انواع پارتیشن شیشه ای

کدخبر: 2373955

انواع پارتیشن شیشه ای

سیستم های پارتیشن دیواری شیشه ای با پانل های شیشه ای با مقاومت بالا تولید می‌شوند. قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به متر مربع متفاوت است. می‌توانید مدل های پارتیشن شیشه ای متفاوتی را با توجه به سلیقه خود پیدا کنید. سیستم های پارتیشن دیواری شیشه ای محیط کاری بزرگ، جادار و شفاف در ادارات را فراهم می‌کند.

پارتیشن های شیشه ای یا دیوارهای پارتیشن شیشه ای صفحات شیشه ای با کیفیت بالا هستند که به عنوان جداکننده اتاق عمل می‌کنند. دیوارهای جداکننده شیشه ای برای باز کردن یک اتاق و ایجاد محیط های کاری باز و مطبوع عالی هستند. سیستم های دیوار پارتیشن معمولا از پارتیشن های تمام شیشه ای سقف به دیوار استفاده می‌شود. قاب های آلومینیومی یا سایر سخت افزارهای نصب این سیستم ها را در جای خود نگه می‌دارند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای برای ایجاد محیط های راحت و کاربردی در دفتر کار ایده آل هستند.

 

 

پارتیشن شیشه ای در کجا استفاده میشود؟

پارتیشن های شیشه ای برای دکوراسیون داخلی دفتر و منزل مناسب هستند. الگوهای تزئینی روی شیشه پارتیشن های اداری شیشه ای، دفاتر در فضاهای کوچک، اتاق جلسات، راهروها و غیره به طور کلی از پارتیشن های شیشه ای در مراکز خرید، ادارات و خانه ها استفاده می‌شود.

ایمنی بالای پارتیشن های شیشه ای

آن ها در برابر آسیب های مکانیکی، افراط دما، رطوبت بالا مقاوم هستند. شکستن آن ها تقریبا غیرممکن است، اما حتی اگر شکسته شوند، قطعات تیز ایجاد نمی‌کنند که می‌تواند به افراد آسیب برساند و از شیشه مقاوم ساخته شده است. مواد سازه کاملا غیر قابل اشتعال، از نظر شیمیایی خنثی است، بخارات مضر برای محیط زیست منتشر نمی‌کند. محصولات دارای گواهینامه بوده اند و دارای کلیه مدارک لازم برای تأیید ایمنی و کیفیت آن ها می‌باشد. استفاده از طرح ها و نگهداری آن ها بسیار آسان است. قیمت پارتیشن شیشه ای عایق صدا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، آن ها با توجه به اندازه، طرح و آنچه شما می‌خواهید تهیه و نصب می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای مات

شیشه مات یکی از انواع شیشه هایی است که برای اهداف تزئینی استفاده می‌شود و از زیبایی بالایی برخوردار است. این امر با ریختن شیشه ذوب شده بین دو غلتک، که یکی از آن ها طرح دار است، در مرحله تولید انجام می‌شود. مدل های شیشه ای تولید شده به این روش عموما برای اهداف تزئینی استفاده می‌شوند و در رنگ های مختلف نیز قابل تولید است.

مزایای شیشه مات چیست؟

شیشه مات، مانند هر مدل شیشه ای، تفاوت هایی در خود دارد. به لطف این ویژگی ها، می‌توان از آن نه تنها به صورت تزئینی، بلکه مطابق با هدف استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان از شیشه های مات با ترکیب شیشه های دوبل استفاده کرد و عایق حرارتی و صوتی را از این طریق تامین کرد. همچنین این نوع شیشه های مات به طور کلی با توجه به تقاضا تولید می‌شوند.

شیشه رنگی

هنگامی که یک لایه اکسید فلزی به شیشه اضافه می‌شود، شیشه رنگی را تشکیل می‌دهد. این نوع شیشه در رنگ های پرطرفدار مانند آبی، سبز، برنزی، قهوه ای، خاکستری و غیره موجود است. سطح رنگی شیشه با کنترل شدت نور خورشید که از بیرون وارد خانه می‌شود از انتقال حرارت جلوگیری می‌کند و همچنین جلوی مضرات را می‌گیرد. اشعه ماوراء بنفش که از محو شدن اثاثه یا لوازم دیگر جلوگیری می‌کند.

شیشه آکوستیک

شیشه آکوستیک به کاهش سطح سر و صدا کمک می‌کند. برای خانه هایی که در محیطی پر سر و صدا یا در جاده اصلی قرار دارند بسیار مناسب است. این شیشه شامل شیشه های دو جداره است که در آن دو صفحه شیشه ای توسط یک فضای هوا از هم جدا شده اند.

شیشه لمینت

این یک نوع شیشه ایمنی است که با فشار دادن یک لایه پلی وینیل بوتیرال بین دو لایه شیشه تشکیل می‌شود و برای ساخت کف تمام شیشه استفاده می‌شود.

مزایای طراحی دیوار پارتیشن شیشه ای:

  • سیستم های دیوار پارتیشن شیشه ای در طول زمان اغلب مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند دیوار خشک هستند.
  • این سیستم های شیشه ای تجاری مقیاس پذیر هستند.
  • می‌توانید دیوارهای جداکننده شیشه‌ای را پیکربندی و جابجا کنید تا طیف وسیعی از نیازها را برآورده کنید.
  • در مقایسه با دیوار، پارتیشن های شیشه ای یک راه حل دائمی و متحرک تر هستند.
  • با توجه به کدورت آن ها، دیوارهای شیشه ای اجازه می‌دهد نور طبیعی وارد فضای کار شود.
  • دیوارهای شیشه ای بدون قاب نیاز شما به نور اضافی را کاهش می‌دهد.
  • دیوارهای جداکننده شیشه ای به وضوح شفافیت بیشتری را ارائه می‌دهند.
  • دیوارهای پارتیشن احساس بیشتری از باز بودن و اتصال ایجاد می کنند.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای کامل

این مدل ها، نصب شیشه کامل از کف تا سقف هستند. با توجه به حداقل مشخصات، دیوارهای جداکننده شیشه ای کامل، تقریبا کل سطح دیوار را می‌گیرند. این سیستم ها هوای مطلوب ترین محیط های کاری را ایجاد می‌کنند.

شرکت تتراگلس یکی از بهترین و معتبرترین واردکننده و تامین کننده های محصولات شیشه ای به شمار می رود که بیش از یک دهه تجربه در این زمینه دارد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی جهت خرید پارتیشن شیشه ای با شماره های 02177000229 و 09127228521 تماس حاصل نمایید.

 

 

ارسال نظر: