ساخت گروه در اینستاگرام

کدخبر: 2374644

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفداری است که از اوایل دهه گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون شاهد افزوده شدن ویژگی‌های مختلفی به آن بودیم. یکی از ویژگی های جذابی که به این اپلیکیشن اضافه شده، امکان ساختن گروه می باشد؛ به طوری که می توانید با دوستان و آشنایان خود گروهی مجزا تشکیل دهید. 

اینستاگرام برای آن که کاربران به راحتی بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، قابلیت ساخت گروه را تدارک دیده تا هر فردی بتواند با گروه خود ارتباط خصوصی برقرار کند. اگر درباره ساخت گروه اینستاگرام اطلاعاتی دارید اما دقیق نمی‌دانید چگونه می‌توان گروهی ایجاد کرد در این مطلب با ما همراه باشید.

ساختن گروه در اینستاگرام

آموزش ساخت گروه در اینستاگرام

برای ساخت گروه پس از ورود به اینستاگرام، به بخش Home بروید. در قسمت بالای بخش Home، روی آیکون لمس کنید. یک صفحه جدید باز شده و در آن لیست افرادی نمایش داده می شود  که قبلا با آنها مکالمه داشتید. برای ساخت گروه باید روی آیکون چت لمس کنید. در مرحله بعد صفحه‌ ای باز شده که در آن لیست فالوورها به نمایش درمی‌آید. برای ساخت گروه حداقل دو نفر باید انتخاب شوند و هر کاربری که انتخاب می‌شود، یک تیک آبی مقابل آن قرار می‌گیرد.

پس از اینکه هر فرد را انتخاب کردید، Chat را لمس کنید؛ در حال حاضر گروه شما ایجاد شده و در آن می‌توانید محتوای لازم را قرار دهید. 

چگونگی عوض کردن اسم گروه در اینستاگرام

برای عوض کردن اسم گروه کافی است وارد بخش تنظیمات شده و به سادگی اسم گروه خود را تغییر دهید. بنابراین جهت تغییر اسم گروه در اینستاگرام قرار نیست فرآیند سخت و طولانی را سپری کنید. این کار با مراجعه به بخش تنظیمات گروه به راحتی میسر است. در بخش Group Name نام گروه را تغییر دهید یا انتخاب کنید.  

آیدی تاپ (idtop.ir) همچون سایت های زومیت، دیجیاتو، گجت نیوز و ترنجی از سایت های مطرح در زمینه تکنولوژی می باشد که همه روزه اخبار مهمِ مربوط به این حوزه را بازگو می کند.
آیدی تاپ دات آی آر هم اکنون معتبرترین سایتِ فروش اپل ایدی در ایران می باشد که روزانه تعداد زیادی از کاربران برای خرید اپل آیدی به آن مراجعه می کنند، برای اطلاع از قیمت های فوق العاده apple id در این سایت، وارد لینک مورد اشاره شوید. همچنین می توانید جدیدترین والپیپرهای گوشی آیفون 13 و آیفون 12 را با تنوعی عالی از آیدی تاپ به رایگان دانلود نمایید. 

تنظیمات چت گروه اینستاگرام

پس از اینکه گروه اینستاگرامی خود را ساختید، می‌توانید برخی تنظیمات را روی آن اعمال کنید که شامل افزودن یا حذف کاربر، تغییر نام گروه و برخی دیگر می‌شود. برای انجام تغییرات کافی است روی آیدی افراد لمس کنید و وارد بخش جزئیات شوید. در بخش Group Name نام گروه را تغییر دهید یا انتخاب کنید. 

توجه نمایید که گزینه Done را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شود، فراموش نکنید! در بخش Details ویژگی‌های مختلفی وجود دارد که باید به Mute Message، Mute Mentions، Mute Call Notifications و Approval Required to Join اشاره کنیم. 

چگونه در اینستاگرام گروه بسازم؟

کدام افراد پیام شما را در گروه اینستاگرام دیده اند؟

افرادی می‎ توانند پیام شما را در گروه مشاهده کنند که عضو آن باشند و در صورت عضو نبودن، کسی قادر نیست پیام شما را در گروه اینستاگرامی مشاهده کند. بنابراین تنها کسانی که در گروه حضور دارند امکان مشاهده پیام های شما را خواهند داشت. 

آموزش حذف شخص از گروه اینستاگرام

همانطور که گفته شد ساخت گروه اینستاگرامی چندان دشوار نیست و تنظیمات آن نیز بسیار ساده است. برای حذف یک شخص در گروه کافی است روی آیدی آن لمس کرده تا وارد منویی شوید که از طریق آن برخی تنظیمات را می‌توانید داشته باشید. از جمله باید به حذف فرد، اضافه کردن آن و برخی دیگر اشاره کرد؛ بنابراین به سادگی می‌توانید کاربری را در گروه اینستاگرامی حذف کنید.

SDtaWRLUANZ3

 

ارسال نظر: