قیمت پکینگ کولینگ تاور

کدخبر: 2374900

قیمت پکینگ کولینگ تاور طبق مواد استفاده شده جهت ساخت پکینگ که از درجه یک تا سه وجود دارد برآورد می‌شود و هرچه متریال بهتر باشد قیمت نیز افزایش خواهد یافت. همچنین رعایت استانداردهای لازم زمان تولید نیز مشخص کننده قیمت خرید انواع سطوح خنک کننده یا پرکن‌ها می‌باشد. استانداردهای لازم یعنی پارامترهایی که درون مقاله STD-136 انستیتو ذکر شده است هنگام طراحی پرکن کولینگ تاور باید بطور کامل رعایت کرد.

دلیل اصلی خرابی پرکن برج خنک کننده تماس مداوم آن با سیال آب میباشد. برای همین ما به شما پیشنهاد میدهیم موقع خرید یا استعلام قیمت حتما به جنس و مواد سازنده پکینگ دقت کنید. زیرا چنانچه مواد درجه سه استفاده شده باشد، سطوح خنک کننده خیلی زودتر کارایی خود را از دست می‌دهند و سیستم با کاهش راندمان بسیار شدیدی مواجه میشود. هر پکینگ کولینگ تاور باید براساس نوع کارایی و تحمل دمای آب ورودی خود انتخاب گردد تا در زمان پیک کاری دچار دفرمگی نگردد.

0

موارد تاثیر گذار در قیمت پکینگ کولینگ تاور

یکی از مواردی که بر قیمت پکینگ کولینگ تاور تاثیر زیادی دارد و آنها را با یکدیگر متمایز می نماید جنس یا ترکیبات استفاده شده جهت ساخت پرکن مدیا می باشد. ماده اصلی سازنده انواع سطوح خنک کاری (نظیر مدل اسپلش، فیلمی، توربو اسپلش، شانه تخم مرغی و...) پلیمر است. اما با اضافه کردن عنصری بنام اصلاح کننده حرارت (پلستیسایزر) به پلیمر باعث می‌گردد ظرفیت و مقدار تبادل حرارت پکینگ بسیار افزایش پیدا کند و عمر مفید قطعه نیز طولانی تر شود.

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت پرکن مدیا برج خنک کننده ضخامت صفحات بلوک‌ها میباشد. زیرا هر چقدر گام بیشتر باشد میزان ضخامت ورقه‌ها نیز افزایش پیدا میکند. در نتیجه مقدار ماده بیشتری مصرف می شود سپس استحکام و سطح انتقال گرمای انواع پکینگ گولینگ تاور بالاتر خواهد رفت. همچنین تعداد بلوک، وزن، ابعاد، گرید A یا B، مدل پکینگ جزء موارد تعیین کننده قیمت خرید محسوب میگردد.

انتخاب پکینگ کولینگ تاور

برای اینکه بتوانید سطوح خنک کننده‌ای انتخاب کنید که با کولینگ تاور خود همخوانی داشته باشد باید به سه مورد حتما توجه داشته باشید :

  • یکی از این موارد دمای ورودی سیال است زیرا هر پکینگ مقدار تحمل دمایی مشخصی دارد. بنابراین تا یک حد معین میتواند حالت خود را حفظ کند و در ایفای وظیفه‌اش دچار مشکل نگردد.
  • دومین مورد میزان راندمان حرارتی برج خنک کن می باشد. یعنی هر دستگاه براساس داده‌های مهندسی و مقدار نیاز تغییر دمای سیال طراحی شده است. بنابراین پرکن‌ها نیز با توجه به شکل ساختاریشان هر کدام میزان تغییر دمایی معینی را بر روی سیال می‌توانند اعمال نمایند.

0

 

  • سومین مورد درباره‌ی اسیدی بودن سیال است که باید قبل انتخاب پکینگ حتما بررسی شود. زیرا فقط دسته خاصی از پرکن‌ها وجود دارند که ضد اسیدی هستند و می‌توان آنها را توسط اسید شستشو داد.

برای انتخاب درست پکینگ کولینگ تاور نیاز به یک مشاور است که بتواند کامل و جامع مشاوره دهد. برای همین ما به شما شرکت تهویه دی ایکس مهر را پیشنهاد می دهیم. زیرا این شرکت توانسته در تولیدات قطعات برج خنک کننده بسیار عملکرد موفقیت آمیزی را داشته باشد. خریداران محترم می توانند به منظور کسب اطلاعات و استعلام قیمت پکینگ کولینگ تاور با شماره‌های درج شده داخل سایت کمپانی تماس حاصل نمایند.

نوسانات قیمت گرانول یا مواد اولیه پکینگ کولینگ تاور

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد این تیپ خنک کننده یا سطوح انتقال حرارت در کولینگ تاور دارای انواع بسیاری است که عموما در نوع مواد اولیه با یکدیگر تفاوت دارند و میتواند در قیمت پکینگ تاثیر گذار باشد. اما آیتمی دیگر وجود دارد که کمتر کسی به آن توجه می نماید.مقدار متریال مصرفی برای تولید کالاهایی که طی فرایند تزریق پلاستیک تولید میشوند.با توجه به افزایش یا کاهش وزن محصول نهایی قیمت کلا تغییر میکند.همچنین هر کدام از گرانول‌های مناسب تولید پکینگ از سوی صنایع پتروشیمی دارای قیمتی متفاوت هستند به همین منظور توصیه میگردد در هنگام خرید کالا از وزن و نوع مواد اولیه آن مطلع شوید.

 

 

 

ارسال نظر: