با مزایای واردات کالا از چین با وانیکس آشنا شوید

کدخبر: 2374581

با مزایای واردات کالا از چین با وانیکس آشنا شوید

چین یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های جهان است و بخش بزرگی از کالاهای مورد نیاز بسیاری از کشورها توسط چین تامین می‌شود. این کشور عنوان ابر قدرت تولید در سطح جهانی را از آن خود کرده و در این راه به راحتی در حال پیشی گرفتن بسیاری کشورهای توسعه یافته است.

رابطه تجاری میان ایران و چین قصه امروز و دیروز نیست، به سالیان دراز باز می‌گردد. اگر نگاهی به آثار تاریخی که جزیره کیش واقع شده بیندازید، آثاری از ارتباطات میان چین و ایران در بندرگاه قدیمی به چشم می‌خورد. حال از این موارد که بگذریم باید بگوییم که این ارتباط تجاری همچنان برقرار و با گسترش چشم‌گیری هم همراه شده است.

بسیاری از کالاها، مواد اولیه و حتی قطعات اصلی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات ما از چین تامین می‌شود. البته که وجود شرکت‌های واسطه وارداتی همانند وانیکس نیز در آسان شدن واردات کلا از چین را نمی‌توان نادیده گرفت. این شرکت با فراهم آوردن روش‌های قانونی و کاملا اصولی، روال واردات را آسان کرده است.

برای آشنایی با مراحل واردات کالا از چین با وانیکس روی لینک کلیک کنید.

 واردات کالا از چین با وانیکس چه مزایایی دارد؟

واردات برای مشاغل و مصرف کنندگان فردی مهم و یک فرصت عالی و البته جهانی برای رسیدن به سود بیشتر و رونق دادن به کسب و کارها محسوب می‌شود. با واردات بخشی از کالاهای مورد نیاز هر جامعه‌ای تامین و رونق اقتصادی را برای بخش‌های مختلف به همراه دارد. واردات و صادرات باعث رشد اقتصادی در سطح ملی و جهانی می‌شود.

521

تبادل کالا و واردات از گذشته‌های دور وجود داشته و هر کشوری از نظر همه منابع غنی نیست. خواه میوه و سبزیجات باشد یا قطعات الکترونیکی و منابع معدنی، هر منبعی در کشورهای دیگر توزیع می‌شود. وقتی منطقه‌ای فاقد منبع خاصی باشد، از منطقه دیگری که آن منبع به وفور یافت می شود، کمک می‌گیرد.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که اصلا چرا واردات برای همه کشورها حیاتی است؟! هر کشوری با توجه به معادن طبیعی و قدرت اقتصادی به گروهی از منابع و مهارت‌ها دسترسی دارند. برای مثال ایران به منابع طبیعی مثل نفت و گاز دسترسی دارد و از سوی دیگر کشور چین با وجود ماشین‌آلات حرفه‌ای و نیروی انسانی زیاد امکان تولید انواع کالاها و محصولات مورد نیاز جوامع دیگر را دارد.

با واردات کالا از چین آن هم به وسیله شرکت واسطه وانیکس دیگر دغدغه‌ای برای تامین هزینه‌های تولید نخواهید داشت؛ زیرا این شرکت به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر کالاهای مورد نیاز کسب و کار خود را به ایران وارد کنید.

حال در ادامه قصد داریم شما را با مزایای واردات بیشتر آشنا کنیم، مزایایی مثل:

کاهش هزینه‌های پیش‌بینی نشده

اگر یکبار هم پروسه واردات کالا از کشور چین را تجربه کرده باشید، به خوبی دریافته‌اید که این فرآیند نیاز به پرداخت هزینه دارد. هزینه‌هایی که ممکن است شما از وجود آن‌ها بی‌خبر باشید. زمانی که روال را به یک شرکت وارداتی واسطه با نیروهای متخصص و مجرب می‌سپارید، از صرف هزینه‌های جانبی به میزان قابل توجهی کم خواهید کرد.

برای مثال تصور کنید که شما یک کانتینر کالا از چین سفارش داده‌اید و به خاطر عدم آگاهی از تاخیر در ارسال کالا و اضافه شدن هزینه گمرکی، در زمان ترخیص کالا از بندر با مشکلاتی مواجه شده‌اید. پرداخت یک هزینه مازاد به خاطر تاخیر در ترخیص کالا از گمرک یکی از آن هزینه‌های پیش‌بینی نشده است.

ورود محصولات جدید

اگر کمی هم با فضای اینترنت آشنایی داشته باشید، به خوبی می‌دانید که چین متخصص تولید کالاهای کوچک و کاربردی است. با وارد کردن چنین محصولاتی به بازار، به راحتی می‌توانید به عنوان تنها واردکننده همان محصول در ایران شناخته شوید. البته این موضوع را فراموش نکنید که منظور ما از وارد کردن کالاهای خاص، محصولاتی است که کاربرد دارند.

قیمت نهایی ارزان

اغلب اوقات، محصولات وارداتی قیمت بهتر یا انتخاب‌های بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند که به افزایش استاندارد زندگی آنها کمک می‌کند. همچنین به مشاغل هم فرصت دسترسی به گروهی از محصولات به قیمت مناسب و ارزان را می‌دهند. علت آن را هم می‌توان عدم پرداخت هزینه بابت تولید بیان کرد.

واردات کالا از چین باعث کاهش قیمت نهایی محصول و در نتیجه باعث ایجاد افزایش قدرت خرید مشتریان کسب و کارهای مختلف می‌شود.

امکان انتخاب محصولات متنوع و با کیفیت

مهم‌ترین مزیتی که واردات کالا از کشور چین یا کشورهای دیگر می‌تواند برای شما به ارمغان آورد، انتخاب محصولات متنوع و با کیفیت است. هنگامی که کالاهای وارداتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد، گزینه‌های متنوعی هم برای انتخاب وجود دارد. واردات محصولات از مناطق یا کشورهای مختلف باعث معرفی محصولات جدید به مردم می‌شود.

برای مثال اگر یک برند برتر پوشاک جهان در یک کشور خاص موجود باشد زمانی که توسط یک سازمان تجاری وارد می‌شود، آن برند در آن منطقه نیز در دسترس قرار می‌گیرد. بنابراین این موضوع کمک می‌کند تا مشتریان در هر جایی به آن برند نیز دسترسی داشته باشند.

کمی درباره واردات از چین با سرمایه کم بدانید

چین شریک تجاری ایران، شرایط واردات با حداقل سرمایه را نیز برای ایرانیان و سایر کشورها فراهم کرده است. این کشور با تولید کالاهایی در بازه قیمتی متفاوت امکان وارد کردن کالاهایی حتی با سرمایه کم را هم دارد.

پیشنهاد وانیکس برای واردکنندگان نوپا که از سرمایه حداقلی برخوردار هستند، واردات جزیی و مورد نیاز بازار است. البته که برای واردات جزیی باید موارد مهمی را هم در نظر بگیرید، مواردی مثل شناخت محصولات ارزان قیمت با حاشیه سود بالا.

کشور چین برای بخش تولید محصولات طیف قیمتی متفاوتی را در نظر می‌گیرد. این موضوع را به خاطر بسپارید که نباید کیفیت محصولات را فدای کمیت کنید. این کشور با تولید محصولات کاربردی با قیمت کمتر از یک دلار امکان وارادات حتی با حداقل سرمایه را هم دارد.

بنابراین در ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که لیستی از کالاهای ارزان قیمت که در چین تولید می‌شود را بیابید، بازار هدف خود را بشناسید و سپس با همان سرمایه حداقلی برای واردات اقدام کنید.

جهت آشنایی بیشتر با فرآیند واردات کالا از چین با سرمایه کم روی لینک کلیک کنید.

521

حداقل سرمایه برای واردات از چین چقدر است؟

سوالی که بیشتر واردکنندگان نوپا با آن مواجه می‌شوند. این حق منطقی یک واردکننده است، اما قبل از هر چیزی خوب است که با هزینه‌های فرآیند واردات آشنا شوند. هزینه‌های واردات تنها مربوط به بخش خرید محصولات و کالا نیست. واردکنندگان علاوه بر آن باید هزینه حمل و نقل، هزینه عوارضی و ترخیصی کالا از گمرک مبدا و مقصد را نیز در نظر بگیرند.

ما پیشنهاد بهتری برای این دست از افراد داریم، آن هم مشاوره گرفتن از تیم متخصص و مجرب شرکت بازرگانی وانیکس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حداقل سرمایه برای واردات از چین روی لینک کلیک کنید.

521

 

جست‌وجو وانیکس در گوگل

وانیکس یک شرکت بازرگانی و وارداتی معتبر در ایران است که شرایط واردات از چین، هند و امارات را برای همه فراهم کرده است. این شرکت برای جلب اعتماد کسب و کارها، پس از ثبت سفارش به آن‌ها چک ضمانت ارایه می‌دهد. 

521

برای ثبت سفارش هم کافی است که به وب‌سایت رسمی وانیکس مراجعه کنید و لیستی از کالاهای مورد نیاز خود را در اختیار کارشناسان قرار دهید. آن‌ها با پیدا کردن بهترین تامین‌کننده و قیمت محصولات روال واردات را برای شما آسان می‌کنند.

 

ارسال نظر: