تبلیغات روی سایبان و چادر مغازه

کدخبر: 2373394

امروزه بسیاری از برندها و شرکتها نیاز به تبلیغات محیطی را به روشنی حس کرده اند. برای انجام تبلیغات محیطی موثر، شرکت ایران سایبان را به همه شرکتها و برندها توصیه میکنیم.

تبلیغات روی سایه بان و چادر مغازه، با وجود ورود بسیاری از کسب و کارها به بازاریابی دیجیتال، هنوز هم یکی از روش های بسیار مفید و کا.ربردی تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با اهمیت تبلیغات روی سایبان ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

آشنایی با موضوع تبلیغات روی سایبان

تبلیغات روی چادر مغازه سال هاست که توسط شرکت ایران سایبان انجام می شود و نتیجه آن نیز کاملا مثبت بوده، زیرا اغلب صاحبان مغازه ها توانسته اند از طریق این سایبان ها تبلیغات محیطی کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. البته این سایبان ها تمام ویژگی هایی که یک سایبان باید داشته باشد را نیز دارند، بدین ترتیب سایبان تبلیغاتی برقی محصولی است که هم نیاز فروشگاه ها نسبت به سایه بان را تامین می کند و هم یک محصول برای تبلیغات محیطی محسوب می شود.

با توجه به کارایی بسیار مطلوب سایه بان تبلیغاتی می توان گفت یکی از موثر ترین و کاربردی ترین محصولاتی به شمار می رود که سایبان مردی ( ایران سایبان) بعنوان تولید کننده سایبان تبلیغاتی عرضه می کنند. تبلیغات موجود بر روی سایبان تبلیغاتی مغازه باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا مصرف کننده سریع با مشکل آفتاب سوختگی و از بین رفتن تبلیغات مواجه نشود. ایران سایبان  خود را به دستگاه های چاپ بسیار مدرن و باکیفیت  برای این منظور تجهیز نموده است. تا به جذب رضایت مشتریان کمک بیشتری نماید.

اهمیت تبلیغات روی چادر مغازه

اگر شما نیز صاحب یک مغازه، فروشگاه و یا حتی یک هایپرمارکت بسیار بزرگ باشید، حتما با اهمیت تبلیغات روی سایبان آشنایی دارید. معمولا روزانه افراد بسیار زیادی از کنار یک مغازه عبور می کنند و نمی دانند چه محصولاتی در این مغازه عرضه می شود. به همین خاطر ممکن است هرگز به داخل ان مغازه نروند، زیرا همیشه جای دیگری را پیدا می کنند که نیاز خود را برآورده نمایند. اما در صورتی که تبلیغات محیطی را انجام دهید، این موضوع کمی متفاوت خواهد.

معمولا اغلب افراد با دیدن تبلیغات محیطی، نام فروشگاه و خدمات آن را به ذهن خود می سپارند تا زمانی که به آن محصول یا خدمات نیاز پیدا کنند. در این موقع است که تبلیغات محیطی خود را نشان می دهد و مشتریان جدیدی برای کسب و کارهای مختلف پیدا می کند. تبلیغات محیطی علاوه بر این موضوع به حفظ مشتریان فعلی یک کسب و کار نیز تا حدود زیادی کمک می کند. بدین ترتیب تبلیغات روی چادر مغازه و چتر تبلیغاتی بسیار مفید و ارزشمند بوده و در سال های اخیر بسیاری از کسب و کارها از این روش بهره برده اند.

انواع تبلیغاتی که میتوان روی سایبان انجام داد.

تبلیغات روی سایبان بازویی 

تبلیغات روی سایه بان بازویی امروزه رواج یافته است. سایبان بازویی، سایبانب مدرن، زیبا و کاربردی میباشد. که فضای مناسبی را هم جهت تبلیغات برندها در اختیار طراحان قرار میدهد. سایه بان بازویی بصورت برقی و دستی قابل طراحی و ساخت میباشد. تبلیغات روی سایبان فنری ، تبلیغات روی سایه بان جکی ، تبلیغات روی چادر مغازه، تبلیغات روی سایبان زنجیری و تبلیغات روی سایبان سیم بکسلی نیز مشابه تبلیغات روی چادر بازویی میباشد.

تبلیغ21

تبلیغات روی سایبان کالسکه ای 

تبلیغات روی سایبان کالسکه ای یکی دیگر از خدمات شرکت ایران سایبان در حوزه تبلیغات محیطی مییباشد. رزومه قوی این شرکت در زمینه سایبان تبلیغاتی میتواند راهگشای موضوع پروژه های تبلیغاتی شما باشد. 

تبلیغات22

تبلیغات روی سایبان چتری 

شرکت ایران سایبان که بهترین تولید کننده سایبان تبلیغاتی در کشور محسوب می شود، توانسته با تولید انواع چتر تبلیغاتی مشتریان بیشتری را ساپورت نماید. چاپ تبلیغات روی چتر با بهترین نرم افزارهای گرافیکی و دستگاه های چاپ صورت می پذیرد تا ثبات بیشتری داشته باشند و از طرفی جذابیت کافی را داشته باشند. فروش انواع چتر تبلیغاتی به صورت آنلاین کمک می کند تا همه افرادی که به این محصول نیاز دارند، در اسرع وقت و بدون صرف هزینه های اضافی بتوانند چتر تبلیغاتی مورد نظر خود را تهیه کرده و برای رونق بیشتر کسب و کار و همچنین آسایش بیشتر خود از آن استفاده نمایند.

تبلیغات23

تبلیغات روی سایبان دستی و تبلیغات روی سایه بان برقی 

تنوع در نوع ساخت سایبان تبلیغاتی بسیار زیاد است، همین موضوع باعث شده تا شرکت ایران سایه بان بتواند تنوع محصول داشته باشند و از این طریق خدمات ارزنده تری را به مشتریان ارائه نمایند. تنوع محصولات باعث می شود تا مشتریان رضایت بسیار بیشتری داشته باشند، زیرا هر چه مشتری امکان انتخاب را پیش روی خود ببیند، محصولی مناسب تر را تهیه کرده و قطعا از آن رضایت بالایی خواهد داشت.

سایبان تبلیغاتی برقی و همچنین سایبان تبلیغاتی دستی از انواع مختلف سایبان های تبلیغاتی بوده که توسط شرکت های تولیدی سایبان تبلیغاتی ساخته می شوند. امکان تولید هر کدام از این سایبان ها با ابعاد مختلف وجود دارد. قطعا اگر به دنبال سایبان تبلیغاتی ارزان هستید، بهتر است نوع دستی آن را انتخاب کنید، اما اگر کیفیت برای شما بر قیمت ارجحیت دارد، سایبان تبلیغاتی برقی گزینه مناسب تری خواهد بود.

هزینه تبلیغات روی سایه بان

قیمت سایبان تبلیغاتی به عوامل متعددی بستگی دارد. که دانستن این عوامل میتواند تصمیم گیری را برای شما آسان نماید . در زیر به عوامل موثر در تعیین قیمت سایبان تبلیغاتی میپردازیم:

نوع سایبان

اولین عامل مهم در تعیین قیمت سایه بان تبلیغاتی نوع سایبان میباشد. چرا که قیمت انواع سایبان تبلیغاتی با هم متفاوت است. 

متراژ سایه بان

عامل دوم در تعیین قیمت سایه بان تبلیغاتی، متراژ سایبان میباشد. درواقع قیمت انواع سایبان بر حسب متراژ آنها متفاوت است. 

تعداد سایبان

شرکت ایران سایبان برای شرکتها و برندها تسهیلاتی در نظر گرفته است که از آن جمله اینکه روی تعداد بالا تخفیفات ویژه ای از سوی این شرکت در نظر گرفته میشود.

محل اجرای پروژه تبلیغاتی 

بهترین شرکت چاپ تبلیغات روی چادر مغازه

ایران سایبان را می توان بهترین مرکز تولید سایبان تبلیغاتی در داخل کشور دانست.محصولات این شرکت علاوه بر داخل کشور، توانایی عرضه به خارج از کشور را نیز دارند.زیرا هم از نظر کیفیت در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند و هم دارای قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با محصولات مشابه خارجی هستند. ایران سایبان را می توان بزرگترین شرکت تولید کننده سایبان تبلیغاتی در دهه های  اخیر دانست، زیرا ظرفیت بسیار بالایی در تولید داشته و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد مشتریان خود را تولید نماید. سایبان تبلیغاتی رایگان یا همان سایبان تبلیغاتی ارزان را با بهترین کیفیت ممکن تنها از شرکت ایران سایبان می توان تهیه کرد.

برای استفاده از خدمات شرکت ایران سایبان، میتوانید از طرق زیر با این مجموعه تولیدی- خدماتی  ارتباط برقرار نمایید:

دفتر فروش سایبان:               3002 90 44-021

تلفن کارگاه ایران سایبان:       21 88 84 55-021

کارشناس فروش ایران سایبان:  19 95 819 -0920

مدیریت ایران سایبان:            29 48 169 0912

ارسال نظر: