وب سایت شابش، شما را از جدیدترین قیمت های خرید مسکن در تهران مطلع می کند

کدخبر: 2373753

وب سایت شابش، شما را از جدیدترین قیمت های خرید مسکن در تهران مطلع می کند

1

 

 

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از وب سایت های خبری، آقای محمود محمود زاده در گفت و گو با وب سایت های خبری اظهار کرد: بالغ بر ۵۳۴ هزار واحد مسکن ملی در حال احداث داریم و ۴۰ هزار واحد بهره‌ برداری شده است. پروژه‌های افتتاح شده بعضا بدون اتکا به منابع مصوب طرح اقدام ملی پیش رفت.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۵۳۴ هزار واحد اقدام ملی در مراحل مختلف اجرا هستند گفت: امیدوارم با ابلاغ قانون جهش تولید که اخیرا به تایید نهایی شورای نگهبان رسیده گشایش های بیشتری در حوزه تسهیل‌گری در موضوعات مسکن ایجاد شود و همزمان با پروژه‌های نهضت ملی مسکن که جزر نعهدات دولت و طبیعتا وزارت راه و شهرسازی است به زودی شاهد جهش بزرگتری در تولید و عرضه مسکن باشیم.

 

یکی از عوامل مهمی که در قیمت گذاری بازار مسکن و مبارزه با سوداگری نقش بسیار مهمی دارد، افزایش شفافیت در بازار مسکن است. ارائه اطلاعات به مردم در رابطه با جدیدترین قیمت های مسکن منجر می‌شود تا قیمت ها روند ثابتی داشته باشد و از افزایش بی‌رویه آن جلوگیری شود. در این خصوص وب سایت تخصصی درج آگهی املاک شابش این امکان را برای مردم فراهم کرده است.

 

شابش، وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که این امکان را به کاربران می ‌دهد تا هر نوع ملکی از هر جای ایران را که مد نظر دارند بتوانند به راحتی جستجو کنند. در شابش علاوه بر مشاهده آگهی های باکیفیت، اطلاعات تماس و رزومه کاری مشاورین املاک مورد اعتماد در مناطق و محله های مختلف ایران وجود دارد.

 

لازم به ذکر است وب سایت شابش به طور کلی در جهت افزایش آگاهی ملکی مردم و ساماندهی بازار املاک ایران تلاش می‌کند. با مراجعه به بخش قیمت خانه، در این وب سایت می توانید از میانگین قیمت خرید ( یک متر مربع ) آپارتمان مسکونی در محله های مختلف مطلع شوید. باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت هایی که در این صفحه مشاهده می‌کنید از آگهی های قیمت دار ثبت شده مشاورین املاک در چند ماه اخیر بدست آمده است. ممکن است این قیمت ها بر اساس ویژگی‌های مانند: تعداد پارکینگ ، نوع بافت محله، مصالح بکار برده شدن در ساختمان، جهت شمالی و یا جنوبی بودن و نوع سند و ... در برخی از مناطق متفاوت باشد.

 

در ادامه این مطلب قیمت خرید آپارتمان در سه محله‌ی لوکس و پرطرفدار تهران را بررسی می کنید.

خرید آپارتمان در الهیه

الهیه یکی از مناطق گران قیمت و لوکس در شمال شهر تهران است. از این رو طبیعی است که قیمت خرید آپارتمان در الهیه بسیار گران باشد. سکونت در این محله برای آنهایی که درآمد بسیار خوبی دارند یک گزینه‌ی عالی بشمار می‌رود.

شکل گیری این محله از دل باغ ‌های سرسبز بوده. از این جهت اصول ساختمان سازی در این محله به صورت حرفه‌ای اجرا نشده است. کوچه و خیابان های این محله باریک و پر پیچ و خم است.

 

بیشتر ساختمان های این محله به صورت برج های مجلل و بسیار زیبا ساخته شده است. میانگین قیمت خرید یک متر مربع آپارتمان  زیر ۵ سال در این محله ۱۱۳.۸۳۰.۰۰۰ تومان گزارش شده است.

 

خرید آپارتمان در اقدسیه

محله اقدسیه از سمت شمال با محله‌های آجودانیه و بزرگراه ارتش، از سمت غرب با خیابان لنگری و شهرک چمران، و از سمت شرق با بزرگراه امام علی و محله ازگل همسایه می‌باشد. نام قبلی این محله حصارملا بوده است. اقدسیه جزو محله های گران قیمت در شهر تهران است.

 

اجاره و یا خرید آپارتمان در اقدسیه نیاز به نقدینگی بسیار زیادی دارد. بافت این محله نوسازی شده است و ساختمان و برج های بسیار لوکس جایگزین خانه های قدیمی شده است. میانگین قیمت خرید یک متر مربع آپارتمان زیر ۵ سال در این محله ۸۸.۰۷۰.۰۰۰ تومان گزارش شده است.

2

 

خرید آپارتمان در کامرانیه

کامرانیه محله‌ای مرفه نشین و لوکس در شمال شهر تهران است. این محله زمانی باغ و عمارت ییلاقی کامران میرزا، پسر بزرگ ناصرالدین شاه بوده‌ است. بافت این محله مانند سایر مناطق شمیران روستایی بوده اما با گذشت زمان شهرسازی در آن رواج پیدا کرد و اکنون شهرسازی مدرن و سنتی در کنار یکدیگر قرار دارد. میانگین قیمت خرید آپارتمان در کامرانیه ( یک متر مربع )، برای خانه های زیر ۵ سال  ۹۶.۷۹۰.۰۰۰ تومان گزارش شده است.

 

وب سایت شابش شما را از ابتدای فرایند خرید و یا اجاره خانه تا انتهای مسیر یاری می‌کند. با کمک شابش می توانید ملک مورد نظر خود را هوشمندانه جستجو کنید، از جدید ترین قیمت های ملکی مطلع شوید و با مشاورین معتبر سرتاسر ایران ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: