رزرو خدمات جایگاه های تشریفات cip به چه صورت است؟

کدخبر: 2374065

رزرو خدمات جایگاه های تشریفات cip به چه صورت است؟

آرامش خاطر و رفاه بخش مهمی از سفر است، از این رو خدمات ویژه ای برای آرامش حداکثری مسافران در فرودگاه های بزرگ و معتبر پیش بینی شده و توسط مجموعه ای در قالب جایگاه تشریفات فرودگاه عرضه می شوند. جایگاه های تشریفات نیازهای مسافران داخلی و خارجی را پیش بینی می نمایند و تلاش می نمایند تا با ارائه انواع خدمات این نیازها را رفع نمایند. گاهی اوقات خدمات VIP مسافران به واسطه مسئولیت و جایگاه شغلی که دارند، ارائه می شود و هدف حفظ امنیت و جلوگیری از اتلاف وقت این مسافران است. در مقابل خدماتی هستند که می توانید به واسطه پرداخت هزینه از آنها بهره مند شوید. این خدمات که در بسیاری از فرودگاه های ایران برای مسافران داخلی و خارجی نیز ارائه می شود، خدمات CIP نامیده می شود. هزینه خدمات CIP به صورت جدا از هزینه پرواز است و در صورتی که تمایل به استفاده از این خدمات داشته باشید لازم است تا نسبت به رزرو خدمات و پرداخت هزینه های مربوطه اقدام نمایید. در ادامه مراحل رزرو و اطلاعاتی از جایگاه تشریفات فرودگاه امام، مهرآباد و کیش به عنوان سه فرودگاه پر تردد کشور ارائه می شود.

پیشنهاد ویژه: CIP فرودگاه امام خمینی

انواع مراحل ثبت CIP فرودگاه امام

جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی از سال 1391 فعال شده است. خدمات تشریفات این فرودگاه تنوع بسیار خوبی دارند و می توانید انتظار خدمات کاملا حرفه ای و در سطح فرودگاه های بین المللی را از این فرودگاه داشته باشید. سالن های انتظار مجلل، مسیر و گیت های اختصاصی ورود و خروج، خدمات ترانسفر، استقبال کننده، خدمات ویلچر، نگهداری از حیوانات زنده، استفاده از اتاق جلسات، اینترنت پر سرعت، رستوران ها و کافی شاپ های حرفه ای، سوئیت های اقامت، فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات به ویژه صنایع دستی ایرانی، استقرار بانک در جایگاه از جمله خدمات این جایگاه ممتاز تشریفات است. خدمات این جایگاه تشریفات 24 ساعته و بدون محدودیت است. گفتنی است در صورت لغو خدمات تشریفات این فرودگاه قبل از پرواز، مشمول جریمه نخواهید شد و مبلغ پرداخت شده به رزرو کننده خدمات عودت داده می شود. برای رزرو خدمات در سایت صالحان سیر لازم است تا با تکمیل فرم های مربوطه، اطلاعات هویتی مسافر و اطلاعات پرواز او را درج کنید و سپس با انتخاب خدمات مورد نیاز و پرداخت هزینه های مربوطه فرایند رزرو را به پایان برسانید. رزرو از طریق سایت صالحان سیر با سرعت و در عرض چند ثانیه و با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته کارشناسان این مجموعه  انجام می شود.

51

جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی

اطلاعات کامل درباره رزرو جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

بیشتر بدانید: CIP فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد نیز مشابه فرودگاه امام خمینی از جایگاه تشریفات فرودگاهی حرفه ای با انواع خدمات ممتاز برخوردار است. جایگاه تشریفات این فرودگاه از جمله جایگاه های مجلل تشریفاتی در میان فرودگاه های ایران است. خدمات تشریفاتی این فرودگاه نیز به صورت 24 ساعته انجام می شود. شما می توانید از سایت های مختلف نسبت به رزرو خدمات تشریفات این فرودگاه اقدام نمایید. در ابتدا لازم است اطلاعات مسافر و پرواز را به دقت تکمیل نمایید. همچنین در میان فهرست متنوعی از خدمات تشریفات، خدمات مورد نیاز خود را انتخاب می کنید. مرحله آخر پرداخت صورت حسابی است که برای شما صادر می شود. در رزرو آنلاین، پرداخت به صورت آنلاین و از درگاه های معتبر انجام می شود. بلافاصله پس از رزرو در سایت، کد تایید برای مسافری که اطلاعات او درج شده است، ارسال می شود. مسافرانی که تمایل به استفاده از خدمات تشریفات دارند 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور می یابند و تردد آنها از ترمینال 1 انجام می شود. برای رزرو خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد می توانید به سایت صالحان سیر مراجعه کنید و در چند ثانیه خدمات مورد نظر خود را رزرو کنید. کارشناسان صالحان سیر آماده پاسخ به سوالات مسافران یا میزبانان به صورت آنلاین و تلفنی می باشند. برای آشنایی با قوانین لغو خدمات رزرو شده، می توانید به سایت صالحان سیر مراجعه نمایید.

51

جایگاه CIP فرودگاه مهرآباد

نحوه رزرو جایگاه تشریفات فرودگاه کیش

برای مطالعه: CIP فرودگاه کیش

جایگاه تشریفات فرودگاه کیش آماده ارائه خدمات از 9 صبح تا 22 شب می باشد. خدمات تشریفات این فرودگاه نیز تنوع خوبی دارد و می توان گفت تلاش شده است تا مسافران داخلی و خارجی حداکثر رفاه را در این بخش از فرودگاه داشته باشند. جایگاه تشریفات این فرودگاه در ساختمان مجزایی در کنار ساختمان اصلی فرودگاه قرار دارد. برای رزرو خدمات تشریفات این فرودگاه نیز می توانید از طریق سایت های مختلف و معتبر اقدام نمایید.برای نهایی شدن رزرو لازم است تا به صورت آنلاین نسبت به پرداخت هزینه جایگاه تشریفات اقدام نمایید. همچنین می توانید در سایت این مجموعه اطلاعات بیشتری در خصوص خدمات تشریفاتی کسب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و پاسخ سوالات خود را برای تصمیم گیری بهتر دریافت کنید.

51

خدمات تشریفات فرودگاه کیش

 

ارسال نظر: