از کجا فرش کاشان بخرم؟

کدخبر: 2374391

از کجا قالی کاشان بخرم

خرید فرش به دلیل تنوع بالای تولیدات فرش ماشینی در چند سال اخیر کار دشواری بوده و خانواده های ایرانی را دچار تردید در انتخاب فرش مورد نظر خود می کند. انتخاب رنگ، کیفیت، طرح و نقش و... از جمله مواردیست که می بایست در زمان خرید فرش کاشان به آن توجه داشت.

در این گفتار به معرفی فاکتورهای لازم در زمان خرید فرش کاشان می پردازیم.

الیاف فرش ماشینی

برای بافت فرش ماشینی از الیاف و نخ های متنوعی استفاده میشود، در حال حاضر بهترین نوع الیاف فرش ماشینی نخ 100 درصد اکریلیک هیت ست شده است. عملیات هیت ست سبب بالا رفتن کیفیت نخ و عدم پرز دهی آن می شود.

دستگاه های بافندگی

برای بافت فرش ماشینی از انواع دستگاه بافندگی مانند HCPx2، واندویل، تکسیما و شونهر استفاده میشود برای بافت فرش های 700 و 1000 شانه از HCPx2 و برای فرش های 1200 از vandewiele استفاده میشود.

نداشتن نقص ظاهری

در فرشهای باکیفیت مواردی از سوختگی، پارگی، وصله و نقص و عدم تقارن در طرح و نقشه فرش وجود ندارد.

ابعاد فرش

فرش ماشینی در دو صورت استاندارد و غیراستاندارد تولید می شود؛ ابعاد استاندارد فرش ماشینی شامل فرش های 6متری، 9 متری، 12 متری، کناره، پادری و ... میباشد.

کیفیت فرش از جمله مواردی است که باید در زمان خرید فرش به آن توجه داشت، بهره گیری از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک، کارخانه تولیدی فرش ماشینی، اعتبار برند تولیدی فرش کاشان، خرید فرش از فروشگاه های معتبر و تائید شده از جمله مواردی است که به آن میباست توجه داشت.

قالی کاشان

فروشگاه های معتبر فرش ماشینی

در حال حاضر شرکت ها و فروشگاهای گوناگونی اقدام به فروش فرش ماشینی باکیفیت و معتبر می کنند. در ادامه به معرفی شرکت های معروف تولید کننده فرش ماشینی میپردازیم.

از جمله شرکت های مطرح در زمینه تولید فرش ماشینی، میتوان شرکت قصرفرش,فرش ایرانیان,دنیای فرش ,فرش قیطران، شرکت فرش سورنا، شرکت فرش یلدای کویر کاشان، فرش کاشان سرا، شهر فرش، شرکت فرش عالی مقام، سرای فرش، شرکت فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش ایده آل، فرش ستاره کویر، فرش محتشم، فرش قیطران، آقای فرش، فرش اصل، فرش فرهی، فرش بزرگمهر، فرش کوروش، فرش عظیم زاده، فرش داریوش، فرش مشهد، فرش آسایش، فرش زمرد، فرش پاتریس، فرش شونهر، فرش تهران، فرش آویژه می توان نام برد در ادامه به توضیح بیشتر در مورد شرکت های معتبر می پردازیم

قصر فرش  https://ghasrfarsh.com

هر وقت نام این مجموعه به میان میاید شک و شبه برای خرید کم میشود همینطور که شاید خیلی از شما دوستان عزیز بدانید قصر فرش اولین مجموعه فروش قالی کاشان در ایران بود مجموعه ای که به صورت مستقیم فرش با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد و برعکس تمامی برندهای دیگر تولید کنند مستقیم فرش ماشینی کاشان است خیلی از سایت ها مشابه اقدام به سئو استفاده از نام قصر فرش کرده اند ولی آدرس صحیح فروشگاه قصر فرش ghasrfarsh.com است که بدون هیچ حرف اضافه در دسترس شما عزیزان است.

فرش ایرانیان https://iraniancarpet.co

رتبه دوم فروش فرش ماشینی کاشان بی شک برای فرش ایرانیان است این سایت خارج از ویژگی های منحصر به فرد اقدام به فروش انواع فرش های ارزان قیمت در بازار فرش کرده که این موضوع در اوضاع این روزهای اقتصاد ایران کاربران زیادی را به سمت این شرکت سوق داده است این مجموعه یکی از بزرگترین و متنوع ترین شرکت های فرش کاشان است.

دنیای فرش کاشان https://carpetsworld.net

رتبه سوم فروشگاه های فرش کاشان رو میتونیم به دنیای فرش کاشان بدیم اولین فروشگاه اینترنتی مدرن فرش که حدود ده سال از ایجادش میگذره و تواین سال ها جزوء بهترین برندهای فرش کاشان بوده این فروشگاه هم ازتنوع خاصی برخوردار هست و شما میتونید به راحتی فرش مورد نظر خود رو از این فروشگاه انتخاب کنید.

بازرگانان فرش ماشینی

ما سعی کردیم سه تا از بهترین تولید کنندگانی که فروش مستقیم دارن رو به شما معرفی کنیم ولی برندهای مثل : شهر فرش,شرکت های فرش سرای ایرانی،فروشگاه فرش وزرا,آقای فرش و سرای ابریشم رو خیلی ها سوال کردن که چطور هستن این برندها شرکت های بازرگانی خوب و موفقی هستن که این روزها تو همه جا اسم اونها شنیده میشه اما ما سعی کردیم شما رو با تولید کنندگان برتر فرش کاشان اشنا کنیم

با توجه به بررسی های انجام شده متاسفانه تمامی فرش های کاشان در این مجموعه ها با کیفیت و استاندارد نبوده و درصدی از آنها مرغوب بوده و بیشتر فرشهای موجود در فروشگاه دارای کیفیت پایین تری بوده و با عنوان تخفیف فروخته میشوند.

با توجه به مطالب گفته شده اگر به دنبال فرشی باکیفیت و درجه یک هستید فرش های که دارای تخفیف های زیاد هستند گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود.

خرید اینترنتی فرش کاشان

شرکت های معتبر بسیار در کنار فروش حضوری خود اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی نموداند. خرید اینترنتی در مقایسه با خرید حضوری مزایای بسیار داشته و مشکلات مربوط به فروشگاه واقعی را ندارد.

زمانی که شما قصد خرید یک فرش دارید لازم است در زمانی خاص به مکانی به نام فروشگاه یا مغازه فرش فروشی مراجعه نمائید که این خود مستلزم صرف هزینه و زمان میباشد. در ادامه به معرفی مزایای خرید فرش به صورت آنلاین و اینترنتی می پردازیم.

1- صرفه در زمان و عدم محدودیت زمانی و مکانی

برای خرید فرش از یک فروشگاه واقعی لازم است شما وقت گذاشته و به محل مورد نظر مراجعه بفرمائید ولی در خرید اینترنتی شما این مشکل را نداشته و تنها با مراجعه به وب سایت شرکت فرش اقدام به مشاهده و خرید فرش دلخواه خود خواهید کرد. همان طور که مطلع هستید فروشگاه ها و مغازه های فروش فرش در ساعات خاصی از شبانه روز باز هستند و شما حتما میبایست در آن زمان های مشخص شده به فروشگاه مراجعه کرده و اقدام به خرید فرش نمائید، ولی در خرید اینترنتی خریدار در هر ساعت از شبانه روز بدون هیچ گونه محدودیت زمانی در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته بدون مراجعه حضوری به مکان خاصی اقدام به انتخاب و خرید فرش دلخواه خود نمائید.

فرش ماشینی کاشان به قیمت درب کارخانه

2- خرید فرش به قیمت درب کارخانه

فرشهای که در فروشگاه های واقعی به فروش میرسند بعد از تولید دچار افزایش قیمت شده و با قیمت بالاتری به دست مشتری میرسد، این هزینه ها شامل هزینه های جابجایی، هزینه های محل فروشگاه، هزینه کارمندان و هزینه های دیگر ... میباشد، اما در روش خرید اینترنتی تمامی این هزینه حذف شده و فرش دلخواه خود را گویی از درب کارخانه و بدون هرگونه اضافی خریداری می کنید.

فروشگاه اینترنتی قصر فرش یکی از معتبرترین و به روز ترین فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی بوده و جدیدترین و باکیفیت ترین تولیدات فرش ماشینی کاشان به قیمت مناسب (به قیمت درب کارخانه) در اختیار خریداران گرامی گذاشته میشود.

https://ghasrfarsh.com

 

ارسال نظر: