آشنایی با انواع داکت گری و خرید آن ها

کدخبر: 2373714

داکت گری یکی از محصولات تولید شده توسط برند گری می باشد که در توان های مختلف با ویژگی های متنوع تولید شده است. داکت اسپلیت یکی از وسیله های بسیار کاربردی می باشد که برای تهیه هوا و همچنین تحت تاثیر قرار دادن درجه حرارت هوا، مورد استفاده قرار می گیرد

برند گری و انواع داکت گری :

گری یکی از برند های معروف و با کیفیت می باشد که در زمینه تولید انواع کولر های گازی و همچنین اسپلیت ها فعالیت دارد. کولر های گازی یکی از بهترین وسایل سرمایشی و یا گرمایشی می باشند که به دلیل کیفیت عملکرد بی نظیری که دارند، مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته اند. داکت گری نمونه ای از کولر های گازی می باشد که انواع مختلفی دارد. برند گری یکی از برند های چینی است که در سال 1991 در ژوهای چین تاسیس شد و اولین محصولات خود را در قالب تهویه های مطبوع تولید کرد. در اینجا قصد داریم به معرفی داکت ها بپردازیم.

داکت گری و استفاده از آن :

داکت گری یکی از محصولات تولید شده توسط برند گری می باشد که در توان های مختلف با ویژگی های متنوع تولید شده است. داکت اسپلیت یکی از وسیله های بسیار کاربردی می باشد که برای تهیه هوا و همچنین تحت تاثیر قرار دادن درجه حرارت هوا، مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر از داکت ها می توان به عنوان وسیله سرمایشی و گرمایشی استفاده کرد. مکانیسم عملکرد داکت کاستی و یا داکت سقفی شبیه به کولر های گازی می باشد، با این تفاوت که هوای گرم و یا سرد از طریق کانال به محیط مورد نظر منتقل می شود.


01
 

داکت های گری

داکت کاستی و داکت سقفی :

داکت کاستی و سقفی، نوعی کولر گازی می باشند که یونیت داخلی آن ها در سقف نصب می شود. اما داکت های کاستی بر خلاف داکت گری کانالی به کانال نیاز دارند. به عبارت دیگر از طریق کانال هایی که به صورت توکار داخل سقف نصب شده اند، هوا به محیط مورد نظر منتقل می شود و هوا را تحت شعاع قرار می دهد. این نوع کولر ها نیز در دو نوع معمولی و اینورتر با توان های متنوع تولید شده اند.

داکت سقفی به گونه ای طراحی شده است که نیازی به کانال نیست. در ساختار این نوع کولر ها کانال کشی از دهانه خروجی هوا انجام شده است که تنها باید دستگاه را در سقف به صورت توکار قرار دهید.

معرفی برخی از داکت ها :

از اسپلیت گری کاستی می توان به کولر هایی با توان 36000 سه فاز، 30 هزار، 48 هزار و .... اشاره کرد. از ویژگی های اسپلیت گری کاستی سری GREE/GKH30TK1BI با توان 36 هزار می توان به نوع کمپرسور موجود در آن، نوع گاز مصرفی آن، ویژگی های آن و .... اشاره کرد. به عبارت دیگر :

  1. این نوع اسپلیت نوعی اسپلیت کاستی سقفی است که برای استفاده و نصب نیاز به کانال کشی دارد. پنل این نوع کولر داخل سقف قرار میگیرد.
  2. در ساختار این نوع  اسپلیت از کمپرسور روتاری استفاده شده است که در عملکرد نهایی آن به شدت تاثیر دارد. کمپرسور روتاری علاوه بر این که با حداقل سر و صدا به فعالیت خود ادامه می دهد، میزان برق مصرفی ناچیزی دارد.
  3. این نوع اسپلیت از گاز مبرد R410a استفاده می کند، در نتیجه داکت گری سری GREE/GKH30TK1BI برای افرادی که به بیماری های تنفسی مبتلا می باشند، مناسب خواهد بود. این نوع داکت گری باعث آلودگی محیط و تشدید بیماری های تنفسی نمی شود.
  4.  پرتاب چهار طرفه باد از دیگر ویژگی این نوع داکت می باشد. قابلیت پرتاب چهار طرفه باد باعث می شود تا دمای محیط به صورت یکنواخت تغییر کند. در حقیقت تمام قسمت های یک ساختمان به صورت یکنواخت گرم و یا سرد می شوند.


02
 

داکت های گری

از داکت گری کانالی می توان به داکت سری GREE/GUHD36NK3CO 36 هزار، داکت گری کانالی اینورتر سری GFI36K3CI 36 هزار، داکت گری سری GFI24K3C 24 هزار و .... اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. از ویژگی های داکت گری سری سری GREE/GUHD36NK3CO با توان 36 هزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. این نوع داکت از نوع داکت های کانالی سقفی می باشد در نتیجه برای نصب این نوع داکت ها به کانال کشی احتیاج نیست. ساختار این نوع داکت ها به گونه ای است که دارای کانال می باشند.
  2. کمپرسور یکی از قطعات بسیار مهم موجود در ساختار داخلی کولر های گازی می باشند، در حقیقت نحوه عملکرد کولر ها و کیفیت نهایی آن ها به کمپرسور بستگی دارد. در این نوع داکت ها از کمپرسور روتاری استفاده شده است که در کیفیت نهایی داکت تاثیر مثبت دارد.
  3. این نوع داکت یکی از داکت هایی می باشد که علاوه بر قابلیت سرمایشی، قابلیت گرمایشی نیز دارد. در نتیجه از این نوع داکت می توان برای گرم کردن محیط و همچنین سرد کردن محیط استفاده کرد.
  4. این نوع داکت دارای کنترل می باشد که از راه دور می توان آن را هدایت کرد. توجه کنید که کنترل این دستگاه مجهز به قفل کودک می باشد. قفل کودک از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می کند.
  5. از دیگر ویژگی های این نوع داکت می توان به وجود فیلتر پلاستیکی موجود در ساختار داخلی آن ها اشاره کرد. این نوع فیلتر قابل شست و شو نیز می باشد.
  6. ناگفته نماند که ان نوع داکت گری دارای قابلیت برنامه ریزی می باشد. زمان روشن و یا خاموش شدن این نوع داکت را می توان به صورت روزانه و یا هفتگی، برنامه ریزی کرد.  


41

داکت های گری

خرید انواع داکت گری :

برای خرید انواع داکت های گری با هر توان و ظرفیت بهتر است از مراکز خرید معتبر کمک بگیرید. خرید از مراکز معتبر و همچنین نمایندگی های موجود در سطح شهر مزیت های زیادی دارد که می توان به قیمت بسیار مناسب تر کالا، اصل بودن آن ها و .... اشاره کرد. برای خرید آنلاین می توانید از سایت greeiranian.com کمک بگیرید. این مرکز انواع داکت های گری را با ضمانت و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

ارسال نظر: