توری های باکیفیت را با قیمتی مناسب از آهن تخفیف بخواهید

کدخبر: 2374229

یکی از محصولاتی که از سیم مفتول ساخته می شود و در حوزه صنعت و ساختمان سازی بسیار به کار گرفته می شود، توری است. این توری ها خود انواع مختلفی دارند که بر اساس ضخامت مفتول، طرح ان، ابعاد و اندازه و دیگر مشخصات تعیین می شود. البته که نحوه تولید آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. تمامی این عوامب بر روی قیمت آن موثر است. اما ما در آهن تخفیف انواع توری را با کیفیتی تضمینی و قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اخیتار مشتریان قرار می دهیم.

توری مرود نیاز خود را از طریق سایت آهن تخفیف خریداری نمایید

انواع توری های موجود در آهن تخفیف

توری ها انواع مختلفی دارد و به دلیل کاربرد بالایی که دارند درخواست برای خرید ان بسیار زیاد است. هر یک از انواع این توری ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که سبب شده است تا برای مصارف گوناگونی قابل استفاده باشند. شما هم قبل از خرید باید با انواع آن آشنا شوید و بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین ان را انتخاب کرده و تهیه نمایید. برخی از انواع توری های عبارتند از:

خرید توری مرغی

توری مرغی عمدتا برای ساخت قفس حیوانات از جمله: مرغ و خروس استفاده می شود و دلیل نام گذاری ان به این اسم هم از کاربرد بالای ان در قفس های مرغ است. این تور ها به صورت رول هستند. از مفتول گالوانیزه ساخته شده اند که ضخامت کمی داشته و بسیار منعطف است. چشمه های ان به صورت 6 ضلعی است که با استفاده از دستگاه های بزرگ صنعتی بافته می شود. ابعاد چشمه های ان هم اغلب برابر با 1 در 3.4 اینچ است. از دیگر کاربرد های این توری عبارتند از:

  • استفاده برای سقف های سوله ها
  • پوشش ستون ها و زیر ساخت کچ و کاشی
  • حصار کشی
  • نگهداری پشم شیشه برای استفاده در سقف

 قیمت ان برحسب عرض رول توری و همچنین وزن ان تعیین می شود. این توری در ایران نیز تولید می شود و همچنین به صورت وارداتی از چنین نیز موجود است. تفاوت این دو در وزن و میزان نازک و ضخیم بودن ان ها می باشد. البته نمونه داخلی ان به دلیل استفاده از مفتول باکیفیت مرغوب تر می باشد. نمونه های خارجی تنها از مفتول سرد ساخته شده اند اما در ایران مفتول گرم و سرد جهت ساخت توری مرغی به کار گرفته شده است و به دنبال ان این توری ها دچار خوردگی و یا زنگ زدگی نمی شود. از طرفی نمونه های ایرانی قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تری هم دارند.

توری مرغی در موارد مختلفی کاربرد دارد

نکات کاربردی توری مش

توری مش که به ان مش فلزی هم می گویند، یکی دیگر از انواع مختلف توری است که از مفتول ساخته می شود. این توری از متصل شدن میلگرد هایی از جنس فولاد به صورت موازی با یکدیگر که با زاویه قائمه در تار و پود هم بافته شده اند به وجود امده است. زاویه بین برخورد تار های عمودی و افقی این تور را جوش میزنند تا حسابی محکم باشد و به اصطلاح لق نزند. این توری را اهل فن با نام های دیگری همچون: مش میلگرد، شبکه پیش جوش، مش فولادی، توری شبکه فولادی، شبکه مبلگردی و ... نیز می شناسند. تنوع و مسحکم بودن این توری ها سبب شده است تا توجه مهندسین در ساختمان سازی را به خود جلب نماید. علاوه بر ساختمان سازی از توری مش در صنعت و کشاورزی نیز استفاده می شود. از دیگر کاربرد های ان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. مسلح کردن بتن 
  2. معدن 
  3. صنعت غذا
  4. باغداری
  5. معماری و دکوراسیون 
  6. حمل و نقل 

چشمه های این توری به صورت چهار گوش است و باعث جریان یافتن هوا نیز می شود. ابعد چشمه های ان نیز متفاوت است که بسته به نیاز خود می توانید ان را انتخاب کرده و خریداری نمایید. جهت ساخت ان از میلگرد فولادی پر کربن سرد استفاده می شود که مانع از منعطف بودن این توری می شود.

نکات تولید توری حصاری

توری حصاری یا همان فنس هااز دیگر توری هایی است که برای حفظ امنیت محیط زندگی از ان استفاده میکنیم. این توری ها برای مرزبندی زمین های کشاورزی، زمین ها و ... قابل استفاده است. در گذشته این توری ها مقاومت بالایی نداشته اند اما امروزه جهت ساخت ان ها از مفتول های گالوانیزه استفاده می شود که به موجب آن مقاومت بسیار بالایی پیدا می کنند و همین مقاومت نیز سبب شده است تا استفاده بیشتری از ان شود. به صورت ضد زنگ است و عوامی محیطی همچون باد و باران و برف و ... تاثیری بر ان ندارند. عمر مفید این توری ها برابر با 50 سال است.

توری حصاری موجود در سایت آهن تخفیف در مفتول و چشمه های مختلف می باشد

البته این برای نمونه های اصلی است و برخی مدل های ان از جنس پلی اتیلن نیز وجود دارد که طول عمر بسیار کمتری دارد و قیمت ان نیز ارزان تر است. اگر کیفیت و مقاومت برایتان اهمیت دارد بهتر است قیمت را نادیده بگیرید. البته نمونه هیا ارزان نیز برای مواقعی که مدت زمان کمی به توری نیاز دارید گزینه مناسبی است. ارتفاع توری حصاری حدود نیم متر الی سه متر می باشد. قطر مفتول های ان نیز متفاوت است. این توری به حالت های مختلفی مانند: دو سر قلاب، یک سر قلاب و یک سر پیچ و دو سر پیچ بافته می شود. از توری حصاری در مناطق نظامی، بالای دیوار ها، حصاور زمین های ورزشی، دور باغچه و ... نیز استفاده می شود.

خرید انواع توری از اهن تخفیف

هر نوع توری با هر مشخصاتی که بخواهید ما برایتان فراهم کرده ایم. کیفیت اصلی مهم است که با یکبار خرید از اهن تخفیف ان را احساس خواهید کرد. انواع توری ها قیمت های مختلفی دارند که برحسب وزن، ابعاد چشمه، ضخامت، ارتفاع و ... تعیین می شود. اما ما سعی کرده ایم تا حد امکان کم ترین قیمت را برای این محصولات در نظر بگیریم تا سود خود را با مشتریان شریک شویم. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم انلاین از طریق سایت آهن تخفیف به ادرس اینترنتی www.ahantakhfif.com این محصولات را سفارش داده و خریداری نمایید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران آهن تخفیف از کانال‌های ارتباطی زیر تماس بگیرید:

نشانی : تهران - اتوبان آزادگان - بازار بزرگ آهن مکان - فاز 1 شرقی - پلاک 28 و 29

کد پستی : 1881633155

شماره های تماس: 021-55511555

پست الکترونیکی: ​info@ahantakhfif.com

 

ارسال نظر: