بخش طراحان سایت ساز وبزی راه اندازی شد

کدخبر: 2374321

اگر شما هم در حوزه طراحی سایت و بطور کلی دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید، حتما تاکنون نام وبزی به گوشتان خورده. وبزی یک سایت ساز و سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که به شما صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا بدون دانش برنامه نویسی و در قالب یک سرویس یکپارچه تمام خدمات و نیازهایی که برای راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی خود می‌خواهید به راحتی دریافت کنید.

 

مطابق آمار سایت BuiltWith ، سایت ساز وبزی پس از وردپرس و جوملا پر استفاده ترین CMS در ایران است و بیشترین تعداد سایت ساخته شده را در اختیار دارد. اگر به آمار یکسال گذشته‌ گوگل ترندز هم نگاهی بیندازیم، میزان جستجوی وبزی در اغلب مواقع حتی بیشتر از جوملا بوده است.

 

01

امکانات و خدمات پیشرفته و پشتیبانی عالی، مهم ترین عواملی هستند که باعث محبوبیت پلت فرم وبزی در میان جامعه کاربران گشته است. یکی از این امکانات، طراحی و تغییر ظاهر سایت بصورت درگ‌اند دراپ است. به طوری که شما تنها با چند کشیدن و رها کردن موس روی هر المان مثل عکس، منو، گالری یا ... می‌توانید آنها تغییر بدید یا در جای مورد نظر خود قرار دهید. این امکان باعث می‌شود در هر لحظه‌ای، هر تغییری که قصد داشته باشید در فرم یا محتوای سایتتان بدهید، به سادگی امکان پذیر باشد.

 

وبزی به تازگی بخش جدیدی به نام ... را معرفی کرده که در آن لیست ده‌ها طراح وب، گرافیست و تولیدکننده محتوا به همراه پروفایل و نمونه کارهای خود، موجود است و چنانچه شما تمایل به استخدام یک طراح سایت یا ادمین برای سایتی که روی وبزی آن را راه اندازی کردید، داشته باشید، می‌توانید از میان فریلنسرهای مختلف، با بررسی شرایط کاری هر کدام، یکی از آنها را برای همکاری برگزینید.

 

استخدام یک طراح یا ادمین برای پیاده سازی سایت تان، میزان قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی می‌کند چرا که طراحان حرفه‌ای با توجه به تجربه و مهارتی که در این حوزه دارند، سریعتر می‌توانند فرآیندهای دیزاین، تولید محتوا، پیگیری دریافت اینماد، پیگیری اخذ درگاه بانکی و... را انجام دهند و در پایان هم خروجی کاری مناسبی خواهند داشت.

 

اگر هم تا کنون، سایت خودتان را با وبزی طراحی کرده باشید، برای افزایش ترافیک آن، تغییرات ظاهری، ایجاد لندینگ پیج‌های جدید یا سایر فعالیت های مرتبط، می‌توانید از مهارت فریلنسرها در جهت رشد و کسب و کارتان استفاده کنید.

 

02

 

چنانچه شما نیز تجربه کار با سایت ساز وبزی را داشته اید، یا بطور کلی در حوزه طراحی سایت یا گرافیک کار می‌کنید، پلت فرم وبزی، بستر مناسبی برای طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی برای مشتریان شما خواهد بود. خدمات وبزی به گونه‌ایست که تمام موارد فنی و امنیتی سایت، توسط یک تیم با تجربه، سمت خود این مجموعه انجام می‌شود و شما بعنوان طراح با تمرکز بیشتری می‌توانید فقط به پیاده سازی UI و UX مورد نظرتان بپردازید. ضمنا، زمانی که شما از این سیستم برای طراحی سایت خودتان یا یکی از مشتریان استفاده کنید، در هر ساعتی از شبانه روز، می‌توانید از پشتیبانی رایگان این مجموعه که در قالب تماس تلفنی، چت آنلاین و تیکت در دسترس شماست، استفاده نمایید. کارشناسان وبزی بصورت هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا 11 شب پاسخگویی آنلاین دارند.

همچنین می‌توانید با ارسال اطلاعات و نمونه‌کارهایتان جزو خانواده طراحان وبزی شوید و پروفایل و خدمات تان روزانه مورد بررسی کارفرماهای مختلف قرار گیرد تا طریق این کانال نیز مشتریان و پروژه‌های جدیدی دریافت کنید.

نکته مثبت این است که فرآیند ارتباط فریلنسر و کارفرما کاملا بصورت مستقیم انجام میشود و شما نیاز به پرداخت هیچ گونه حق کمیسیون و درصد و ... به وبزی ندارید.

 

سوالات متداول

-  وبزی چیست و چکاری انجام میدهد؟

- وبزی یک سیستم سایت ساز است که به شما کمک می‌کند در کمتر از چند دقیقه بدون نیاز به دانش فنی سایت یا فروشگاه آنلاین خودتان را بسازید.

- شرایط استفاده از وبزی چگونه است؟

استفاده از این سیستم تا ۱۴ روز بصورت کاملا رایگان است تا بهتر بتوانید با همه امکانات و شرایط ساخت سایت بوسیله وبزی آشنا شوید. پس از آنکه تصمیم به راه اندازی سایتتان بصورت حرفه‌ای گرفتید، میتوانید بسته به نیازتان یکی از پکیج‌ها را تهیه کنید.

- بخش ... وبزی چیست؟

بخش ... به معرفی طراحان و فریلنسرهایی می‌پردازد که می‌توانند به شما در مسیر طراحی یا ارتقای سایت تان در بخش های طراحی گرافیکی، طراحی قالب، تولید محتوا، عکاسی محصولات و ... کمک کنند.

 

 

ارسال نظر: