از کانال فلکسیبل کمبی چه استفاده‌ای می‌شود؟

کدخبر: 2374685

کانال فلکسیبل کمبی، یکی از پرکاربردترین کانال فلیکسیبل هوا در صنعت است. این محصول برای مکش و دهش دستگاه تهویه مطبوع و غیره استفاده می‌شود. کانال فلکسیبل کمبی به دلیل لایه فویل آلومینیوم و پلی استر در بخش داخلی و یک لایه پوششی از جنس پی وی سی در بخش بیرونی خود، که توسط یک فنر فولادی حجم گرد تقویت شده، به این کانال‌ها قابلیت فلکسیبل بودن می‌دهد.

 از طرفی کیفیت بالای این محصولات در کنار قیمت مناسب آن‌ها، موجب شده تا استفاده گسترده‌ای در تهویه‌های محیطی مکان‌های مختلف داشته باشد. کانال فلکسیبل کمبی، را به سادگی در قطرهای مختلف طراحی وتولید کرد. پرکاربردترین سایز این محصولات در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰ و در شاخه‌های 10 متری تولید، بسته‌بندی و به مشتریان ارائه می‌شود.

جنس کانال فلکسیبل کمبی

کانال فلکسیبل کمبی به دلیل لایه فویل آلومینیوم و پلی استر در بخش داخلی و یک لایه پوششی از جنس پی وی سی در بخش بیرونی خود، که توسط یک فنر فولادی حجم گرد تقویت شده، استحکام و مقاومت زیاد و مطلوبی در برابر هر گونه ضربه نا خواسته را دارا می‌باشد این ویژگی‌ها مانع از خوردگی و پارگی لوله کمبی می‌شود. ازطرفی به آن‌ها نیز خاصیت فلکسیبل بودن نیز می‌دهد.

ویژگی‌های کانال فلکسیبل کمبی

ساختار لوله خرطومی کمبی باعث می‌شود در مقابل هر ضربه‌ای، مقاومت و استحکام زیادی از خود نشان دهد، این کانال در مقابل حریق و آتش، گازهای سمی آزاد نمی‌کند.

از دیگر ویژگی‌های کانال‌های فلکسیبل کمبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با توجه به ساختاری که دارند، دارای انعطاف پذیریِ بسیار بالایی هستند.
  • مواد استفاده شده در این محصولات باعث‌ شده است تا وزن سبکی داشته باشند، و به یکی از مزیت‌های اصلی آن‌ها باشد.
  • دارای استحکام بسیار زیاد و عمر مفید طولانی هستند.
  • نصب آن‌ها بسیار راحت و آسان انجام می‌شود و نیاز به ابزار سنگین و تخصصی برای برش یا اصلاح نیازی نیست.
  • یک عایق مناسب در مقابل حرارت و دما هستند.
  • دارای قابلیت فشردگی بالا به منظور بسته بندی و حمل راحت می‌باشند.
  • در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارند.
  • در برابر محیط های قلیایی و اسیدی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.
  • سطح داخلی صاف و یکدستی دارند، در نتیجه افت فشار کاهش می‌یابد و از جمع آوری گرد و غبار جلوگیری می‌کند.
  • تقویت لایه‌های آلومینیوم، پلی استر و PVC قدرت، دوام و ثبات بیشتری به این محصولات می‌دهد.
  • در صورت آتش سوزی هیچ گاز سمی ساطع نمی‌شود.
  • قیمت مقرون بصرفه‌ای دارد.
  • اتلاف انرژی در این کانال حداقل است.

00

 

کاربرد کانال فلکسیبل کمبی

خصوصیات ویژه‌ای که کانال‌های کمبی دارند به عنوان جایگزین مناسبی برای کانال‌کشی انواع سیستم‌های داکت اسپلیت، کولرهای آبی در مصارف خانگی، صنعتی، هتل ها و ... هستند. مقاومت بالا، وزن پایین و قیمت مناسب کانال فلکسیبل کمبی، آن را تبدیل به یکی از پرکاربردترین کانال های خرطومی کرده است. مهم ترین موارد استفاده از این کانال ها، در سیستم های دمنده و مکنده است.

امروزه این محصولات به صورت گسترده استفاده می‌شوند به عنوان مثال اگزاست فن‌های سرویس بهداشتی، و حمام  و به طور کلی سیستم‌های تهویه مطبوع کاربرد بسیاری دارند. مکان‌هایی مثل مجتمع‌های مسکونی و تجاری، سالن‌های آرایشگاه، هتل‌ها، رستوران ها، بیمارستان‌ها و سالن‌های غذاخوری و … مواردی از استفاده از این داکت خرطومی در داکت کشی‌ها به شمار می‌آیند.

به طور کلی می توان بیان داشت که لوله خرطومی کمبی علی رغم کیفیت مواد اولیه و همچنین تکنولوژی ساخت بالایی که دارد؛ قیمت مقرون به صرفه و مناسب تری نسبت به سایر کانال های انتقال هوا و مواد را به خود اختصاص داده است و همین موضوع موجب می شود تا بتوان از این لوله خرطومی در بسیاری از صنایع و پروژه ها مانند ساختمان سازی، صنعت خودروسازی، کارخانه‌های تولید جهت انتقال مواد، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و … استفاده نمود. به علاوه قیمت مناسب این محصول موجب می شود تا در سیستم تهویه هوا نیز بتوان از آن بهره های بسیاری برد.

00

قیمت کانال فلکسیبل کمبی

تنوع تولید و عرضه کانال فلکسیبل کمبی باعث شده است تا قیمت این محصولات به عوامل و وفاکتورهای زیادی بستگی داشته باشد. و باتوجه به کیفیت قیمت یک محصول مشابه در شرکت‌های مختلف متفاوت باشد. البته باید در نظر داشت که هر نوع و سایز از لوله خرطومی کمبی برای به کار گرفتن در زمینه خاصی طراحی و تولید می‌گردد و این اختلاف در قیمت ها تنها به دلیل متریال و مواد اولیه‌ای است که در ساخت کانال فلکسیبل کمبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال لوله خرطومی کمبی در سایز‌های کوچک‌تر دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به لوله خرطومی کمبی با قطر دهانه بزرگتر می‌باشند. و یا کانال فلکسیبل کمبی با عایق الاستومری از لوله خرطومی کمبی بدون عایق و ساده قیمت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.

 به طور خلاصه مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر قیمت‌ها تاثیرگذار باشد موارد زیر است:

  • سایز و قطر دهانه لوله خرطومی کمبی
  • میزان مقاومت آن در محیط های اسیدی
  • ظرفیت دمایی آن
  • مدل‌های مختلف از کانال فلکسیبل عایق‌دار و ساده و همچنین انواع مختلف عایقی که برای عایق‌بندی این لوله خرطومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همه و همه از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت لوله خرطومی کمبی به شمار می‌روند.

خرید کانال فلکسیبل کمبی

شرکت ابزارخان تولید کننده ی محصولات کانال فلکسیبل در انواع مختلف می‌باشد. تمامی محصولات با دستگاه‌های روز اروپا و بهترین کیفیت متریال تولید می‌شوند. محصول کانال فلکسیبل کمبی که از انواع کانال فلکسیبل ساده است را می‌توانید از شرکت ابزارخان خریداری کنید. همچنین می‌توانید با تماس از طریق پیام به واتساپ شرکت به شماره تماس 021-88484127 از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید و لیست قیمت کانال فلکسیبل کمبی دریافت کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر: