شده و با یکدیگر مقایسه می گردد. حال هرچه رقبا قیمت بالاتری پیشنهاد دهند، شما نیز برای به دست آوردن جایگاه های بهتر بایستی قیمت بالاتری پیشنهاد دهید.

مورد چهارم در تعیین قیمت تبلیغات گوگل ادز، کیفیت وب سایت شما است. هرچه وب سایت شما سرعت بالاتری داشته باشد و افراد در زمان مراجعه به وب سایت شما زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند، گوگل متوجه خواهد شد که وب سایت شما کیفیت بالایی داشته و کاربران از حضور و انتخاب آن رضایت بالاتری دارند در نتیجه اعتبار شما نزد گوگل بالاتر خواهد رفت. بالاتر رفتن اعتبار شما نزد گوگل به معنای کاهش هزینه های شما خواهد بود.

مورد پنجمی که باید در تعیین هزینه تبلیغات گوگل ادز به آن توجه شود ارتباط بین کلمات کلیدی تبلیغات شما و متن تبلیغاتی نوشته شده توسط شما است. هرچه عبارت نوشته شده بیشتر بتواند کاربران به خود جذب کرده و ارتباط بهتری بین کلمه کلیدی و متن تبلیغ را رقم بزند، هزینه شما کاهش پیدا خواهد کرد.

با توجه به این موارد می توان گفت قیمت گوگل ادوردز برای کسب و کارهای مختلف، به ازای کلمه کلیدی مختلف و وب سایت های مخلف متفاوت است. این جدول حدودی را می توانید به عنوان تخمینی از هزینه تبلیغات خودتان در نظر بگیرید.

  • کسب و کارهای با رقابت پایین = 5 الی 20 سنت
  • کسب و کارهای با رقابت متوسط = 15 الی 70 سنت
  • کسب و کارهای با رقابت بالا = 70 سنت الی 1.5 دلار

شارژ اکانت گوگل ادز با چه قیمت انجام می شود؟

شارژ اکانت گوگل ادز صرفا با واحد های پولی خاصی همچون دلار ، درهم و ... انجام می شود که ریال ایران جزو این واحدهای پولی نیست. برای انجام شارژ اکانت گوگل ادز لازم است که با کمک مجموعه های پارتنر گوگل همچون تاپ ادورت ، اقدام به انجام شارژ اکانت گوگل ادز نمود. شارژ اکانت تبلیغات گوگل در تاپ ادورت با کارمزد پایین و همراه با کارمزد پلکانی انجام می پذیرد. بدین معنا که قیمت لحظه ای دلار محاسبه شده و کارمزد مجموعه محاسبه شده و به قیمت نهایی اضافه می گردد.

در جدول زیر چند بسته نمونه از بسته های شارژ اکانت نمایش داده شده است. به طور مثال شارژ 100 دلاری با کارمزد 8 درصد محاسبه شده و قیمت نهایی آن برابر2.735.400 تومان خواهد بود. البته پلن های مختلفی نیز برای ارائه وجود دارد که در صفحه شارژ اکانت گوگل ادز تاپ ادورت (topadvert.net/adwords-account-charge) نمایش داده شده است.

زمانی هست که تبلیغ دهندگان تخصص و زمان لازم برای مدیریت اکانت گوگل ادز خود را ندارند. در این صورت مجموعه تاپ ادورت به کمک کارشناسان با تجربه و متبحر خود تبلیغات مشتریان را مدیریت خواهد نمود. در این حالت کارمزد اضافه تری بابت مدیریت اکانت گوگل ادز از مشتریان دریافت می گردد که در ستون "قیمت شارژ و مدیریت" مشخص است.

باید اشاره نمود که قیمت این جدول بر اساس قیمت روز دلار که 25.328 تومان است محاسبه شده و برای مشاهده قیمت به روز تبلیغات گوگل ادز حتما به صفحه شارژ اکانت گوگل ادز وب سایت تاپ ادورت مراجعه کنید.

 

قیمت لحظه ای دلار: 25,328 تومان

قیمت شارژ و مدیریت

قیمت شارژ

بودجه تبلیغات

شارژ + مدیریت: 20%

قیمت: 1,519,700 تومان

کارمزد شارژ: 10%

قیمت: 1,393,000 تومان

50 دلار

شارژ + مدیریت: 18%

قیمت: 2,988,700 تومان

کارمزد شارژ: 8%

قیمت: 2,735,400 تومان

100 دلار

شارژ + مدیریت: 16%

قیمت: 5,876,100 تومان

کارمزد شارژ: 7%

قیمت: 5,420,200 تومان

200 دلار

شارژ + مدیریت: 12%

قیمت: 14,183,700 تومان

کارمزد شارژ: 5%

قیمت: 13,297,200 تومان

500 دلار

شارژ + مدیریت: 10%

قیمت: 27,860,800 تومان

کارمزد شارژ: 3%

قیمت: 26,087,800 تومان

1000 دلار

شارژ + مدیریت: 8%

قیمت: 54,708,500 تومان

کارمزد شارژ: 2%

قیمت: 51,669,100 تومان

2000 دلار

 

برای تبلیغ در گوگل سریعا اقدام کنید !

همین حالا برای انجام تبلیغات گوگل ادز اقدام کنید. شما نیاز به یک تجربه فوق العاده همراه با تعامل و مشورت دارید که در این مسیر تاپ ادورت در کنار شماست. همین حالا به وب سایت تاپ ادرورت سر بزنید و از مشاوره رایگان تبلیغات گوگل ادز استفاده کنید تا مسیر رشد کسب و کار خودتان را متحول کنید.

تبلیغ1

چرا تاپ ادورت برای انجام تبلیغات در گوگل مناسب است؟

مجموعه تاپ ادورت (topadvert.net) با تکیه بر تجربه چندین ساله خود و با اتکا به کارشناسان قدرتمند توانسته تا اعتماد مشتریان را کاملا جلب نماید. قیمت کاملا رقابتی، پشتیبانی در طول شبانه روز و ایام تعطیل و همچنین بررسی اکانت مشتریان به صورت دوره ای در طرح های ویژه همگی از دلایلی است که تاپ ادورت را نسبت به سایرین متمایز نموده است.

یکی از اصولی که همواره در تاپ ادورت مورد تاکید قرار می گیرد تعامل با نفراتی است که قصد دارند برای رشد کسب و کار خود از تبلیغ گوگل ادز استفاده کنند. بسیاری از کاربران با اشتباهات کوچک هزینه زیادی را در مسیر تبلیغات گوگل ادز از دست داده اند و از این رو با تاپ ادورت در این مسیر کاربران تنها نخواهند ماند. کارشناسان تاپ ادورت همواره در کنار شما هستند تا در مسیر تبلیغات گوگل ادز با اطمینان رو به جلو حرکت کنید.

ارسال نظر: