خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه از شرکت سیلیس همدان

کدخبر: 2374228

زمین از عناصر و کانی‌های بسیاری تشکیل شده است که درصد فراوانی آن‌ها با یک دیگر متفاوت است. برخی از این عناصر نه تنها درصد فراوانی بالایی دارند بلکه می‌توان هزاران کاربرد را برای آن تعریف کرد. سیلیس دقیقا جزو آن عناصری است که از دل زمین حاصل شده و کاربردهای بی‌شماری دارد. حتما می‌دانید که هر عنصر و کانی پس از استخراج نیاز به فرآوری دارند و سیلیس نیز از این قاعده مستثنا نیست. سیلیس میکرونیزه حاصل فرآوری سنگ سیلیس است و ارزش بسیار زیادی برای صنایع مختلف دارد. شرکت‌های بسیاری هستند که سنگ‌های معدنی از جمله سیلیس را استخراج و فرآوری کرده و به صنایع مختلف عرضه می‌کنند. از آنجا که کیفیت سیلیس میکرونیزه و درصد خلوص آن اهمیت بسیار زیادی دارد، انتخاب شرکت تولیدکننده هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است.

شرکت سیلیس همدان

شرکت سیلیس همدان

قبل از این که راجع به سیلیس میکرونیزه صحبت کنیم، بهتر است با شرکت سیلیس همدان آشنا شوید. سیلیس دارای معادن زیادی در شهرهای همدان، قزوین، کرمان، اصفهان و غیره می‌باشد. در شهر همدان نیز با توجه به معادن گسترده سیلیس شرکت‌های تولیدکننده بسیاری وجود دارند اما آنچه که به شرکت سیلیس همدان برتری بخشیده و سبب تمایز آن نسبت به سایر تولیدکنندگان شده است کیفیت و خلوص سیلیس فرآوردی شده می‌باشد. این شرکت با ۳۳ سال تجربه حضور موفق در عرصه صنعت کشور، اولین واحد فرآوری سیلیس در استان همدان می‌باشد. شرکت سیلیس همدان با هدف افزایش کیفیت محصول خود و عرضه آن با  بهترین قیمت و بدون واسطه فعالیت خود را دنبال می‌کند. می‌توان با جرأت گفت که این شرکت اولین تولیدکننده سیلیس در غرب کشور می‌باشد.

با توجه به این که کیفیت محصولات نهایی صنایع مختلف به کیفیت سیلیس بستگی دارد، خرید سیلیس از شرکت تولیدی به دغدغه اصلی واحدهای صنعتی مختلف تبدیل شده است. شرکت سیلیس همدان در راستای جلب رضایت صنعتگران سیلیس میکرونیزه ممتاز را با کیفیت عالی تولید کرده و در بسته بندی مناسب عرضه می‌کند. این شرکت قبل از عرضه محصولات خود با انجام آزمایش سطح کیفی سیلیس را بررسی کرده و از ممتاز بودن آن اطمینان حاصل می‌نماید. حال که با شرکت سیلیس به عنوان برترین خط تولید سیلیس آشنا شدید، وقت آن رسیده است که با محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

سیلیس میکرونیزه

این ماده حاصل استخراج سنگ معدن است که در فرآیندهای مخصوصی به پودر سیلیس تبدیل شده است. به این صورت که ابتدا سنگ سیلیس از معدن استخراج می‌شود، سپس به آزمایشگاه‌های مخصوصی ارسال می‌گردد تا ناخالصی‌های آن جدا شده و پاک سازی شود. در نهایت نیز به دانه‌هایی با اندازه متفاوت تبدیل می‌شود که پودر سیلیس نیز جزئی از آن‌ها است. به این ترتیب سیلیس میکرونیزه پودری سفید رنگ است که از آسیاب کردن سنگ سیلیس حاصل شده است. سیلیس در حالت طبیعی خود بلوری و کریستالی است. سیلیس خود نوعی ترکیب شیمیایی است که از ترکیب سیلیسیم و اکسیژن حاصل شده و عنصری طبیعی در پوسته زمین است. پودر سیلیس همدان ذاتا سفید رنگ است و ضمن رطوبت کم دوام و مقاومت بالایی دارد.

خرید آنتراسیت از شرکت سیلیس همدان

محصولات سیلیس میکرونیزه همدان

شرکت سیلیس همدان محصولات خود را بر اساس خلوص آن‌ها دسته بندی کرده است. به این ترتیب این شرکت انواع سیلیس فوق ممتاز، سیلیس ممتاز، سیلیس درجه یک و سیلیس درجه دو را عرضه می‌کند. کیفیت سیلیسی که در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شود، با توجه به خواص شیمیایی و فیزیکی، میزان سیلیس و اکسیدهای همراه آن در سنگ‌های مختلف مشخص می‌شود. برای این که صنایع مختلف بتوانند به بهره‌وری مناسبی در محصولات و فرآورده‌های خود برسند باید درصد های از سیلیس را استفاده کنند. به این ترتیب به انواع مختلفی از سیلیس با درجه خلوص و سختی و در نهایت کیفیت متفاوت می‌رسیم. سیلیس فوق ممتاز همدان دارای درجه خلوصی بالای ۹۹ درصد بوده و سختی آن ۷ است. این نوع سیلیس درجه یک محصول اصلی شرکت سیلیس همدان است.

سیلیس میکرونیزه درجه یک در ساخت و تولید شیشه، پشم شیشه، لعاب کاشی و غیره به کار گرفته می‌شود. میزان خلوص و سختی بالای این سیلیس سبب شده محصولاتی که با آن تولید می‌شوند کیفیت ممتاز و مقاومت فوق العاده‌ای داشته باشند. ترکیب این سیلیس درجه یک شامل شن، ماسه و کوارتز می‌باشد که در سه شکل دانه بندی، پودری و میکرونیزه عرصه می‌گردد. پس از آن این شرکت سیلیس ممتاز را عرضه می‌کند که ۹۸ درصد خلوص دارد. به دنبال آن سیلیس‌های درجه یک و دو دارای درجه خلوص و سختی کمتری هستند.

کاربرد سیلیس میکرونیزه

همان طور که گفتیم این ماده طبیعی کاربردهای بسیار متنوعی دارد و عمده کاربرد آن در صنعت دیده می‌شود. در ادامه برخی از کاربردهای محصول در صنایع مختلف را ذکر می‌کنیم.

  • صنعت ماشی و سرامیک
  • صنعت کشاورزی
  • صنعت رنگ و چسب
  • صنعت سیم و کابل
  • صنعت تولید مواد شوینده و پاک کننده
  • صنعت پلاستیک
  • صنعت چوب و پی وی سی
  • صنعت نفت و حفاری
  • صنعت کنیتکس
  • صنعت تولید پودر کپسول آتش نشانی
  • صنعت چسب‌های کاشی
  • صنعت فیلتراسیون و تصفیه آب استخر
  • صنعت تولید ایزوگام
  • صنایع تولید سیمان و قالب‌های ریخته گری

و بسیاری دیگر از صنایع از سیلیس میکرونیزه استفاده می‌کنند.

نکته: مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از مصارف سیلیس است. با توجه به کاربرد گسترده این محصول انتخاب درست نوع آن از لحاظ کیفیت و خلوص اهمیت بسیار زیادی دارد.

خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه از شرکت سیلیس همدان

شرکت سیلیس همدان

 

تا اینجا با شرکت سیلیس همدان، محصولات آن و کاربردهای متنوع آن‌ها آشنا شدید. این شرکت بسیاری از کارخانه‌های سطح کشور در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و غیره را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید سیلیس مورد نیاز صنعت خود را در هر سطح از کیفیت، خلوص وسختی  و وزن که نیاز دارید با اطمینان از این شرکت سفارش دهید. این مجموعه با استفاده از تجهیزات پیشرفته تمام ناخالصی‌های سیلیس را جدا کرده و محصول باکیفیتی را عرضه می‌کنند. بنابراین از بابت کیفیت سیلیس شرکت همدان اطمینان داشته باشید. برای خرید کافی است از طریق لینکی که در زیر درج شده وارد سایت شرکت شده و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به دستتان برسد. حتی می‌توانید نوع بسته بندی سیلیس میکرونیزه و وزن آن‌ را تیز تعیین کنید. خرید آنلاین بهترین انتخاب برای خرید آسان سیلیس همدان است.

برای خرید سیلیس دانله بندی ، سیلیس میکرنیزه ، سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس درجه یک و درجه دو ، آنتراسیت می توانید با شماره 09121640259 مدیر فروش شرکت سیلیس همدان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت سیلیس همدان به نشانی https://silismicronize.com/ مراجعه نمایید.

 

 

ارسال نظر: