7 مرحله ساده در آموزش فرنچ ناخن در خانه - نیل آکادمی

کدخبر: 2374840

در این مطلب با ۷ مرحله ساده و آسان می توانید آموزش فرنچ ناخن در خانه را یاد بگیرید و سریع ناخن هایتان را زیبا کنید. | نیل آکادمی

زیبایی را می توان مجموعه ای از چیزهای گوناگون دانست. همین الان هم اگر چشم هایتان را ببندید و به مفهوم زیبایی فکر کنید، می بینید که مجموعه ای از عناصر مختلف به ذهن شما می آید. زیرا زیبایی را مجموعه ای از چیزهای گوناگون پدید می آورد. یکی از عناصر زیبایی در بانوان، ناخن ها می باشند. ما در این مقاله قرار است به یکی از پرطرفدارترین آموزش کاشت ناخن و روش های زیباسازی ناخن بپردازیم. روشی ساده که می توانید همین امروز در خانه امتحان کنید. با ما همراه باشید و با آموزش فرنچ ناخن در خانه با نیل آکادمی توسط خانم مونا خالصی آشنا شوید.

فرنچ ناخن چیست و از کجا آمده است؟

آموزش کاشت فرنچ ناخن در خانه - نیل آکادمی

ریشه و پیدایش فرنچ ناخن به کشور فرانسه می رسد. و از همان آغاز، این زیبایی و سادگی چنان همه را مجذوب خود کرد که به سرعت رواج یافت. فرنچ ناخن بر دو رنگ تکیه دارد. رنگ اول، رنگ پایه ای است که معمولا صورتی کم رنگ می باشد. رنگ دوم نیز رنگ نوک ناخن می باشد که سفید است. علی رغم جذابیت و زیبایی این روش، باید بگوییم که این روش مراحل اجرایی بسیار ساده ای دارد و علاقه مندان می توانند به راحتی به آموزش فرنچ ناخن در خانه اقدام نمایند.

منظور از فرنچ ناخن در خانه چیست؟

آموزش فرنچ ناخن در خانه بر زیباسازی و درخشان تر کردن ناخن ها تمرکز دارد. به این معنا که ما به شیوه ای ساده و کاربردی به شما آموزش می دهیم که چگونه به قسمت روشن ناخن با رنگ های کم رنگی مانند صورتی لاک بزنید. همچنین قسمت سفید ناخن را با چه شیوه ای به صورت تمیز و دقیق لاک سفید بزنید تا ناخن هایتان زیبا و درخشان شوند. به کار بردن این جزئیات روی ناخن به فرنچ ناخن موسوم می باشد. این روش را نیز مانند لمینیت ناخن می توانید با کمی تمرین به خوبی یاد بگیرید و آن را در خانه اجرا کنید. با این کار همیشه ناخن هایی تازه، با طراوت و زیبا خواهید داشت. همچنین جلوه و زیبایی دست های شما نیز دو چندان خواهد شد. علاوه بر این در هزینه های زیباسازی ناخن نیز صرفه جویی خواهید کرد.

گام اول در آموزش فرنچ ناخن در خانه

قدم اول در آموزش فرنچ ناخن در خانه، مراقبت دقیق و منظم از ناخن ها می باشد. رسیدگی روزانه و دقیق باعث می شود، ناخن های شما سلامت بمانند. سلامت ناخن های شما، اجرای مراحل زیباسازی و فرنچ ناخن ها را آسان تر خواهد کرد و نتیجه ی مطلوب تری نیز به همراه خواهد داشت. از مهم ترین روش های مراقبت از ناخن ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. مرطوب کردن ناخن ها
  2. جلوگیری از تماس بیش از حد ناخن ها با آب
  3. محافظت ناخن ها در برابر هوای سرد و خشک.

گام دوم آموزش فرنچ ناخن در خانه

گام دوم آموزش فرنچ ناخن در خانه - نیل آکادمی

حالا وقت آن رسیده که برویم سر اصل مطلب. به گام دوم آموزش فرنچ ناخن در خانه می رسیم. در این مرحله لازم است که مواد لازم را آماده کنید. مواد مورد نظر شما عبارتند از:

  1. یک کاسه آب گرم
  2. لاک پاک کن یا استون
  3. سوهان
  4. حوله ی تمیز
  5. ناخن گیر
  6. لاک پایه
  7. لاک سفید
  8. نرم کننده یا روغن نارگیل
  9. برق ناخن
  10. پوشر کوتیکول ناخن

گام سوم آموزش فرنچ ناخن در خانه

یکی از اصول مهم آموزش فرنچ ناخن در خانه، تمیز کردن ناخن ها می باشد. در این مرحله با استفاده از استون یا لاک پاک کن، ناخن هایتان را تمیز کنید. پس از این کار دست هایتان را خوب و دقیق با آب و صابون بشویید و با حوله خشک کنید. فوت کوزه گری این مرحله این است که از آب سرد استفاده کنید. چون آب گرم باعث می شود، وقتی که دست هایتان سرد می شود، لاک به آسانی و خیلی سریع از روی ناخن جدا شود.

گام چهارم آموزش فرنچ ناخن در خانه

گام چهارم آموزش فرنچ ناخن در خانه - نیل آکادمی

در مرحله ی چهارم آموزش فرنچ ناخن در خانه، سر و کارمان با ناخن گیر است. ناخن هایتان را با ناخن گیر با دقت و سلیقه ی بی نظیرتان مرتب کنید. توجه کنید که ناخن ها را خیلی کوتاه نکنید. زیرا جلوه ی فرنچ ناخن، با ناخن بلند خود را نشان می دهد و نمایان می شود. سپس ناخن هایتان را سوهان کشی کنید.

گام پنجم آموزش فرنچ ناخن در خانه

به مرحله ی پنجم آموزش فرنچ ناخن در خانه رسیدیم. این مرحله را بعضی از افراد انجام می دهند و بعضی چندان جدی نمی گیرند! از آنجا که اجرای این مرحله نقش مهمی در زیبایی ناخن ها و فرنچ ناخن های شما دارد، پیشنهاد می کنیم که حتما آن را با دقت اجرا کنید. اتفاقا روش بسیار آسانی نیز می باشد. در این مرحله دست هایتان را در یک کاسه آب گرم به مدت یک الی دو دقیقه بگذارید تا مرطوب شود. برای گرفتن نتیجه ی بهتر می توانید نرم کننده یا روغن نارگیل به آب اضافه کنید.  حالا می توانید با استفاده از پوشر کوتیکول های ناخن را به عقب بکشید و ناخن را مرتب کنید.

گام ششم آموزش فرنچ ناخن در خانه

در مرحله ی ششم آموزش فرنچ ناخن در خانه، ابتدا ناخن را با استفاده از روغن کوتیکول، براق کنید. صبر کنید که ناخن ها خشک شوند. حالا از لاک پایه استفاده کنید. رایج ترین و معمول ترین رنگ برای لاک پایه، رنگ صورتی کم رنگ، کرمی روشن و برق ناخن می باشد. ناخن ها را به دقت و با حرکاتی نرم و یکنواخت لاک بزنید و بگذارید کامل خشک شوند.

گام هفتم آموزش فرنچ ناخن در خانه

در این مرحله از آموزش فرنچ ناخن در خانه نوبت به لاک سفید می رسد. انگشتانتان را روی سطحی صاف بگذارید. با لاک سفید به دقت و به آرامی، نوک ناخن را سفید کنید. برای این منظور بهتر است انگشت را به سمت پهلو متمایل نمایید. برس را بر نوک محل مورد نظر قرار دهید و آن را بکشید. حالا این را برای سمت دیگر نیز تکرار نمایید تا خطی یکنواخت و صاف ایجاد شود. سپس برق اضافی را پاک و تمیز کنید. اگر تسلط کافی ندارید یا دستتان می لرزد، می توانید در این مرحله از برچسب فرنچ نیز استفاده کنید. پس از اینکه نوک ناخن هایتان را سفید کردید، صبر کنید تا کاملا خشک شود.

گام پایانی

در مرحله ی پایانی آموزش فرنچ ناخن در خانه، نوبت به یک لاک ملایم و ترجیحا صورتی کم رنگ می رسد. این لاک را روی ناخن هایتان بزنید. این کار باعث می شود ناخن هایتان ترکیب رنگ ملایمی پیدا کند. همچنین ظاهری بسیار زیبا و طبیعی به ناخن های شما خواهد بخشید.

 

 

ارسال نظر: