آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک

کدخبر: 2374906

مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ اقدام به تهیه و تدوین پکیجی به نام آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک نمود که این دوره ی آموزشی، نحوه ی لینک کردن و یکپارچه سازی سانترال های پاناسونیک مورد بررسی قرار می گیرند و به طور کلی، شامل 3 سناریوی کاربردی می باشد. مهم ترین ویژگی این پکیج آموزشی این است که تمام آموزش های آن به صورت عملی و کاربردی است تا تمام همکاران و کاربران بتوانند بدون کوچکترین مشکلی انواع پروژه های مربوط به سانترال را در محیط های مختلف انجام دهند.

از جمله ویژگی های پکیج آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک می توان به داشتن بیش از 4 ساعت ویدیوهای آموزشی، اجرای انواع سناریوهای عملی و کاربردی، نحوه ی یکپارچه سازی مراکز تلفن پاناسونیک، برخورداری از پشتیبانی ویژه و رایگان و همچنین آپدیت رایگان و همیشگی اشاره نمود.

سانترل پاناسونیک

لازم به ذکر است بدانید در صورتی که اطلاعاتی در مورد سایر مراکز تلفن دارید نیاز نیست پکیج های آموزشی قبلی این مجموعه را تهیه کنید اما اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید بهتر است ابتدا پکیج های نظیر پکیج های جامع TDA و TDE، آموزش راه اندازی سیپ ترانک و همچنین پکیج مقدماتی NS500 را خریداری و مشاهده و سپس این پکیج را تهیه نمایید. این پکیج ها می توانند سرعت عمل شما در انجام پروژه های مختلف، افزایش دهند.

حال اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد پکیج آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

آشنایی با چکیده محتوای پکیج آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک

  • اجرای سناریوهای عملی و کاربردی: بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های این پکیج داشتن سناریوهای عملی است که به انتقال مفاهیم کمک شایانی می کند. در این سناریوهای عملی، ارتباط کامل مراکز تلفن پاناسونیک به نمایش گذاشته می شوند.
  • نحوه ارتباط سانترال های تحت شبکه: در این پکیج توضیح داده می شود که ارتباط سانترال های تحت شبکه از طریق کارت DSP و لایسنس IP TRUNK با کارت IP-GW می باشد.
  • چگونگی ارتباط سانترال های آنالوگ: از دیگر قسمت های این پکیج، بررسی ارتباط سانترال های آنالوگ مانند TDA با کارت PRI است.
  • بررسی ارتباط کامل مراکز تلفن آنالوگ و تحت شبکه: یکی دیگر از مباحث مهم این پکیج، چگونگی یکپارچه سازی سانترال های آنالوگ و تحت شبکه است.
  • آپدیت های رایگان: بدون شک اپدیت های همیشگی و رایگان از مهم ترین قسمت های این پکیج است که به صورت خودکار به پکیج کاربران اضافه می شود.
  • پشتیبانی ویژه: این مجموعه به منظور کمک به کاربران یک تیم پشتیبانی ویژه و آنلاین ایجاد کرده که به کاربران در حین انجام پروژه، کمک می کنند.

سانترال پاناسونیک

مدت زمان پکیج آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک چقدر است؟

مدت زمان این پکیج آموزشی، 4 ساعت است که تمام این 4 ساعت، شامل ویدیوهای عملی و کاربردی می باشد. این ویدیوهای آموزشی به صورت سناریوهای عملی و مثال های مختلف نشان داده می شوند. به طور کلی در تمام این 4 ساعت، نحوه ی لینک کردن سانترال های پاناسونیک و نکات مربوط به این عملیات به صورت عملی و با استفاده از مثال مختلف توضیح داده می شود.

علاوه بر این، در این پکیج آموزشی به مشکلات احتمالی که امکان دارد کاربران در حین انجام پروژه های مختلف با آن رو به رو شوند هم پرداخته می شود تا در صورت مواجه شدن با این مشکلات بتوانند به سرعت آن را برطرف کنند.

آشنایی با محتوای پکیج آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک

همان طور که در بالا اشاره نمودیم این پکیج آموزشی دارای 3 سناریوی کلی است که عبارتند از:

سناریو اول: در این سناریو، نحوه ی لینک شدن دو دستگاه سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل NS500 بررسی می شود. در این سناریو نشان داده می شود که ارتباط این دو دستگاه، به وسیله ی کارت DSP و لایسنس IP ترانک و با استفاده از IP Gateway ایجاد می شود. این سناریو، به سه بخش تقسیم می شود که عبارتند از:

  • در بخش اول این سناریو، نحوه ی برنامه ریزی یکپارچه سازی داخلی های دو دستگاه یعنی چگونگی برقراری ارتباط داخلی هر مرکز با داخلی مرکز دوم نشان داده می شود.
  • در بخش دوم، نحوه برنامه ریزی برای استفاده ی داخلی های سانترال های تحت شبکه NS500 از خطوط شهری نشان داده می شود.
  • در بخش سوم، نحوه لینک شدن دو مرکز تلفن تحت شبکه TDE نشان داده می شود تا داخلی های آن ها هم بتوانند از خطوط شهری و داخلی های هم استفاده کنند.

سناریو دوم: در این سناریو، نوع ارتباط دو سانترال آنالوگ TDA و NS500 توسط کارت PRI نشان داده می شود. این سناریو شامل 2 بخش است که عبارتند از:

  • در بخش اول، نحوه ی یکپارچه سازی داخلی های این دو مرکز تلفن نشان داده می شود تا داخلی های آن ها بتوانند با هم ارتباط داشته باشند.
  • بخش دوم این سناریو به کانفیگ کردن اختصاص یافته است به این صورت که چگونگی دسترسی داخلی هر سانترال به خطوط شهری سانترال مقابل برای ایجاد تماس و ارتباط با مشتریان بررسی می شود. در واقع با استفاده از این روش، داخلی های مرکز تلفن TDA می توانند از خطوط شهری سانترال NS500 و برعکس برا برقراری تماس با مشتریان استفاده کنند.

سناریو سوم: در این سناریو تمام کانفیگ های لازم برای یکپارچه سازی و لینک دو دستگاه سانترال TDA آنالوگ و NS500 تحت شبکه انجام می شود. به این صورت که ابتدا دو دستگاه سانترال NS500 که تحت شبکه هستند با نصب کارت DSP و لایسنس سیپ ترانک و با استفاده از IP Gateway به هم لینک می شوند. سپس سانترال NS500شماره ی 2 با استفاده از کارت PRI و به صورت فیزیکی با دستگاه سانترال TDA لینک می شود. این سناریو نیز از 3 بخش زیر تشکیل شده است:

  • در بخش اول برای اینکه داخلی های هر 3 سانترال با هم ارتباط داخلی داشته باشند یکپارچه سازی می شوند.
  • در بخش دوم، کانفیگ های لازم برای اینکه دو مرکز تلفن NS500 شماره 1 و NS500 شماره ی 2 با هم ارتباط داخلی داشته باشند انجام می شود.
  • بخش سوم این سناریو، مهم ترین بخش آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک است. در این بخش، چگونگی ارتباط داخلی سانترال TDA با خطوط شهری مرکز تلفن NS500 شماره ی 1 نمایش داده می شود.

در واقع در این بخش ابتدا، نحوه ی لینک خطوط داخلی سانترال TDA با استفاده از کارت PRI با سانترال NS500 شماره 2 که به صورت فیزیکی است نشان داده می شود که این کار سبب می شود سانترال TDA بدون داشتن هیچگونه ارتباط فیزیکی، بتواند از خطوط شهری سانترال NS500 شماره ی 1 استفاده کند.

آموزش ارتباط سانترال

نحوه خرید پکیج آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک

نحوه خرید این پکیج آموزشی نیز به مانند سایر دوره های آموزشی این مجموعه است. لذا شما باید ابتدا عضو وب سایت پی بی ایکس شاپ شوید و بعد از تکمیل اطلاعات و ثبت نام، هزینهی این پکیج را پرداخت کنید. بعد از این مرحله، لایسنسی به پنل کاربری شما ارسال می شود که شما می توانید با استفاده از نرم افزار اسپات پلیر این لایسنس را فعال و ویدیوهای این پکیج را مشاهده کنید.

این پکیج آموزشی نیز از هم از پشتیبانی ویژه و هم آپدیت همیشگی برخوردار است.

 

ارسال نظر: